pilot

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • niebieski9
    Drive
    • 2010
    • 56

    pilot

    Witam,
    Ponieważ w związku z moimi ostatnimi zmianami w furce, jestem na etapie kupowania różnych sterowników. M.in. zakupiłem dziś sterownik komfortu [fotorelacja z montażu: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39087 ], ale zanim go nabyłem, poczytałem co i jak. Temat tego, jakie są sterowniki komfortu i ilu bajtowe już się przewijał i w zeszłym roku ktoś podał poniższą listę:

    1K0-959-433-C ; 12 Byte
    1K0-959-433-H ; 13 Byte
    1K0-959-433-J ; 13 Byte
    1K0-959-433-S ; 13 Byte
    1K0-959-433-T ; 13 Byte ; PR-5D1
    1K0-959-433-AF ; 14 Byte
    1K0-959-433-AH ; 14 Byte
    1K0-959-433-AJ ; 14 Byte
    1K0-959-433-AK ; 14 Byte ; PR-5D1
    1K0-959-433-AM ; ?? Byte ; PR-5D2, PR-5D3
    1K0-959-433-AQ ; 19 Byte
    1K0-959-433-AR ; 19 Byte ; PR-5D1
    1K0-959-433-AS ; 19 Byte
    1K0-959-433-AT ; 19 Byte; PR-5D2, PR-5D3
    1K0-959-433-BK ; 13 Byte
    1K0-959-433-BL ; 13 Byte
    1K0-959-433-BT ; 19 Byte
    1K0-959-433-CA ; 19 Byte
    1K0-959-433-CB ; 19 Byte
    1K0-959-433-CD ; 19 Byte
    1K0-959-433-CL ; 19 Byte
    1K0-959-433-CM ; 14 Byte
    1K0-959-433-CP ; 14 Byte
    1K0-959-433-CR ; 19 Byte
    1K0-959-433-CT ; 19 Byte
    1K0-959-433-DA ; 19 Byte


    Jednakże ta lista wymaga pewnego rozszerzenia i wyjaśnienia dodatkowych faktów.

    CZĘSTOTLIWOŚCI:
    PR-5D1: 434 Mhz
    PR-5D2: 315 Mhz, "NAR"
    PR-5D3: 315 Mhz, "J"
    PR-5D5: 315 Mhz, "ROK"
    PR-5D9: 433,92 Mhz, "RC"

    Ale jak zacząłem szukać różnic okazało się, że wcale nie wystarczy kupić najnowszy, bo się można lekko zdziwić po wymianie, ze pilot nie działa.
    Otóż problem rozbija się o częstotliwości pilotów obsługiwane przez te sterowniki. Znalazłem na innym forum informację właśnie o tym, że gość wymienił sterownik i wszystko OK, poza pilotem. Tam się dowiedziałem, że jest pięć częstotliwości obsługiwanych przez sterowniki. Na załączonych przeze mnie screenach z ETKI widać w kolumnie "PODANIE MODELU" opis w postaci np. PR-5D1. Na drugim screenie jest podane jaką częstotliwość obsługuje dany opis. Fajnie byłoby uzupełnić powyższą listę o obsługiwaną częstotliwość - bardzo to pomoże osobom, które chcą wymienić ten sterownik u siebie. Ja nie mam tego u siebie, więc jeśli ktoś ma i pomoże rozwinąć tę listę, to będę wdzięczny. Wystarczy informacja że końcówka np. AK - PR-5D1.

    Informację o tych częstotliwościach oraz załączone przeze mnie screeny, zostały ściągnięte ze strony: http://volkswagen.auto.com.pl/forum/...du%B3+komfortu
    Pozdrawiam serdecznie
  • andriu79
    Ambiente
    • 2008
    • 239

    #2
    pilot

    Witam.
    Mam problem zastanawiam sie czy to wina baterii w pilocie??
    Swoja OCtavke II zamykam bez problemu otwieram bagażnik bez problemu ale mam problem z otwieraniem nie działa. Po rozebraniu pilota i złozeniu dizała przez dwa dni góa i znow siada. Moze to wina baterii???
    kontrolka nie pali sie w pilocie an czerwono
    POZDRO

    Komentarz

    • mikolaj
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 366
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      spróbuj najpierw wymienić baterię a jak będzie się to powtarzać wiadomo będzie że to coś z pilotem

      Komentarz

      • lonerr
        Rider
        • 2006
        • 402

        #4
        może to być tylko bateria- nadajnik potrzebuje troszkę energii aby wysłać dość mocny wygnał, Zmień baterią z 2 pilota, który posiadasz i zobacz. W instrukcji jest też opisane jeżeli pilot by się rozkalibrował to można go ponownie skalibrować.
        Skoda Octavia II Elegance BKC 1.9 77kW 105KM/240Nm
        Skoda Octavia I Celebrate ASV 1.9 VP 81kW 110KM/235 Nm

        Komentarz

        • andriu79
          Ambiente
          • 2008
          • 239

          #5
          drugi pilot mam ale nie wiem jak sie kalibruje bo ksiazke mam niemiecka\

          Komentarz

          • tbiel
            Classic
            • 2009
            • 31

            #6
            Witam ja miałem podobny problem.

            O co chodziło.

            Cały ten układzik scalony w pilocie trzyma się na 2 takich plastikowych bolcach. Bolce są spłaszczone na końcach po to - żeby przy ciśnięciu przycisku układ się trzymał. Mi się przytrafiło, że jeden z bolców się zniszczył i przy naciskaniu otwórz układ wchodził do środka obudowy i nie stykał przycisk.

            Napchałem więc papieru i działa
            Octavia II TDI

            Komentarz

            Pracuję...