[O1] Wymiana sterownika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Nicek90
    Classic
    • 2011
    • 2

    [O1] Wymiana sterownika

    WIDZE no faktycznie nie zobaczyć to sztuka Mi na kasie nie zależy, zrobię tak czy siak. Oprócz mojego auta jednak od razu znalazły się 2 inne. Na drugi dzień czwarty. Wiec na myśl nasunęła mi się grupa

    Termin jak wiadomo to sprawa otwarta, tak z czasem po rozmowach wyszło, iż nie trzeba grupy zamykać zbyt wcześnie. Info o grupie jest w sumie na 4 forach, a i to odwiedzają nie tylko właściciele Octavi. Wiec dla nas pozostaje grupa

    Dziekuje za informacje i rozjaśnienie

    [ Dodano: Sro 29 Wrz, 10 11:13 ]
    Update terminu: nasz grupa w związku z urlopami w Masters Tuning będzie przyjmowana na modyfikacje od 15 października i do tego dnia przedłużamy możliwość zapisów.

    Możliwie szybko (bo jest w trakcie ustaleń) podam dokładny rabat dla naszej grupy.

    Aktualna lista grupy:
    1. blight - VW Passat B5 101 KM AVB
    2. szymon - Fiat Chroma 150 KM 2.0
    3. siwy2241 - VW Passat B5 130 KM AWX
    4. razaw - VW Passat B6 BLS
    5. arci9 - Skoda SuperB 1.8 TSI
    6. montfa69 - Ford Fokus II 90 KM HB

    [ Dodano: Pią 01 Paź, 10 14:32 ]
    Aktualizacja cen: z racji powiększenia grupy spada cena. Na te chwilę cena dla naszej grupy upust wynosi ok 17% od ceny bazowej, czyli dla silnika 1,9 TDI z ceny nominalnej 1500 zapłacimy 1250 zł. W miarę powiększania się grupy ceny mają dalej spadać. Przypominam, iż zapisy trwają do 15 października.

    [ Dodano: Sro 13 Paź, 10 13:54 ]
    JUPI JUPI Aktualnie mamy 8 aut i rabat od ceny nominalnej wynosi 20%
    Przypominam, że możliwość zapisu tylko do 15 października!

    [ Dodano: Pon 18 Paź, 10 22:23 ]
    Ostateczna lista na grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

    1. blight - VW Passat 101KM AVB
    2. szymon - Fiat Chroma 150 KM 2.0
    3. Gameboy7 - Audi A3 8P 1,9TDI 2006r
    4. razaw - VW Passat B6 BLS
    5. arci9 - Skoda SuperB 1.8 TSI
    6. montfa69 - Ford Fokus II 90 KM HB
    7. FunGous - Skoda SuperB 1.8 TSI
    8. Andreus1979 - VW Passat Variant B6 2.0TDI DSG
    9. Dżemo - VW Golf V TDI 105KM 2007r

    Grupa jest umówiona na sobotę, 23.X.2010 r.
    Czy zapisywać będziemy się bezpośrednio w MT czy też stworzymy grafik - odpowiem jutro po potwierdzeniu.
    W wypadku NAPRAWDĘ uzasadnionej niemożliwości przybycia w sobotę - proszę o kontakt na PW

    Do zobaczenia

    [ Dodano: Pon 18 Paź, 10 22:23 ]
    Ostateczna lista na grupowy chiptuning w Masters TUNING w Piasecznie

    1. blight - VW Passat 101KM AVB
    2. szymon - Fiat Chroma 150 KM 2.0
    3. Gameboy7 - Audi A3 8P 1,9TDI 2006r
    4. razaw - VW Passat B6 BLS
    5. arci9 - Skoda SuperB 1.8 TSI
    6. montfa69 - Ford Fokus II 90 KM HB
    7. FunGous - Skoda SuperB 1.8 TSI
    8. Andreus1979 - VW Passat Variant B6 2.0TDI DSG
    9. Dżemo - VW Golf V TDI 105KM 2007r

    Grupa jest umówiona na sobotę, 23.X.2010 r.
    Czy zapisywać będziemy się bezpośrednio w MT czy też stworzymy grafik - odpowiem jutro po potwierdzeniu.
    W wypadku NAPRAWDĘ uzasadnionej niemożliwości przybycia w sobotę - proszę o kontakt na PW

    Do zobaczenia
  • robert szcz.
    Classic
    • 2010
    • 5

    #2
    [O1] Wymiana sterownika

    Witam serdecznie, jestem świeżo upieczonym posiadaczem octavii 1.9tdi ALH, skodówka jednak póki co jest uziemiona, ponieważ nabyłem ją bez ECU i tu mam zasadnicze pytanie, czy trzeba i jeśli tak, to jak można dopasować "nowe" ECU do cewki i kluczyka (nie wiem czy występuje jeszcze jakaś dodatkowa skrzynka od IMMO) albo ewentualnie jak wyłączyć to immo, choć wiem, że ze względów bezpieczeństwa na forum publicznym rozmawiać, o tym nie będziemy. Jeszcze jedno, dysponuję Polskim vagiem i VAG-Comem.


    Pozdrawiam

    Komentarz

    • jacog
      Rider
      • 2008
      • 420
      • Felicia I (6U1)

      #3


      Poczytaj i sprawdz jaki masz typ immo - stawiam, że typ 3 czyli potrzebujesz wyciągnąć z zegarów PIN. Kluczy dodawać nie musisz tylko zsychronizować ecu oraz zegary. Pin odczytasz po kablu przy użyciu VagTacho albo podobnych.



      Wywalić immo można - trzeba zmodyfikować zawartość pamięci 95320 w ecu - są gotowe programy, które to potrafią zrobić.

      Komentarz

      • robert szcz.
        Classic
        • 2010
        • 5

        #4
        Witam ponownie po dłuższej przerwie, w zeszłym miesiącu zakupiłem drugie ECU i poczytałem to co szanowny kolega podrzucił mi z ROSS TECHA, i wszystko byłoby cacy gdyby nie to że nie mam kodu PIN ze starego ECU które ktoś za**bał. Czy jest jakieś proste wyjście z tej sytuacji (np znalezienie starego pinu)? Czy można np. zrobić na odwrót czyli do nowego ECU uznając je za pierwotnie zamontowane w tym aucie dopasować dotychczasowy licznik i immo? Choć wydaje mi się że będzie z tym więcej zabawy.

        Pozdrawiam

        Komentarz

        • Krzycho-63
          Rider
          • 2007
          • 628
          • Superb II (3T4)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez robert szcz.
          Czy jest jakieś proste wyjście z tej sytuacji (np znalezienie starego pinu)?
          Pin można odczytać.
          Zamieszczone przez robert szcz.
          dysponuję Polskim vagiem i VAG-Comem
          Niestety-tym się nie da.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz

          • robert szcz.
            Classic
            • 2010
            • 5

            #6
            W takim razie gdzie szukać starego pinu, i czym go sczytać, dodam ,że dysponuję obecnie także vag tacho który umożliwia min. sczytanie pinu z licznika (czy ten pin jest taki sam jak pin starego ecu?).

            Dziękuję za odpowiedź

            Komentarz

            Pracuję...