[O1] wibracje powyżej 140

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukiczek
    Classic
    • 2009
    • 4

    [O1] wibracje powyżej 140

    A ja nie dam rady jednak waść bo mnie rozłożyło jakieś choróbsko


    5.10.2010 Sopot u przyjaciol
    start - godzina 20:00

    1) McGan
    2) gregor_gda
    3) ex tak na 50% bo oskrzela mnie dopadly
    4) marc!n - mnie nie będzie (bede dochodził do siebie po moim sobotnim ślubie )
    5) plicha
    6) Djfruwel
    7) mirek_p11
    8. lilo może mi się uda
    9) marbab
    10) arti1
    11)sew1981 - a można trochę się spóźnić? bo mam do 20 robotę?
    12)DAREKGDA
    13)jago7270 - chyba dam radę,bo strasznie jestem
    14) biggest
    15) El Zygmunto - na 95% (chyba, że znowu praca wygra :evil: )
    16) Waxio+Monik_a4 - na 80%
  • pawelbig
    Classic
    • 2007
    • 4

    #2
    [O1] wibracje powyżej 140

    Witam.
    Proszę o pomoc kto w okolicy Poznania może dobrze zdiagnozować wibrację pojawiające się przy większych prędkościach. Dodam że alusy wyważone.
    Przy okazji. Myślę o wirusie. Czy ktoś w Wielkopolsce zrobi to dobrze za przyzwoitą cenę, czy też lepiej szukać szczęścia we Wrocławiu?
    pawelbig

    ---------------------------------
    OI Tour 1,9 AXR

    Komentarz

    • locaj85
      Rider
      • 2009
      • 482

      #3
      mam podobny problem...

      drgania wystepuja od ok 125- 145 przy dodawaniu gazu, kola wywazone- problemu nie am kiedy wysprzegle auto, drganie wystepuje podczas przyspieszania

      mechanik zasugerowal ze wplyw na to mogla miec zmiana opon tył na przod ( w zeszlym sezonie jezdzily odwrotnie), a drgania moga powstawac po dodaniu gazu ze wzgledu na naprezenia gum.....

      [ Dodano: Pią 09 Kwi, 10 12:57 ]
      przy 150 oraz ponizej 120 problemu nie ma

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Przeguby, czesto jest to wewnetrzny jak wibruje wlasnie podczas przyspieszania. Poczytajcie posty na forum, wielu juz mialo takie wlasnie problemy.

        Zmien kola ty/przod i zobacz, ale watpie ze to cos zmieni.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • chelbek
          Drive
          • 2009
          • 54

          #5
          JEDŹ WOLNIEJ!
          Skoda i nie tylko: Skoda, warsztaty, opinie

          Komentarz

          • locaj85
            Rider
            • 2009
            • 482

            #6
            ja walsnie wymienialem przegub wewnetrzny lewy.... bylo to tydzien przed zmiana opon....

            Zamieszczone przez Maicroft
            JEDŹ WOLNIEJ!
            wlasnie przez ta awarie ejzdze szybciej bo przy 130 drzy

            Komentarz

            • Jark7
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2008
              • 777

              #7
              Wiem, że pisaliście iż macie wyważone koła, ale napiszę, że w poprzednim aucie też tak miałem - mechanicy próbowali habilitacje robić - a problem został wyeliminowany dopiero poprzez wyważenie przednich kól "na osi".
              To tylko tyle
              Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
              Jark7
              było 119/296 jest 143/328 by Aligator

              Komentarz

              • locaj85
                Rider
                • 2009
                • 482

                #8
                na osi tzn? nie an wywazarce tlyko na aucie? w jaki sposob sie to odbywa ?

                Komentarz

                • Jark7
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2008
                  • 777

                  #9
                  locaj85,
                  profesjonalne zakłady mają urzadzenia, które umożliwiają tzw. wywazanie lub doważanie na osi. Odbywa się to w ten sposób, że nie ściągają kól, ewentualnie kołpaki bo przeszkadzają, przód auta jest dźwigany, do rantu felgi koła przystawiana jest taka maszyna, jeden mechanior wsiada do auta, odpala i rozpędza kólka w powietrzu. Drugi obsluguje maszynę (nie wiem na jakiej zasadzie dokładnie to działa, wydaje mi się, że stroboskop też jest w nią wbudowany). Po zatrzymaniu nabijają lub naklejają ciężarki i wszystko jest gut. Robi się to raczej tylko na osi napędowej.
                  Mnie 4 lata temu kosztowalo to ok. 80 zl za oba kola.
                  Pozdrawiam w ten smutny dzień
                  Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
                  Jark7
                  było 119/296 jest 143/328 by Aligator

                  Komentarz

                  • GreenArrow
                    L&K
                    • 2009
                    • 1052

                    #10
                    pawelbig, moze odpopie ale co z tego ze mozesz miec wywazone kolo jak mozesz miec skrzywiona felge ?

                    W ojca seicento bylo tak ze jak fela byla walnieta to przy 110 biło kierownica ;d a przy 140 przestawalo :twisted:

                    Komentarz

                    • Jark7
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2008
                      • 777

                      #11
                      Zamieszczone przez GreenArrow
                      mozesz miec wywazone kolo jak mozesz miec skrzywiona felge
                      :shock:
                      Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
                      Jark7
                      było 119/296 jest 143/328 by Aligator

                      Komentarz

                      • GreenArrow
                        L&K
                        • 2009
                        • 1052

                        #12
                        Jark7, inaczej, możesz mieć skrzywiona felgę i tez może być powodem wibracji.

                        Komentarz

                        • Jark7
                          Elegance
                          S_OCP Member
                          • 2008
                          • 777

                          #13
                          GreenArrow,
                          chodziło mi raczej o to, że można mieć wyważone koło przy skrzywionej feldze - chyba że źle zrozumiałem.
                          Pozdrawiam

                          Najlepiej gdyby w temacie wypowiedział się zawodowiec, o ile się nie mylę to leszekmw wie w temacie dużo (o ile nie najwięcej)
                          Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
                          Jark7
                          było 119/296 jest 143/328 by Aligator

                          Komentarz

                          • GreenArrow
                            L&K
                            • 2009
                            • 1052

                            #14
                            Jark7, No a jak miał wyważone kolo dnia 1 i skrzywił felge dnia 8 to juz nie bardzo :diabelski_usmiech

                            Komentarz

                            • Jark7
                              Elegance
                              S_OCP Member
                              • 2008
                              • 777

                              #15
                              GreenArrow,
                              to oczywiście możliwe, ale za bardzo już pachnie spiskiem :dewil
                              Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
                              Jark7
                              było 119/296 jest 143/328 by Aligator

                              Komentarz

                              Pracuję...