gasnace auto

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • joorii
    Classic
    • 2010
    • 28

    gasnace auto

    jak się jeździ z głową i z zasadami prawidlowej jazdy to się jeździ tanio, jak ktoś nie dba o środowisko i o swój portfel no to ma bidę : ). Mi nie udało się jeszcze w mieście spalić więcej niż 8l/100 a zrobione mam 10tys ponad i ostatni z pod świateł nie ruszam dodam tylko, że nie robię odcinków codziennie rzędu 5km i koniec jazdy na zimnym, no i dodam że zazwyczja nie soję w korkach. Pewnie w Warszawie trzeba by jeszcze ciut doliczyć wachy.

    [ Dodano: Wto 27 Lip, 10 18:42 ]
    Zamieszczone przez TomRS
    Zamieszczone przez SP9XWW
    Potwierdzam! Ja mam szałowe 4.5 km do pracy. Stoję w korach, większość trasy w zasadzie toczę się na jałowych obrotach.
    I to jest idealny dystans na dojazdy rowerem - takim z pedałami Ja mam 20 km w jedna stronę, i kiedy tylko pogoda sprzyja to naginam skuterem . A w temacie - przy takim profilu jazdy jak w pytaniu, to odrzuciłbym 1,8 i zastanawiał sie głęboko czy nie wziąć 1,2 z DSG zamiast 1,4 z dsg.
    No tak, mówiłem i ja, poważnie bym się zastanowił nad 1.2 tsi. Ja Jak kupowałem 1.4, nie było jeszcze 1.2. Też bym się w tedy zastanowił.
  • norbert_2004_0r
    Drive
    • 2009
    • 46

    #2
    gasnace auto

    Nagle podczas podróży zgasło auto i już nie odpaliło. Gdy próbowałem wszystko działało tzn. był prąd, rozrusznik kręcił, wszystko działało.

    Dopiero po godzinie udało się go odpalić.



    Jestem świeżo po wymianie przewodu od serwa do silnika i wszystko z nim ok.

    Czy mieliście taki przypadek ??
    Czy to może być problem z wilgotnością elektryki ?
    Norbert

    Komentarz

    • rlapinski
      Ambiente
      • 2010
      • 138

      #3
      Miałem w poprzednim aucie. W taki sposób kończyła swój żywot pompa paliwowa.
      Jak znów nie będzie chciał zapalić, to po przekręceniu kluczyka przysłuchaj się czy słychać pompę - jest po prawej stronie pod tylną kanapą.

      Komentarz

      • mroko
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 659
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Przyczyną może być czujnik obrotów silnika. Dość często tak padają że jak auto się nagrzeje to gaśnie bo czujnik przestaje dawać sygnał a jak ostygnie wraca do normy.

        Proponuje zczytać błędy i to najlepiej w momencie jak auto zgaśnie i nie chce odpalić.
        Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

        Komentarz

        Pracuję...