Problem z moca

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dawidzioor
    Classic
    • 2009
    • 5

    Problem z moca

    No w końcu naprawiłem regulację lędźwi w fotelu kierowcy. I w końcu mogę porządnie ustawić oparcie, a dupsko nie wpada mi już tak głęboko... Koszt naprawy:
    - 40cm linki stalkowej: 2,00zł
    - złączki(?): 5,00zł
    - czas: 60min.
    Przy okazaji (już wcześniej) odłączyłem kabelek od sygnału niezapięcia pasów - w końcu nic mi nie "dźwięczy"...
  • rbs911
    Classic
    • 2007
    • 31

    #2
    Problem z moca

    Witam

    Od paru miesięcy zauważyłem ze podczas wrzucenia 5tki samochód słabo się rozpędza dochodzi do 2500-3000 obrotów i prędkości od 110 do 130 km/h dalej nie chce przyśpieszać.
    Myślałem ze to przepływomierz ale po oczepieniu kostki jest tak samo.
    Możliwe ze po prostu turbina straciła swoja wydajność i odmówiła posłuszeństwa a może intercooler?

    film1

    film2
    Octavia I 99r. 1.9Tdi GLX Silver

    Komentarz

    • Górol
      Classic
      • 2009
      • 28

      #3
      a na innych biegach ładnie ciągnie do końca ?
      ..życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ...

      Komentarz

      • kmink
        L&K
        • 2007
        • 1360
        • Superb III (3V3)

        #4
        Zrób logi i wrzuć na forum to będzie można coś więcej powiedzieć.
        Tak to wróżenie z fusów :wink:
        Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
        https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

        www.tuneforce.pl
        www.dpfserwis.pl

        Komentarz

        • Górol
          Classic
          • 2009
          • 28

          #5
          ja tak mialem że do 3 tys maks szedl i to bardzo słabo i okazało sie że katalizator to wywalenia bo zapchany już był
          ..życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ...

          Komentarz

          • rbs911
            Classic
            • 2007
            • 31

            #6
            Zamieszczone przez Górol
            a na innych biegach ładnie ciągnie do końca ?
            Wydaje mi się ze wcześniej lepiej wkręcał się na innych biegach :roll:

            Przy okazji pali dużo więcej.

            Miałem przypadek ze podczas wyprzedzania redukowałem aż do 3ki i brakowało mu mocy :|
            Octavia I 99r. 1.9Tdi GLX Silver

            Komentarz

            • Górol
              Classic
              • 2009
              • 28

              #7
              no to może już kat ci padł i zamula silnik , spalanie też u mnie było wyższe
              ..życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ...

              Komentarz

              • rbs911
                Classic
                • 2007
                • 31

                #8
                Zamieszczone przez Górol
                no to może już kat ci padł i zamula silnik , spalanie też u mnie było wyższe
                przydało by się wywalić i jeździć bez :wink:

                Wyczytałem ze może to być zawór n75 lub zapiekają się kierownice w turbinie. :roll:
                Octavia I 99r. 1.9Tdi GLX Silver

                Komentarz

                • bradley
                  L&K
                  • 2008
                  • 1465

                  #9
                  Zamieszczone przez rbs911
                  kierownice w turbinie. :roll:
                  To na pewno nie w AGR.

                  Zgadul zgadula bez logow
                  A wskazniczek temperatury sobie lezy i lezy... a biedny silnik sie butuje :diabelski_usmiech
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz

                  • rbs911
                    Classic
                    • 2007
                    • 31

                    #10
                    No właśnie zgaduj zgadula
                    Nie mam za bardzo jak podłączyć bo nie posiadam vaga ale na weekendzie wybieram się do znajomego podłączymy zobaczymy.Przynajmniej jestem rozeznany co mniej więcej to może być. Chciałem to zrobić bo moja perełka idzie na sprzedaż na wiosnę :wink:

                    Zamieszczone przez bradley
                    To na pewno nie w AGR.
                    czytałem przy ALH może takie coś wystąpić ale ona ma zmienną geometrią łopatek(VNT) i tym moze sie roznic od mojego AGRa?
                    Octavia I 99r. 1.9Tdi GLX Silver

                    Komentarz

                    • Górol
                      Classic
                      • 2009
                      • 28

                      #11
                      agr rozni sie od alh własnie turbiną , w agr stała a w alh zmienne geo
                      ..życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ...

                      Komentarz

                      • rbs911
                        Classic
                        • 2007
                        • 31

                        #12
                        Dzięki serdeczne za informacje :wink:

                        [ Dodano: Nie 11 Kwi, 10 10:32 ]
                        Wymiana przepływomierza dała tylko 70% efektu.
                        Testuje zamiennik Amerykańskiej firmy zobaczymy jak będzie się sprawować koszt 250zł. 8)
                        Octavia I 99r. 1.9Tdi GLX Silver

                        Komentarz

                        Pracuję...