wyskakuje mi błąd 01423 czyli czujnik g200 zdobyłem 2 czujnik i wg procedury http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...ics_%28MK60%29 chciałem zaadaptować i się nie da tak samo jak na stary przy wjechaniu w rondu zapala się kontrolka esp i i gasnie dopiero po ponownym uruchomieniu auta dzieję się tak jak przekroczę 80km/h chyba powyżej tej pręd uruchamia się dopiero jakiś system jeżeli nie przekroczę choć raz od uruchomienia 80 mogę po rondzie smigać nic. stary i nowy czujnik podczas postoju auta pokazuje jakieś wartości w 2oknie w bloku danych jednak w przedziale 1,5-(-1.5) i nie można ich wyzerować wg wyzej podanej procedury. skończyły mi się pomysły albo oba czujniki sa walnięte albo jakieś inne rozwiązanie i tu prośba do Was pomysły rady sugestie
[ Dodano: Czw 08 Kwi, 10 13:37 ]
ewentualnie może jest ktoś z okolic Częstochowy z autkiem kto zgodzi się na 5min przełożyć ten czujnik żeby stwierdzić czy dwa mam walnięte czy problem tkwi w innym miejscu (najlepiej w wersji 4x4. dzieki
Tak na szybko. Zamień go sobie z czujnikiem który masz za schowkiem na rękawiczki. 5 minut roboty. Jak wywali błąd G251 to masz pewne że czujniki masz do du***py. Te dwa (kupiony i stary).
Nie. G200 i G251 to jest dokładnie to samo. I tak jak piszesz o zmienionej orientacji w stosunku do samochodu. Podmień sobie i będziesz wiedział. Chociaż wsumie już kasę wydałeś. Moja pomoc dla Ciebie, którą tu Ci podpowiadam - kosztowała mnie uświadomienie głupoty mojej sobie samemu, godziny spędzone na wertowaniu dokumentacji internetowej, niedokładność ETKI (trzeba patrzyć jak dla audi quattro) oraz 250zł na popsuty czujnik. Na szczęście handlarz mi oddał pieniądze. Jeśli kupujesz taki czujnik to w ASO za 400zł. Używany potrafi podziałać krótko. Ale spróbuj podmienić - to tylko parę prostych śrubek - demontaż schowka jest banalny - 3 minuty.
nic z tego zamieniałem czujniki i to samo. zauważyłem tylko ze g202 czujnik obrotu auta czy jakoś tak też ma wahania w swoich wskazaniach a łączy go z g200 to ze jest mocowany na tym samym wsporniku przykręconym do kolumny kierow sprawdziłem jest mocno dokręcony nie wiem tylko czy ma zanaczenie kąt pod jakim jest przymocowany względem pionu bo da się go dokręcić pod różnymi kątami, ale to nie powinno tłumaczyć wahań w odczytach tych 2 czujników. tak czy siak problem jest nadal więc czekam na propozycję
[ Dodano: Pią 09 Kwi, 10 20:19 ]
moze ktoś sprawdzić vag-iem czy u was te czujniki tez mają wahanie na postoju i zgaszonym silniku bo moze błąd jest nie w czujnikach a prąd coś wariuje kostki do tych czujników idą z 1 wiązki więc może tu szukać. czujnik ten co jest pod schowkiem pokazuje 0.0 i ani drgnie. dajcie znać jak u was jest
tak wiem ze to bład czujnik g200 nie wiem tylko czy to 008 cos więcej mowi poza tym co tłumaczenie ze nie prawidłowy sygnał i jak to się ma do problemu
[ Dodano: Nie 11 Kwi, 10 14:06 ]
poszukałem trochę i jest możliwe że problem nie jest w samym czujniku ale w kodowaniu sterownika abs silnika lub czegoś innego. 2 rzeczy na to wskazują sprawdzałem 2 kolejne czujniki i objawy takie same , przekroczenie 80km/h powoduje uruchomienie jakiegoś ustrojstwa ze esp szaleje. nie napisałem że auto jest po przekładce i może nie całkiem jak należy zakodowali sterowniki po tym zabiegu. byłbym wdzięczny za info o kodowaniu od kogos kto się na tym zna tzn jakie kodowanie powinny mieś ważniejsze sterowniki w tej konkretnej wersji autka .dzieki
[ Dodano: Nie 11 Kwi, 10 16:47 ]
widok z kodowaniem
witam, ja mam od dawna to samo.
ale dowiedziałem się że najczęstrzym powodem tego typu zakłuceń są złe lutowania wewnątrz g200. Na ten dowód może świadczyć fakt, że po około 2h jazdy non-stop wyłaczeniu i właczeniu silnika u mnie bład znika i czujnik pracuje prawidłowo bo ESP prawidłowo reaguje na sytuacje drogowe.
Niestety z powodu zimy nie chciało mi się jeszcze dobrać do tego czujnika więc jeźdze cały czas bez ESP.
yoschua, właśnie też tak czytałem o tym i ten czujnik jest pod kolumną kierownicy??
Chyba trzeba będzie to wybebeszyć i oddać to dobrego szpeca aby posprawdzał luty
Mi ESP też działa jak mi się zapali na szafie kontrolka to jak odczekam chwilę przed ponownym uruchomieniem to gaśnie.
[ Dodano: Nie 02 Maj, 10 21:52 ] yoschua, a ja się dowiedziałem że gdzies kabel może byc zawilgocony... Nie wiesz ile w razie czego może kosztowac ten czujnik G200 i gdzie on sie znajduje pod kolumną kierownicy ??
Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka
odświeżam kotleta i jak poradziliście sobie z tymi błędami??
ja ma całkiem inny problem tzn sytuacja klaruje się następująco
nie mam żadnego wyłącznika na konsoli dodam że wiązka jest doprowadzona ale wyłącznika brak
nie świeci mi się kontrolka asr/esp (trójkąt w otoczce)
komp wywala mi błąd czujnika g200
co o tym myslicie??
[ Dodano: Pon 13 Sie, 12 18:54 ]
nikt się z tym nie uporał ??
też sie podepne pod temat
kiedys zapalał sie asr i gasł jak zgasł to można go było guzikiem włączać i wyłączać a teraz pali sie cały czas i guzik nie działa tak jakby
wywala 2 błędy
00778 czujnik skrętu
01423 czujnik przyśpieszenia bocznego
co jest grane gdzie te czujniki sie znajdują ?? i gdzie je kupić??
[ Dodano: Sob 06 Paź, 12 18:57 ]
up mógłby ktoś odpisac problem mam nadal ??
[ Dodano: Pią 12 Paź, 12 12:10 ]
czujnik g200 wzdłużny jest pod kierownica a poprzeczny g251 gdzie jest?? w którym miejscu auta??
g251 mam pod schowkiem pasazera na słupku przy drzwiach . cczujniki musza byc idealnie ustawione pionowo i poziomo jak chcesz wiecej w tym temacie moge pomoc
[ Dodano: Sob 30 Mar, 13 07:44 ]
mam takie czujniki jak jeszcze ktos potrzebuje ( g 250 i 251 to jest ten sam tylko inaczej założony) poprzecznie i wzdłużnie
[ Dodano: Sob 30 Mar, 13 07:52 ]
zdjecie pogladowe
Są również czujniki zintegrowane. Nie pamietam dokładnego numeru, ale znajduje się pod kierownicą i zastępuje czujniki przyspieszenie wzdłużnegi poprzecznego.
Wartości wypisane w sercu miej, nie na koszulkach.
Komentarz