Dziwna usterka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • perlon
    Classic
    • 2011
    • 8

    Dziwna usterka

    Posiadam Octavkę z 2004 roku i niedawno padł mi jeden xenon.
    Wymieniłem w serwisie Skody obie żarówki na Bosche D1S i...

    ...barwa światła jest teraz żółta jak w zwykłych żarówach.

    Powiedzcie o co chodzi bo mnie szlag trafia że nie świecą już z tą charakterystyczną
    niebieską poświatą, tym bardziej, że poszło 700 zeta na wymianę
    Perlon
  • YoungMc
    Classic
    • 2010
    • 20

    #2
    Dziwna usterka

    witam. Od 2 tygodni mam powazny problem z moja octavia. (niestety nie znam rodzaju silnika w formie ABCDE... gdyz jest on niewidoczny od korozji). Posiadam octavie 1.9 TDI SLX 2000r 110km. Problem -> po odpaleniu silnika (zimny silnik) buja nim na wszystkie strony (czuje sie w kabinie jakby samochod wpadl w turbulencje), wskazowka obrotomierza skacze +/- 0.7-1.1, a z tylu ostre kopcenie na niebiesko szarobiały kolor. Dodatkowo wystepuje stukot pod maska. Odwiedzilem znajomych mechanikow. Po wizycie stwierdzili ze rozrzad wporzadku, pompa ok. Wymienilem dwie swiece (ktore byly zjarane), olej, filtr paliwa. Usterka nie minela, a koledzy mechanicy powiedzieli, ze bez podpiecia pod PC nic nie moga zrobic. Czekam wlasnie w kolejce do specjalistow. Auto gorzej chodzi teraz niz przed wymiana czegokolwiek. Po rozgrzaniu silnika --> wskazowka obrotomierza lapie norme na 0.9 kopcenie ustaje, a slychac tylko stukot pod maska. Czy ktos spotkal sie z takim problemem?
    Ewentualnie czy jest jakas mozliwosc na odczytanie w inny sposob oznaczenia silnika w formie literkowej? Mysle, ze dosc ciekawy przypadek opisalem.
    Dzieki za zainteresowanie.
    Young Mc
    www.lanser.tv

    Komentarz

    • KristopherT
      Drive
      • 2008
      • 45

      #3
      Zamieszczone przez YoungMc
      Ewentualnie czy jest jakas mozliwosc na odczytanie w inny sposob oznaczenia silnika w formie literkowej
      Oznaczenie silnika można odczytać z plastiku osłaniającego pasek rozrządu lub z nalepki w bagażniku po dywanikiem. Oznaczenie jest trzy literowe (np. AHF, ASV ...).

      Komentarz

      • tryton
        Elegance
        • 2008
        • 935

        #4
        tu masz dokładnie opisane gdzie są naklejki z oznaczeniem silnika http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25783

        Komentarz

        • gumisiek7
          Classic
          • 2008
          • 6

          #5
          może jeden z zaworów pękł

          Komentarz

          • mobi65
            Rider
            • 2009
            • 291

            #6
            Zamieszczone przez gumisiek7
            może jeden z zaworów pękł
            dla mnie to wyglada na problem z pompa olejowa , (podwieszanie zaworow)

            Komentarz

            • YoungMc
              Classic
              • 2010
              • 20

              #7
              dzieki juz idzie sie patrzec czy sie takowe naklejki posiada.
              Young Mc
              www.lanser.tv

              Komentarz

              • hermioli1
                Rider
                • 2009
                • 322

                #8
                YoungMc, chyba jeden z naszych adminów miał podobny problem ze swoim autem, tylko nie pamiętam który... :roll:
                W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
                Babka utonęła do góry kudłatką.
                Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
                Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  podpięcie testera ewentualnie pomiar sprężania rozjaśni sprawę

                  [ Dodano: Nie 28 Lut, 10 18:21 ]
                  a propos, ile to podpięcie u nich trwa, skoro trzeba się zapisywać?
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • YoungMc
                    Classic
                    • 2010
                    • 20

                    #10
                    Wiesz nie czekam na podpiecie tylko na miejsce w warsztacie, gdyz maja do 4go, na ktory jestem zapisany - zajete wszystkie godziny (niestety), a to najlepsi specjaliscie w moim miescie, wiec wole poczekac.
                    Ach zostanie mi zdjecie dzisiaj klapy na silniku.. w bagazniku mam brak naklejki:/
                    Zauwazylem rowzniez ze mam dziwne brzeczenie podczas jazdy (na wysokosci kierownicy pod maska) (jakby troche szpilek w plastikowym pudelku brzeczalo - odpowiednio glosniej wraz z dodaniem gazu).
                    Niom niestety nie znam Adminow, wiec jak cos ci sie przypomni bedzie milo.
                    Tak sie zastanawiam tylko czy to bedzie bardzo kosztowne i czy dlugo terminowo jezeli chodzi o naprawe.
                    Okaze sie 4go bo jestem ciekawy gdzie tkwi problem.

                    [ Dodano: Czw 04 Mar, 10 19:03 ]
                    tak wiec czeka mnie wymiana turbiny ((( szok

                    [ Dodano: Sro 17 Mar, 10 15:22 ]
                    nikomu nie rzycze czegos takiego... z tego co opisalem to mialem problem z turbina, mam problem z wtryskami ... mechanicy podejrzewaja w najlepszym wypadku cos na cylindrach lub korbowody w najgorszym wypadku glowice ... dzisiaj panowie w warsztacie zamienili mi niedzialajace wtryski na swoje i usterka na zimnym silniku dalej wystepowala
                    tak wiec czeka mnie ciezki miesiac

                    [ Dodano: Sro 17 Mar, 10 15:24 ]
                    dodatkowo "cisnienie" jak dobrze pamietam mam 2.2 a katalogowo powinienem miec okolo 3.2 jestem w szoku
                    Young Mc
                    www.lanser.tv

                    Komentarz

                    Pracuję...