Cześć wlaśnie wróciłem z trasy Poznań-Oświęcim-Wadowice-Gliwice-Złoty Stok-Lądek Zdrój-Srebrna Góra-Wrocław-Poznań-wyszlo 1330km.prędkości w granicach 90-140 a na autostradzie(około 400km) prędkość między 140-180 km.Spalanie wyszło 7.2 litra a według kompa 7.3l.
[O1] Kontrolka pojawia sie i znika ...
Zwiń
X
-
[O1] Kontrolka pojawia sie i znika ...
Witam was serdecznie!
Mama pewien problem z kontrolka pokazaną na zdjęciu .... ( chodzi mi o żółta)
otóż wyskakuje mi ona od czasu do czasu gdy włączam silnik , żeby po jakimś czasie sobie zniknąć
np . Godzina 23 silnik odpalam , pojawia się , robię 25 km ... parkuje silnik wyłączam i włączam kontrolki juz nie ma .
ma ktoś pomysł co to może być ?
Pozdrawiam !Była : Skoda Octavia I '04 1,4 16V 75 KM
Był : Opel Vectra C 1.9 CDTI 150KM
Jest : Seat Cordoba 1.9 TDI 101 KM
Jest: Skoda Octavia 1.9 TDI 105 KM
-
-
pod tą kontrolką mieści sie dużo usterek wiec jak pisze kolega M@rcin123, musisz podpiąć pod vaga i wszystko bedzie jasne,chyba ze odczuwasz jakieś zmiany jak zapala się i gaśnie kontrolka??-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Dokładnie jak piszą poprzednicy. Jak miga kontrolka "check", to przeważnie są dwa wyjścia:
- coś poważnego się zepsuło w elektryce lub w czymś sprzężownym z urządzeniami elektrycznymi
- jakaś pierdoła, błąd itp.
Sama kontrolka silniczka (check) - to może być niemal wszystko w układach sterujących elektryką, więc bez odczytu błędów z kompa nikt raczej nie zgadnie.
Np. u mnie na przestrzeni 1 - 2 lat sama kontrolka check oznaczała:
- sonda lambda
- coś w układzie zapłonowym (wypadanie zapłonów)
- termostat z czujnikami
- wypięty przewód zapłonowy z jednego cylindra.
Więc jak Sam widzisz - tylko wróżenie z fusów na odległość.
U mnie jak migała (zwłaszcza na zimno) i gasła później to było np. wypadanie zapłonów na jednym cylindrze. Jak świeciła się ciągle, to były pozostałe przypadki.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abc_rlz.nie odczuwam żadnych zmian...
- sonda lambda - na początku trochę się krztusił, a po chwili jeździł dalej bez żadnych objawów (zrobiłem tak w upalnej Cro podczas wakacji ze 100 km bez żadnych efektów ubocznych)
- coś w układzie zapłonowym (wypadanie zapłonów) - wtedy krztusił się w wilgotne dni przez 1 - 2 km a jak się zagrzał jeździł normalnie - jeżdżę tak do dzisiaj i planuję po świecach, przewodach wymienić cewkę
- termostat z czujnikami - kontrolka świeciła się przez kilka dni a autko normalnie jeździło
- wypięty przewód zapłonowy z jednego cylindra - kontrolka świeciła się przez 360 km w trasie a autko normalnie jeździło.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
Komentarz