w pazdzierniku zeszłego roku ktoś w moim poprzednim aucie zarysował maskę ostrym przedmiotem (poczynił znak krzyża). Miałem AC w InterRisk i mimo wielu złych opinii jakie na ich temat słyszałem, wycena i likwidacja poszły bezproblemowo.
Problem z 1.9 TDI 110 KM brak MOCY
Zwiń
X
-
Problem z 1.9 TDI 110 KM brak MOCY
Witam serdecznie,
Dzrodzy koledzy proszę o pomoc Kolega ma dość spore problemy z silnikiem 1.9 TDI 110 KM. Jadąc skodzianką i nieprzekraczając 3 tyś obrotów wszystko działa poprawnie i nie ma problemu z uzykaniem np. 160 km/h ale jeżeli zostaną przekroczone obroty powyzej 3 tyś robią się dość spore kłopoty mianowicie samochód traci moc i jadyna prędkośc jaką może usyskać max 120 k/h. Jedynie co pomaga to należy wyłaczyć silnik rozłaczyć zapłon i ponownie uruchomić.
Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziekuję.larson
-
-
jaki masz przelot? Mi teraz przy 162 tysiach rozpadła się grucha - psikałem ale to nie wiele pomogło. Wymieniłem i moc wróciła
Jak chcesz popsikać to musisz zdjąć osłonę silnika dolną i od dołu wsadzić łapę z WD40 i napsikać na górną część gruchy, w miejscu gdzie wychodzi sztanga z gruszki. U mnie coś strasznie chrobotało w niej, a jak ją mechanior wyjął to dużo badziewia latało w niej. Przy okazji przeczyścił mi wszystkie przewody podciśnieniowe bo zaszły rdzą od gruchy.
Komentarz
-
-
laurin,
przelot jest 160 tyś
czy orginalny :lol: kto to wie
[ Dodano: Wto 09 Mar, 10 09:10 ]
Drodzy koledzy,
A czy jezeli by się okazało że jest do wymiany grucha. Czy jest mozliwe zakupenie tylko gruch czy też nie. No i oczywiscie jaki jest tego czegoś koszt.
z góry dzieki za info.larson
Komentarz
-
-
Ja kupiłem tutaj http://www.serwispomp.gensys.pl/, koszt oryginalnej regenerowanej gruszki to 139 zl + kaucja 30 zł + koszt przesyłki 11 zł. Kaucja jest zwracana jak im odeslesz uszkodzoną.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez laurinJak chcesz popsikać to musisz zdjąć osłonę silnika dolną i od dołu wsadzić łapę z WD40 i napsikać na górną część gruchy, w miejscu gdzie wychodzi sztanga z gruszki. U mnie coś strasznie chrobotało w niej, a jak ją mechanior wyjął to dużo badziewia latało w niej. Przy okazji przeczyścił mi wszystkie przewody podciśnieniowe bo zaszły rdzą od gruchy.
Jeżeli tak to prosiłbym o zaznaczenie.
Komentarz
-
-
u nas ciężej niż w oplu będzie, bo mieszek jest w bardziej upierdliwym miejscu, ale jest to dobry sposób na część dolegliwości
bo np. jak mieszek przegnije to nie trzyma szczelności i wtedy dupa->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam koledzy odnosnie tego tematu o braku mocy. Mam ten sam problem gdyz moja skoda nie ma tyle mocy co powinna. Jest to silnik 1.9 tdi 110km, autko czasami traci wogole moc jest takie odciecie i samochod przyspiesza gorzej niz slimak i do 120 - 130km/h i wiecej nie chce isc. Mechanik mi powiedzial ze to moze byc czujnik doładowania turbiny. Czy dobrze sie orientuje w sprawie?prosil bym o pomoc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez larson6Witam,
Powód zastała się grucha prawdopodobnie od oszczędnej jazdy.
teraz gaz w podłogę i ogień z rury
ale wiesz że to może być tylko czasowe zamaskowanie problemu? tak było u mnie, 3 razy była smarowana, a i tak nie chodziła w pełnym zakresie, za 4 wymieniłem turbawkę.
lepiej odkładaj do świnki-skarbonki. obym się mylił
Komentarz
-
-
Kolego to jest to samo co ten czujnik dołdadowania turbiny? Ostatnio skoda mialem mala stluczke i musialem wymienic interkuler po odbiorze od mechanika skoda chodzila tak jak powinna miala ta moc i błąd sie nie swiecil. Ale nastepnego dnia gdy juz ja odpalilem bylo tak jak wczesniej, brak mocy...
Komentarz
-
Komentarz