[01] 1.9 Tdi AGR wtryski

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WISCO1
    Classic
    • 2008
    • 3

    [01] 1.9 Tdi AGR wtryski

    U mnie w Climatronicu oba się załączają jak włączam klimę i to bez różnicy czy auto ma temp. czy nie.

    A mam problem z przekaźnikiem w drugiej OI 1.6BFQ chodzi o to że wentyl się załącza już jak motor osiągnie temp. 70 stopni, Wymieniłem już czujnik temp w bloku silnika ten 4pinowy co podaję temp na szafę i drugi czujnik ten co jest w chłodnicy montowany a dalej występuje to samo więc pozostaje przekaźnik.
  • pawel9992
    Classic
    • 2007
    • 5

    #2
    [01] 1.9 Tdi AGR wtryski

    Witam koledzy. Mam prośbę chciałbym abyście rzucili okiem na wyniki mojej Skodziny Posiadam Octavie 1.9 tdi AGR z 2000 r. Ostatnio słabo paliła zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku,po nocy czasami lekko dymi na niebiesko, ale również zdarza się że pali od strzału. Byłem wczoraj u diagnosty w mojej małej mieścinie i powiedział że padnięty jest chyba wtryskiwacz. Napisał mi karteczkę którą przepisałem i chciałbym żebyś napisali co o tym sądzicie, czy na tej podstawie można podejrzewać że coś jest nie tak z wtryskami? Z góry dziekuje i pozdrawiam.

    Początek wtrysku nominalny 2.6<PMS
    Początek elektryczny 2,4-2-6 PMS
    Nominalny górny żądany 8,6
    dolny żądany 1,5
    Elektryczny górny 7,6
    dolny 1,3
    Dawka wtrysku 4,60 mg/h
    Zużycie paliwa bieg jałowy 0,39 l/h
    Różnica wtrysku cylinder 4 i 3 1,08mg/h
    cylinder 2 i 3 0,48mg/h
    cylinder 1 i 3 0,24mg/h
    Temperatura paliwa 31.50 OC
    przy temperaturze silnika 83,70 OC

    Komentarz

    • daneczek76
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 3642
      • Toyota

      #3
      a sprawdzałeś rozrusznik czy na pewno ma dobre obroty on jak wiesz też może być przyczyną słabego odpalania.
      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

      Komentarz

      • pawel9992
        Classic
        • 2007
        • 5

        #4
        kolego nie sprawdzałem rozrusznika, dałem auto do zdiagnozowania i stwierdzili że jeden wtryskiwacz zalewa cylinder(to jest przyczyną słabego zapalania) i że najprawdopodobniej trzeba go będzie wymienić. Chodzi mi o to czy na podstawie tych danych które podałem można podejrzewać ten zalewający wtrysk czy może jechać na jakieś dodatkowe sprawdzenie ?

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          Zamieszczone przez pawel9992
          Różnica wtrysku cylinder 4 i 3 1,08mg/h
          cylinder 2 i 3 0,48mg/h
          cylinder 1 i 3 0,24mg/h
          Ale to masz na + czy - wskazania? Wartosci dopuszczalne to zakres -2 do +2 W zaleznosci od tego albo na cylinder jest ujmowane paliwo albo podlewane.
          Zeby okreslic czy wtryskiwacz leje trzeba go wyjac i stestowac na maszynie. Wplyw na wartosci z grupy 013 maja jeszcze inne rzeczy niz sam wtryskiwacz.
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • pawel9992
            Classic
            • 2007
            • 5

            #6
            nie mam pojęcia czy + czy -, mechanik nie napisał mi juz tego. Dzieki za odpowiedzi chyba będe musiał szukać kogoś z taką maszyną. Pozdrawiam :wink:

            Komentarz

            Pracuję...