[O2] sprzeglo - 3 objawy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • twierdzenie
    Classic
    • 2011
    • 5

    [O2] sprzeglo - 3 objawy

    Nie idź napewno sam!! Koniecznie spisz umowę, bo kto wie czy oni tego nie zgłosili/zgłoszą na policję ze było odwrotnie niż Ty mówisz.
  • casp
    Classic
    • 2010
    • 16

    #2
    [O2] sprzeglo - 3 objawy

    Witam,
    3 objawy od sprzegla:

    1. swierszczenie, piszczenie - samochod "na luzie", sprzeglo nie wcisniete , lekko wcisniesz ustaje
    2. wylaczony silnik, wrzucona "1" male wzniesienie i sprzeglo puszcza, samochod skokowo zjezdza-wymagany reczny hamulec
    3. masakra przy jezdzie w korku, w zakresie od obrotow jalowych do 1500 ciezko sie jedzie na 1 biegu, na 2 lepiej ale za mocno ciagnie

    zadnych problemow z obrotami, przyspieszaniem, slizganiem sprzegla, stukami, chrobotaniem - nic!

    czy to lozysko oporowe? nity? czy jaka cholera?

    pytam zaocznie- takie objawy przekazala zona :-(

    pozdrawiam
    Ł

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      1. łożysko
      2.koniec tarczy, docisku, lub obydwu
      3. :shock:
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • casp
        Classic
        • 2010
        • 16

        #4
        Jakiej firmy sprzęgło polecacie?

        pozdrawiam
        Ł

        Komentarz

        • Rekin Chlebojad
          Rider
          • 2010
          • 474

          #5
          Firmy: Valeo, LuK(podobno kiepskie), Sachs (tylko sportowe znam i dobre robi trzy-skrzydłowe dwuwarstwowe-spiekane-nie pamietam już)

          Objawy:
          1) łożysko oporowe (prawdopodobnie)
          2) albo sprzegło (docisk) a u mnie w 2 autach identyczny objaw to słaba kompreska w silniku
          3) sprzegło (kiedys możesz nie ruszyc wogle)

          Wymieniaj cały komplet sprzegło, docisk, łożysko, nie baw sie w wymiane poszczegolnych elementow (to sie zawsze wymienia wcałości) potem i tak cie to czeka.
          [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

          Komentarz

          • lilo
            RS
            • 2006
            • 4315
            • Mercedes-Benz

            #6
            Co do punktu 1 to na pewno nie łożysko oporowe bo by hałasowało przy wciśniętym pedale sprzęgła .
            Mogą to być łożyska w skrzyni biegów już troszkę wylatane ale tym to bym się nie przejmował , bo w większości samochodów skrzynie lekko hałasują
            Daniel

            Komentarz

            • casp
              Classic
              • 2010
              • 16

              #7
              właśnie firmę LUK znajomy poleca jako dobra markę i zastanawiam sie czy brać

              ??

              pozdrawiam
              Ł

              Komentarz

              • Rekin Chlebojad
                Rider
                • 2010
                • 474

                #8
                LUK napewno tańsze (ze sredniej półki jak Valeo) wiec tragedii nie ma, jak masz brać, to bierz i sie nie zastanawiaj, z markowych sprzegieł w dobrej cenie nie masz wielkiego wyboru.
                [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

                Komentarz

                • wofek
                  Drive
                  • 2007
                  • 59

                  #9
                  a slyszal ktos o firmie Statim? Maja za 219 PLN sprzegla do 1.9 TDI AHF na Allegro...

                  Komentarz

                  Pracuję...