patrząc od przodu to pociekło gdzieś na wysokości skrzyni biegów,przerwa miedzy silnikiem a akumulatorem od góry było widać ciecz.
[ Dodano: Nie 18 Lip, 10 18:37 ]
więc sprawdziłem:bezpiecznki dokładnie są wpożądku,delikatnie popukałem w silniczek wentylatora,lecz nie mogłem silnika zagrzać na maxa,wskazówka 2 mm za 90 st.i koniec.płyn jednak nadal gdzieś tam leci,(patrząc od góry to widzę jakąś śrubę chyba 13 i ma gumową uszczeleczkę i chyba z pod niej zacieka może się mylę)przypomne że mam LPG.
[ Dodano: Nie 18 Lip, 10 18:37 ]
więc sprawdziłem:bezpiecznki dokładnie są wpożądku,delikatnie popukałem w silniczek wentylatora,lecz nie mogłem silnika zagrzać na maxa,wskazówka 2 mm za 90 st.i koniec.płyn jednak nadal gdzieś tam leci,(patrząc od góry to widzę jakąś śrubę chyba 13 i ma gumową uszczeleczkę i chyba z pod niej zacieka może się mylę)przypomne że mam LPG.
Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI 
Te szarpanie jest krótkie? Bo jeśli tak to wątpie, że problem tkwi w niesprawnej turbinie.pozdr
Komentarz