Witam, posiadam Octavie z 2000r 1,9 SLX kolor granat metalik.
Od zeszłego roku zauważyłem że schodzi mi klarlak. na lakierze robią się takie oczka a później schodzi całymi płatami klarlak. Dziś robiłem pomiar lakieru i jest ok. Czy to możliwe, że to wada fabryczna lakieru? /
Spotkałem sie z takim zdaniem, że te kolory u vw tak maja.
Czy trzeba szlifować i malować od nowa cały dach czy wystarczy położyć nowy klarlak?
Szwagier miał podobne problemy, okazało się że parkował w garażu w którym pracował piec CO. Różnica temperatur zrobiła swoje ... Pytanie czy twoje auto było lakierowane?
eX, nie ściemniaj wiesz dobrze o co chodzi. Czy nowy czy lakierowany jak klar schodzi to trzeba szlifować i lakierować jeszcze raz albo to olać i nie robić nic.
A jak ktoś nie rozumie określenia "WIDOCZNIE" to ja już nie mogę nic na to poradzić. eX, nie załamuj mnie i czytaj ze zrozumieniem.
Deco, widocznie moglbyc lakierowany brzmialo by bardziej zrozumiale wiesz ze jestem czepialski, a ty nie odmrugujesz jak ci sie z superba awaryjki puszcza na armii krajowej wiec bede czepialski :diabelski_usmiech
Robiłeś pomiar, jaki wynik? Coś mogę Tobie na ten temat powiedzieć.
A więc z pomiaru wyszło, że tam gdzie schodzi to nie było nic robione na całej powierzchni ta sama grubość podobno nawet troche za mała a tam gdzie było robiony (błotnik) to lakier trzyma dobrze.
Takie żeczy jakie opisujecie dzieją sie z kilku przyczyn, mógł zawieść lakiernik(fabryka) która na mokrą baze położyła bezbarwny. Odprysk na elemencie który pod wpływem myjki cisnieniowej zadziera się dalej , oraz zmęczenie materiału.
U mnie tez schodzi bezbarwny SLX 2000 r. kolor granat. Fabryka coś s....liła.
a masz na to jakąś rade, czy idzie to zaleczyć? Ja mam coraz większe placki bez klarlaku pomału wk... mnie to auto. Ciekawe czy cały się złuszczy. Jak miałem felicje97 zielmetalik to trzymał b. dobrze.
Właśnie widzę ze wszystko zaczyna się od odprysku i po myciu kercherm w myjni.
Jedynym sposobem na zaleczenie tych placków to tylko i wyłącznie pomalowanie na nowo. Zapewne pod wpływem myjki ciśnieniowej każdemu z was zejdzie dalej. I małe sprostowanie należy pomalować lakierem i lakierem bezbarwnym.
[quote]I małe sprostowanie należy pomalować lakierem i lakierem bezbarwnym.
_________________
Dwa razy lakierem :?: ,a nie bedzie za grubo...pytam,bo sie nie z
nam.
[ Dodano: Czw 18 Mar, 10 22:29 ]
Zamieszczone przez fuego_2007
mógł zawieść lakiernik(fabryka) która na mokrą baze położyła bezbarwny
A ja myslalem,ze auto z zewnatrz w fabryce lakieruja automaty,a nie ''lakiernik'' :roll: ,ale moze znowu czegos nie wiem :lol:
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
To może w te strone lakierem(baza,kolor) i lakierem bezbarwnym. A że napisałem lakiernik chodziło mi o warunki warsztatowe, co do automatów to naprzykład na Żeraniu swojego czasu malowano zderzaki i inne pierdoły do Chevroleta przez automaty jednak dotryskiwane były przez lakierników poniewrz technologia była nie doskonała. Bagatela było to z rok temu więc skond możemy wiedzieć jak to było 10 lat temu.
Komentarz