Witam. Jak w temacie.
Czego efektem może być zaciekniety wąż,kolanko(ten dolny co idzie od turbo gumowe kolanko potem w palstik i dołem do intercoolera)? Nadmienie,że lokalizacja wycieku to na łaczeniu kolanka gumowego z turbo. Reszta łączeń przewodów oraz węży jest sucha.
Jak usunąć wyciek?
Ubytków oleju nie ma. Moc jest ok.
Z tego co zauważyłem jest tam opaska i bardzo cieżki dostep. Co trzeba zdemontowac aby tam się dostac i ewentualnie uszczelnic.
Przebieg 170000km na obudowie turbo napisana liczba 80.
Silnik 1,9BLS.
olej nie pojawił sie tam bez przyczyny- zaczyna ssać go turbinka. może opaska nie jest na swoim miejscu
Udało mi sie jedynie palcami namacać. Opaska wydaje sie być dobrze osadzona. Może tam jest uszczelka,ktora przepuszcza? Cieżko wsadzic palca do tego kolanka a co dopiero zdjąć opaskę,uszczelnić. Jak tam sie dostać? Układ przewodów jest inny od np BXE.
Reszta łaczeń oraz węże są suche na zewnątrz.
nie ma tam uszczelki. po prostu opaska zaciska przewód. może wąż pęknięty ( nie spotkałem się :wink: )
Szkoda,ze mieszkamy tak daleko. :cry: Sorzystał bym z Twojej pomocy.
Trzeba zdjąć te kolanko zobaczyc ile jest tego oleju w przewodach,oczyscic i załozyć mocną opaskę. Łatwo sie pisze ale gorzej to wykonac przez utrudniony dostep. Co proponujecie zdemontować aby tam sie dostac od góry?
Oddał bym autko do warsztatu lecz nie darze zaufaniem tutejszych partaczy,naciagaczy. ASo to ostatecznośc.
Komentarz