Drgania przy przyspieszaniu a chip

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eni4c
    Classic
    • 2009
    • 30

    #26
    W aucie wymienione głowica... I powiem szczerze, że mimo, że sam w to wszystko nie wierzyłem objaw ustąpił. Auto jeździ jak nowe. Okazało się, że głowica była wyszczerbiona czy coś takiego i było zbyt małe ciśnienie- czy coś w tym stylu. Przy okazji wymienione klocki na niebieskie EBC- hamują rewelacyjnie. Chciałem przy okazji polecić ASO Wimar na Modlińskiej, mimo, że trwało to kupę czasu to dało się odczuć, że kierownikowi równie mocno zależało na naprawie, auta- zawsze dostawałem auto zastępcze.

    Tym samym temat można zamknąć a auto oddać do Rogala

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • KriSSo
      Rider
      • 2008
      • 285

      #27
      Nie wiem, jakoś lipna ta teoria z głowicą. Może jednak coś innego i nie chcieli się przyznać? Może jednak coś z dwumasą

      Komentarz

      • chimek11
        Rider
        • 2007
        • 482

        #28
        eni4c, przy tych obrotach i biegach co podajesz ja obstawiam któryś z pompowtrysków.

        znajomy miał tak w A4 tdi AVB. jak przyspieszał przy ok 1500 obr na 4 lub 5 auto wpadało w delikatne drgania tak do ok 2100 obr.

        też były brane po uwage przeguby, dwu masa a okazało się że pompka się już kończyła.

        po wymianie na nowe / wszystkie 4/ problem zniknął.

        Komentarz

        • mrsojer
          Drive
          • 2010
          • 76

          #29
          panowie nie wiem dokladnie czy przegub wewnetrzny to to samo co kielich? ten w ktorym pracuje krzyzak czy jakos tak. Mialem taki problem w innym aucie i po wymianie kielichow problem ustal. To to cos co wychodzi od skrzyni.

          Komentarz

          • kurynio
            Ambiente
            • 2007
            • 166

            #30
            Miałem doczynienia z takim pechowym autem z BXE, ktory również delikatnie szarpał przy przyspieszaniu, szczególnie na IV biegu. Walka był długa, wymienione/założone na próbe były:
            -turbina
            -pompki wszystkie
            -zawór EGR
            -koło dwumasowe
            -półosie z przegubami
            -skrzynia biegów
            Pomogła dopiero wymiana wałka rozrządu, więc problem pewnie tutaj był taki sam jak ustąpił po wymianie głowicy. Będę wspominał długo to auto.

            Komentarz

            • eni4c
              Classic
              • 2009
              • 30

              #31
              Nie no w aucie na pewno została wymieniona głowica- widziałem starą i wiem, że ją wymienili

              kurynio,

              W aucie podczas wymiany głowicy wymienili również rozrząd, bo już prawie 90.000 więc możliwe, że jednak głowica była ok, a to, że auto jest naprawione to zbieg okoliczności.

              Komentarz

              • kurynio
                Ambiente
                • 2007
                • 166

                #32
                ja wcale nie mówiłem, że nie wymienili głowicy, ale może całą uzbrojoną razem z wałkiem

                Komentarz

                • greg44
                  L&K
                  • 2011
                  • 1198
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #33
                  Witam, znalazłem taki temat,, bo mam identyczne zachowanie samochodu jak u autora wątku. Dodam tylko, ze około dwa miesiące temu wymieniłem w swoim kompletny zestaw sprzęgła wraz z dwumasem. Ktoś może coś więcej powiedzieć na ten temat, miał takie dziwne zachowanie pojazdu? Obstawiam, że jest to któryś przegub wewnętrzny, jednak te elementy nie wykazują jakichkolwiek luzów, zawieszenie pojazdu również. Czy faktycznie lejący pompowtrysk może powodować drgania budy, podczas przyśpieszania w pewnym zakresie obrotów silnika i w pewnym zakresie prędkości?

                  Komentarz

                  Pracuję...