wyrwa w drodze :/

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Magdaa
    Classic
    • 2009
    • 13

    #26
    Ja niestety miałam okazje wpaść w "przełomy" :roll: - co prawda z nie małą prędkością bo jakieś 100km/h - co gorsze ze względu na pośpiech po usłyszeniu pod spodem jak sie obijają kawałki asfaltu pojechałam dalej - jakieś 10 km dalej kontrolka check i oleju dały o sobie znać.
    Oderwała się cała osłona silnikowa, poszła miska - i teraz nie wiem czy w takim momencie mógł chwycić silnik ? Tzn czy miał szansę przegrzać się ?

    Komentarz

    • daszek
      Ambiente
      • 2009
      • 239
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #27
      Zamieszczone przez Magdaa
      Tzn czy miał szansę przegrzać się ?
      miał
      i nie miał
      Zamieszczone przez Magdaa
      ze względu na pośpiech po usłyszeniu pod spodem jak sie obijają kawałki asfaltu pojechałam dalej
      no to na przeszłość będziesz wiedziała, że ja się sypie podwozie, należy się zatrzymać, sprawdzić, czy można jazdę kontynuować.
      zdroofko
      daszek
      http://www.motostat.pl/user_images/13387/icon1.png [1500-3000 obr/min]http://emoty.blox.pl/resource/hi.gif | oryg. instrukcja obsługi Octavia II

      Komentarz

      • Magdaa
        Classic
        • 2009
        • 13

        #28
        Zamieszczone przez daszek
        no to na przeszłość będziesz wiedziała, że ja się sypie podwozie, należy się zatrzymać, sprawdzić, czy można jazdę kontynuować.
        Sypać się nie sypało - słychać było tylko uderzanie kamyczków o podwozie a tego raczej nazwać sypaniem się nie można.
        Nie wnikając w szczegóły ani pouczenia jak się mam zachowywać przejdźmy do rzeczy:
        Zamieszczone przez daszek
        miał
        i nie miał
        tzn ? od czego to zależy ? jakoś troszkę jaśniej można prosić ? Z góry dziękuję !

        Komentarz

        • daszek
          Ambiente
          • 2009
          • 239
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #29
          Zamieszczone przez Magdaa
          tzn ? od czego to zależy ? jakoś troszkę jaśniej można prosić ? Z góry dziękuję !
          A z czego ma wywnioskować czy się przegrzał czy nie? Bo zapaliła się kontrolka?
          Nie siedziałem obok na siedzeniu, a wróżką nie jestem.

          Jak opisałaś, tak odpowiedziałem.
          zdroofko
          daszek
          http://www.motostat.pl/user_images/13387/icon1.png [1500-3000 obr/min]http://emoty.blox.pl/resource/hi.gif | oryg. instrukcja obsługi Octavia II

          Komentarz

          • Magdaa
            Classic
            • 2009
            • 13

            #30
            Ok, dziękuję

            Komentarz

            • winni77
              RS
              • 2009
              • 2183
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #31
              Zamieszczone przez Magdaa
              Oderwała się cała osłona silnikowa, poszła miska - i teraz nie wiem czy w takim momencie mógł chwycić silnik ? Tzn czy miał szansę przegrzać się ?
              Jeśli poszła miska, to miałaś wyciek oleju, wiec pytanie ile wyciekło?

              Nie chce Cię straszyć, ale mój znajomy Superbem 2.0 TDI przejechał z tą kontrolką 50km i silnik się zatarł. Oczywiście dystans dłuższy i inny silnik.
              Mój "Batmobil"

              Komentarz

              • RS
                Ambiente
                • 2009
                • 238

                #32
                Jezeli zapałiła się kontrolka oleju tzn . za niskie cisnienie ( mógł byc wyciek i " smok juz nie zasysał oleju - tzn brak smarowania )- jezeli zatrzymałas auto i nie kontynuowalaś jazdy nic nie powinno sie stac . Jezeli jednak jechałas dalej , sprawa jest powazna - mogły dostac panewki , tzn brak smarowania na podparciu wału - a to juz kwalifikuje silnik do remontu ( spód ) no i koszta . Ale ma to swoje specyficzne objawy - po prostu silnik gasnie - panewki sie obracają i kicha - dalej jazdy nie ma . Czy tak sie stało ?

                Komentarz

                Pracuję...