Problemy z odpalaniem...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • magnecor.pl
    Classic
    • 2010
    • 6

    Problemy z odpalaniem...

    klamka na 99% zapadła ;-) będzie 1.4TSI z DSG wraz z pakietem Biznes i ogólnie wszystkim tym co podałem na poprzedniej stronie tego tematu :-)

    a i zniżkę udało mi się wynegocjować odpowiednią (ale to nie o tym temat)

    tak więc bardzo dziękuję w tym miejscu wszystkim którzy mi pomogli w wyborze, a temat niech dalej służy innym :-)

    PS: kolor będzie antracyt bo A3-ke mam Delphin-Grau ;-)
  • Pacho
    Classic
    • 2008
    • 33

    #2
    Problemy z odpalaniem...

    Cześć,
    wiem, że były już takie tematy, ale mój problem jest chyba trochę inny od pozostałych. Mianowice historia wygląda następująco:
    Wszystko było ok, nawet w mrozy poniżej 20 stopni autko odpalało normalnie. Pewnego dnia gdy temperatura nie była niższa niż 15 stopni poniżej zera autko nie odpaliło - rozrusznik kręcił normalnie, akumulator był naładowany. Od tamtego czasu autko pali różnie, raz odpali normalnie, a drugim razem po przekręceniu zapłonu rozrusznik tak jakby przekręcił raz, później miał bardzo ciężko (ledwo kręcił) i za 4-5 sekund znowu normalnie kręci i autko odpala. Zazwyczaj ten problem pojawia się po pracy, natomiast rano podczas niższej temperatury wszystko jest ok... Może wiecie dlaczego tak się dzieje? Za pomoc bardzo dziękuję
    Octavia 2000r. 1,9 TDI 110km...

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Zamieszczone przez Pacho
      rozrusznik kręcił normalnie, akumulator był naładowany. Od tamtego czasu autko pali różnie
      może trochę zmęczyłeś go ,ja miałem podobny objaw po naprawie rozrusznika wszystko ok.
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • tomus7
        RS
        • 2010
        • 1896
        • Peugeot

        #4
        Kiedyś miałem podobnie tylko w innym aucie to były tulejki w rozruszniku duży luz po wymianie było OK :P
        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          sebu, sądzę, że masz rację. niska temperatura poprawia przewodność. rozrusznik do przejrzenia, ale najpierw obejrzyj zasilania
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • Pacho
            Classic
            • 2008
            • 33

            #6
            Dzięki Panowie w przyszłym tygodniu sprawdzę, czy to jest to
            Octavia 2000r. 1,9 TDI 110km...

            Komentarz

            Pracuję...