[O1] analiza logow - kanal 3 8 i 11

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michonas
    Ambiente
    • 2008
    • 100
    • Ford
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    [O1] analiza logow - kanal 3 8 i 11

    Właśnie najlepiej jak by ktoś potwierdził wymiary. Wiem (bo mam) że do O1 są dobre podane, do O2 FL kierownica też dobrze, a reszta to trzymam się tego co piszecie.

    RUSZYĆ SIĘ CHŁOPAKI I SPRAWDZIĆ, BO PÓŹNIEJ NIE BĘDĘ PRZYJMOWAŁ PRETENSJI, ŻE WYMIAR NIE PASUJE. NIE MAM JAK TEGO SPRAWDZIĆ!!
    O1 ASV+ by MR Motors - sprzedana
    O2 BXE jeszcze seria
    Perfectservice by DGW
  • wofek
    Drive
    • 2007
    • 59

    #2
    [O1] analiza logow - kanal 3 8 i 11

    Majac dostep do VAGa przez weekend postanowilem zrobic logi. Autko to O1 1.9TDI 110KM AHF (zmienna geometria).

    Ponizej link do logow:



    Czy wszystko jest OK?
    Na moje oko turbo lekko przeladowuje ok 2000 RPM. Narazie notlaufa nie lapie ale lepiej dmuchac na zimne.

    Jak jezdze? Rozsadnie ;-) Zdarza mi sie rowniez przegonic autko na autostradzie i przy wyprzedzaniu TIRow wiec nie powinno byc zapiekania...

    Komentarz

    • conrad81
      Classic
      • 2008
      • 31

      #3
      Wrzuć sobie wartosci zadane i osiągniete do wykresu liniowego
      Zobaczysz jak turbinka ma nieco pofalowaną charakterystykę. Generalnie dopóki nie łapie notlaf'a to można nic nie robić. Chyba, że masz sporo samozaparcia do dłubania. Zawsze możesz zacząć od podmianki N75

      Komentarz

      • Zoltar
        Rider
        • 2005
        • 722

        #4
        Nic się nie dzieje, pojeździj żwawiej, to samo się "naprawi"
        www.soft-car.pl
        www.chiptuning-gdansk.pl


        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
        - Wyłączanie DPF
        - Hamownia Obciążeniowa

        Komentarz

        • conrad81
          Classic
          • 2008
          • 31

          #5
          sameeee to mandaty do domu przychodzą
          Ja tam w cuda nie wierze, że coś się może polepszyć, ale z drugiej strony jestem przeciwnikiem zamulania TDI i uważam, że im większa prędkość gazów do i z silnika tym żwawiej i lepiej wszystko pracuje. O nie rdzewiejących hamulcach już nawet nie wspominam.

          Komentarz

          • wofek
            Drive
            • 2007
            • 59

            #6
            Dzieki za info.

            Co do gonienia go to jak jest mozliwosc to gonie. Jezdze 80% w trasie ok. 30/35 kkm rocznie.

            Czy wplyw na zapiekanie ma fakt, iz auto kopci (nie jakos mocno ale w nocy widac w swialach auta jadacego z tylu) przy maksymalnym obciazeniu silnika? (tj. gaz w podlodze na autostradzie i wysokie obroty).

            Komentarz

            • Zoltar
              Rider
              • 2005
              • 722

              #7
              W nocy każde auto "kopci" nawet benzyna...

              Pomijam fakt, że takie logi wyjdą nawet logując nowe auto w idealnym stanie, to przeładowanie to norma w seryjnym programie

              Jeździj i nie szukaj problemów, bo... ich nie ma
              www.soft-car.pl
              www.chiptuning-gdansk.pl


              - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
              - Wyłączanie DPF
              - Hamownia Obciążeniowa

              Komentarz

              Pracuję...