Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zdławiony

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zdławiony

    Hej.

    Macie jakieś doświadczenie odnośnie użytkowania CB Radia MIDLAN/ALAN 278, oraz anteny SIRIO MINI SNAKE 27 MAG. O ile w przedziale do 100 cm, model anteny SIRIO był zachwalany przez sprzedawcę w jednym ze sklepów. O tyle w zakresie wiedzy na temat radia Midlan 278, nie miał zielonego pojęcia. Jest to po części uzasadnione, ze względu na krótkie istnienie 278-ki na Polskim rynku ,niemniej w tak licznym gronie forumowiczów liczę na to, iż model ten jest bliżej znany. Bardzo proszę o konstruktywne podpowiedzi.
    Dziękuję

  • #2
    Zdławiony

    Witam wszystkich!
    Szukałem tematu w spisie, pewnie gdzieś jest, ale nie mogę znaleźć. Dawno tu nie zaglądałem, bo nie miałem problemu z autem, a ostatnio się pojawił .
    Mam dziwne zjawisko, od biegu jałowego do 2000 obr mam objaw zdławienia, nie ma znaczenia na jakim biegu tzn, mam wrażenie, jakbym miał opór od czoła pojazdu, brak mocy, jakby turbo-dziura była jeszcze większa, pod pedałem tak do wciśnięcia go na 2 cm nie ma zbytniej reakcji. Najlepsze jest to, że po przekroczeniu 2000 obr idzie jak dawniej, bez żadnych zastrzeżeń i nie mam uwag. Co może być tego powodem? Przypomnę, że mam już 180 000 km i silniczek ASZ.
    Będę wdzięczny za pomoc.

    Komentarz


    • #3
      Sprawdź najpierw wężyki podćisnienia. Nie tyle pod kątem czy spadły, ale czy nie popękały na końcówkach. Miałem podobny problem, którego przyczyną był pęknięty przy końcówce wężyk wchodzący do N75. Po otwarciu maski można było usłyszeć syczenie.
      W Polsce nie ma kryzysu.
      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

      Komentarz


      • #4
        Re: Zdławiony

        Zamieszczone przez kruchy1978
        Witam wszystkich!
        Szukałem tematu w spisie, pewnie gdzieś jest, ale nie mogę znaleźć. Dawno tu nie zaglądałem, bo nie miałem problemu z autem, a ostatnio się pojawił .
        Mam dziwne zjawisko, od biegu jałowego do 2000 obr mam objaw zdławienia, nie ma znaczenia na jakim biegu tzn, mam wrażenie, jakbym miał opór od czoła pojazdu, brak mocy, jakby turbo-dziura była jeszcze większa, pod pedałem tak do wciśnięcia go na 2 cm nie ma zbytniej reakcji. Najlepsze jest to, że po przekroczeniu 2000 obr idzie jak dawniej, bez żadnych zastrzeżeń i nie mam uwag. Co może być tego powodem? Przypomnę, że mam już 180 000 km i silniczek ASZ.
        Będę wdzięczny za pomoc.
        kolego zrob logi dynamiczne , problemem moze byc przeplywka , logi prawde ci powiedza , powodzenia

        Komentarz


        • #5
          Do wszystkich, okazało się, że pasek rozrządu sie rozciągnął, co spowodowało przestawienie zapłonu poza zakres regulacji komputera ( nie mógł już korygować ), wystarczyło koło wałka rozrządu przestawić i jest ok!!! na pasku przejechałem 85000 km, jednak prawdą jest sugestia wymiany co 90000 km. Pozdrawiam i mam nadzieję, że ta informacja wnosi coś nowego

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X