[O1] termostat, airbag - czy to mróz?

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Grzesiek1
    Classic
    • 2011
    • 5

mnie to zawsze osłabia - jak się przejedzie d.pą po asfalcie to dopiero będzie szczęśliwa
    grzesiek
  • ciało
    Classic
    • 2010
    • 9

Witam, już od ponad godziny studiuję tematy na tym forum dot. wymiany termostatu w octavce 1.9 TDI.
    U mnie problem pojawil sie po jednym z wiekszych mrozów, i caly czas trwa bez względu na temperaturę na zewnątrz, zawsze wskazówka zatrzymuje sie przed polowka, powiedzmy 3/8 i nie wiem czy mam szukac winy w termostacie czy w tym czujniku? sam chyba nie bede i tak umial wymienic, a chodzi mi o koszty.
    Czy to ze sie silnik nie dogrzewa, mam negatywny wpływ na auto? słyszałem już tyle samo głosów na nie co na tak.

A druga sprawa to od pewnego czasu (niewykluczone ze tego mrozu) przy właczeniu silnika i cały czas w trakcie jazdy świeci mi się ikona airbagu. Czy to znaczy,że się nie ładuje? jak to naprawic?

Mam też pytanie o osłone silnika, (duzy plastik pod spodem), czy powinno si ez nia jezdzic czy nie? po wypadku ją staciłem, ale mechanik powiedział ze jes niepotrzebna?? ( czy ona gra jakąś role w temp. silnika czy tylko zapobiega brudzeniu?)

I jeszcze kwestia zalewania do pełna-pełna. Gdy jade na stacje, i jade w trase, czesto zalewam auto do pełna(czyli do momentu az odskoczy) a potem dociskajac odpowietrznik, zalewam jeszcze z 10l. Czy to złe?

Dziękuję i pozdrawiam
    cierpliwości, nie jestem mechanikiem!

Komentarz

• tomil
      L&K
      S_OCP Member
      • 2008
      • 1179

Zamieszczone przez ciało
      I jeszcze kwestia zalewania do pełna-pełna. Gdy jade na stacje, i jade w trase, czesto zalewam auto do pełna(czyli do momentu az odskoczy) a potem dociskajac odpowietrznik, zalewam jeszcze z 10l. Czy to złe?
      Jak w trasę to nie.

Zamieszczone przez ciało
      czy ona gra jakąś role w temp. silnika czy tylko zapobiega brudzeniu?)