mam problem, przy ruszaniu i na dwójce samochód dławi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wrzosobe
    Classic
    • 2011
    • 2

    mam problem, przy ruszaniu i na dwójce samochód dławi

    Hej
    Jako ze od 2 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem s80 pozwolcie ze dorzuce swoje 3 grosze.
    Moze zacznijmy od pocztaku: moje kosztowalo 1000E 8) i to zdecydowalo o wyborze. Jest to auto bezwypadkowe (nie liczac malego pekniecia przedniego spoilera (plastik) ale to jakis slupek na parkingu czy cos). Silnik 2.0T przebiego duzy 219.000 mil. Jak na ta mase auta i przebieg to powiem ze straszny mol w porownaniu z octavia 1.8T

    Plusy: zajebiscie komfortowe - tym doslownie plyniesz nie jedziesz, wyq...ste audio (ale mam wysoki model wedlug user manual'a), duzo miejsca w srodku choc dzieki szerokiej konsoli srodkowej kierowca ma go srednio. Elektrycznie skladane zaglowki tylne to fajny bajer Auto stworzone do dalekich podrozy i przy spokojnej jezdzie rzedu 120km/h na autostradzie spala ok 8L Pb/100.

    Wady: O ile do dalekich wojarzy nadaje sie idealnie to juz manewrowanie nim przed hipermarketem to prawdziwe wyzwanie... mam 180cm wzrostu ale siedzenie nie ma regulacji wysokosci i widze gdzie sie koncza szyby ale juz ani maski ani bagaznika nie widac wiec czysto na wyczucie. Promien skretu jest dosc duzy a szerokoscauta naprawde spora (nie ma bata zebys siegnal drzwi pasazera). Mam octavke kombi, przed nia mialem passata kombi (B4) ale to bydle powala je na kolana - jest ogromne jak na osobowke - przejedz sie zobacz czy Ci w ogole pasuje - mi lepiej sie jezdzi octavka.
    Teraz najlepsze: pare aut w zyciu widzialem i naprawialem ale jak otworzylem maske s80 po "analizie" komory silnika zglupialem... o ile nie bedziesz mial problemu z lokalizacja wlewow plynow, bezpiecznikow itp to np. po 20min obserwacji wciaz nie wiem gdzie mam przepustnice ops: , ogolnie auto naszpikowane elektronika i mozesz BARDZO mocno sie zdziwic jak bedziesz chcial sam cos naprawic - ja chcialem wyczyscic przepustnice (aby go troszke odmulic) ale na szczescie wszedlem an forum volvo - jelsi z podlaczonym akumulatorem odepniesz wiazke przewodow z przepustnicy zostaje ci laweta i wizyta w ASO w celu zaprogramowania kompa :!: - to nie zart pare osob niemile sie zaskoczylo... komputer zadzi tu wszytkim i jest znacznie mniej user friendly niz koncernu VAG - jelsi np. stwierdzi nieprawidlowosc w ukladzie hamulcowym nie uruchomisz auta... (info z froum)
    ogolnie wejdz na forum s80 i poczytaj posty (nie ma ich duzo - lacznie dobajze 11 podstron).


    Podsumowujac:
    Auto fajne nawet bardzo ale jak cos nawali to kaplica... czesci zamienne nie sa drogie - w Polsce masz mase zamiennikow z rozbieranych anglikow - i bez problemu dostaniesz skrzynie czy jakikolwiek inny element w rozsadnej cenie - to czego ja sie boje to elektronika. Ja kupilem w bdb cenie ale bylo zajebiscie zaniedbane w srodku - spedzilem 3h na sprzataniu i jest o niebo lepiej, musze wymienic jeszcze fotel kierowcy (chyba jakis pitbul go wygryzl) i bedzie ok ale sadze ze pojezdze nim z 3m i sprzedam (mam nadzieje ze z zyskiem) ps: nie wiem jak w Polsce ale tanie czesci zawieszenia sa na ebayu (wliczajac robocizne musialem wlozyc cale 100E zeby przeszlo NCT - taki przeglad w Irlandii - znacznie ciezej to zrobic niz u nas ale jest na 2 lata).
  • Sławomir P.
    Classic
    • 2010
    • 3

    #2
    mam problem, przy ruszaniu i na dwójce samochód dławi

    mam problem, przy ruszaniu i na dwójce samochód dławi się jak by brakowało mu paliwa,żona twierdzi że w czasie jazdy usłyszała stłumiony dzwięk jakby coś przejechała i samochód stracił moc przejechała kuksancami większą odległość i włączyła 3 samochód jechał bez problemu, zauważyłem że samochód dławi się między 2000 a 3000 obrotów

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Przydałoby się podpiąć pod VAG-a może jakieś błędy będą bo tak ciężko coś stwierdzić.
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • Sławomir P.
        Classic
        • 2010
        • 3

        #4
        WITAM PO PODŁĄCZENIU VAG-a wyskoczyły kody 17058,16683.

        Komentarz

        • wojciech_
          Ambiente
          • 2008
          • 164

          #5
          Bardziej przydalyby sie logi dynamicznie. 16683 wskazuje na problem z doladowaniem

          Komentarz

          Pracuję...