mnie to zawsze osłabia - jak się przejedzie d.pą po asfalcie to dopiero będzie szczęśliwa
[O1] termostat, airbag - czy to mróz?
Zwiń
X
-
[O1] termostat, airbag - czy to mróz?
Witam, już od ponad godziny studiuję tematy na tym forum dot. wymiany termostatu w octavce 1.9 TDI.
U mnie problem pojawil sie po jednym z wiekszych mrozów, i caly czas trwa bez względu na temperaturę na zewnątrz, zawsze wskazówka zatrzymuje sie przed polowka, powiedzmy 3/8 i nie wiem czy mam szukac winy w termostacie czy w tym czujniku? sam chyba nie bede i tak umial wymienic, a chodzi mi o koszty.
Czy to ze sie silnik nie dogrzewa, mam negatywny wpływ na auto? słyszałem już tyle samo głosów na nie co na tak.
A druga sprawa to od pewnego czasu (niewykluczone ze tego mrozu) przy właczeniu silnika i cały czas w trakcie jazdy świeci mi się ikona airbagu. Czy to znaczy,że się nie ładuje? jak to naprawic?
Mam też pytanie o osłone silnika, (duzy plastik pod spodem), czy powinno si ez nia jezdzic czy nie? po wypadku ją staciłem, ale mechanik powiedział ze jes niepotrzebna?? ( czy ona gra jakąś role w temp. silnika czy tylko zapobiega brudzeniu?)
I jeszcze kwestia zalewania do pełna-pełna. Gdy jade na stacje, i jade w trase, czesto zalewam auto do pełna(czyli do momentu az odskoczy) a potem dociskajac odpowietrznik, zalewam jeszcze z 10l. Czy to złe?
Dziękuję i pozdrawiamcierpliwości, nie jestem mechanikiem!
-
-
Zamieszczone przez ciałoI jeszcze kwestia zalewania do pełna-pełna. Gdy jade na stacje, i jade w trase, czesto zalewam auto do pełna(czyli do momentu az odskoczy) a potem dociskajac odpowietrznik, zalewam jeszcze z 10l. Czy to złe?
Zamieszczone przez ciałoczy ona gra jakąś role w temp. silnika czy tylko zapobiega brudzeniu?)Zamieszczone przez ciałozawsze wskazówka zatrzymuje sie przed polowkaZamieszczone przez ciałoCzy to ze sie silnik nie dogrzewa, mam negatywny wpływ na auto