[O2] 1.9TDI BXE nie zapala, przestal nagle i nie wiadomo dla

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sebulko
    Classic
    • 2011
    • 5

    [O2] 1.9TDI BXE nie zapala, przestal nagle i nie wiadomo dla

    Drogo nie drogo, koszt przegladu MOT w UK:

    I Solo Motorcycles £29.65
    II Motorcycle Combinations £37.80
    III Three wheeled vehicles £37.80
    IV Cars & light vans £54.85
    IV Private Passenger Vehicles & Ambulances (9-12 Passenger Seats) £57.30
    IVa Includes seat belt installation check £64.00

    Litr paliwa kosztuje £1,1

    Bo to jakis odnosnik ile l paliwa mozna kupic za cene wykonania obowiazkowego przegladu.

    No i zeby nie bylo, po Anglii tez jezdza auta, ktore tak w 100% sprawne nie sa
    seba
  • Lcf
    Classic
    • 2010
    • 2

    #2
    [O2] 1.9TDI BXE nie zapala, przestal nagle i nie wiadomo dla

    Wczoraj po pracy postawilem Octavke na parkingu pod blokiem, dzis rano wsiadam, chce zapalic, a tu kiszka. Auto kreci, ale nic cisza. Lece do mieszkania po laptopa, podpinam sie i nic, zero bledow. Sciagam przewod paliwa, przekrecam zaplon, paliwo sie leje, sciagam przewod powrotu, krece rozrusznikiem, paliwo sie leje. Podlaczam jeszcze raz laptopa, odpalam VAG, wchodze w silnik, bloki pomiarowe i widze ze nawet jak krece rozrusznikiem, to nie podaje paliwa na wtryski. Wyciagam wtyczke od wtryskow, miernik w lapke, sasiad kreci rozrusznikiem i nic, zero napiecia na wtryskach. Wyglada na to, ze komputer nie steruje wtryskami. Jak to ugryzc, gdzie szukac przyczyny ??

    Dzis podjechalem Passatem co prawda 2.0TDI, ale zaczalem porownywac bloki pomiarowe i w Passacie na samym zaplonie pokazuje w bloku pomiarowym nr 11 cisnienie rzeczywiste 998hPa, a w Octavii w tym samym miejscu 180hPa i cykl pracy w Pasku mam 0%, a w Octavii 95,5% - te cykle pracy porownuje w bloku nr 3. Myslicie, ze to moze miec jakis wplyw na to, ze Octavia nagle przestala odpalac ? Odlaczylem przeplywke i czujnik cisnienia i tez nic, nadal nie odpala. Jak krece rozrusznikiem, to kreci tak jakby nie mial paliwa. Juz sam nie wiem co sie moglo stac. Jezdzila normalnie i bez ostrzezenia padla

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Bezpieczniki sprawdzone? Szczególnie te pod maską.

      A spróbuj odłączyć czujnik prędkości obrotowej (ten wale korbowym) i zobacz czy cykl pracy się nie zmieni.
      Ale troche to dziwne wszystko i może wskazywać na padnięty sterownik ale oczywiście tego nie życze.
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      Pracuję...