[O1] czerwona kontrolka oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jarry_XC
    Classic
    • 2011
    • 20

    [O1] czerwona kontrolka oleju

    no jest za długi...przynajmiej na mojej. ale juz dałem sobie z nim rade a przekładałem z RS jedynki do mojej jedynki
  • johny bravo
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    [O1] czerwona kontrolka oleju

    Witam.
    Zastanawiam się czy problem dotyczy mojego zaniedbania. Otóż jadąc w trasie zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka oleju. Dojechałem do celu, po czym... zapomniałem dolać oleju. Nastepnego dnia zrobiłem jeszcze ze 20 km po mieście i zostawiłem samochód na (bardzo) lekkim zjeździe.
    Teraz nie mogę go odpalić. Przy przekręceniu kluczykiem Skoda kręci, ale silnik się nie uruchamia. Potem pojawia się czerwona kontrolka oleju od ciśnienia, z sygnałem dźwiękowym.

    Oleju dolałem do odpowiedniego poziomu, ale to raczej teraz nie w tym rzecz. Nic to nie zmienia.
    Będę wdzięczny za jakiekolwiek naprowadzenie na rozwiązanie tego problemu.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • phrix
      L&K
      • 2007
      • 1000
      • Audi
      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Ile było oleju przed dolaniem ?

      Nadal miga kontrolka oleju i pika ?

      Swego czasu jak grzebałem przy EGRze to miałem podobne objawy, nie wiem z czego to wynikało. Po rozruszaniu przepustnicy w EGRze silnik zapalił. Prawdopodobnie u Ciebie jest coś innego oby tylko nie zatarcie :roll:
      Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

      _

      Komentarz

      • kazik4x4
        RS
        • 2008
        • 2728

        #4
        Zamieszczone przez phrix
        Ile było oleju przed dolaniem ?

        Nadal miga kontrolka oleju i pika ?

        Swego czasu jak grzebałem przy EGRze to miałem podobne objawy, nie wiem z czego to wynikało. Po rozruszaniu przepustnicy w EGRze silnik zapalił. Prawdopodobnie u Ciebie jest coś innego oby tylko nie zatarcie :roll:
        Gdyby to było zatarcie, to by silnik wogóle nie kręcił. Odłączyć aku, podłączyć ponownie. A jak nie to VAG.

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          czerwona kontrolka zapaliła sie na zjeździe, więc jednak oleju było tak mało, że wystąpił chwilowy brak smarowania. powinna odpalić. może inna przyczyna wystąpiła razem z brakiem oliwy
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • jefry
            Rider
            • 2009
            • 411

            #6
            Może czujnik cisnienia oleju ??
            Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              może poprostu trzeba skasować błąd przez VAG-a.
              słyszałem taką historie, że komuś w chyba Audi A6 skończyła się waha i samochód zgasł, po czym została dolana benzyna i dalej samochód nie chciał odpalić i dopiero ingerencja VAG-iem załatwiła wszystko.
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                podpiąć nie zaszkodzi, ale jeśli jest przyczyna to na pewno nie niski poziom oliwy
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • johny bravo
                  Classic
                  • 2010
                  • 4

                  #9
                  dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
                  Póki co nic się nie zmieniło. Próbowałem tylko wersje z odłączeniem akumulatora. Nie pomogła.
                  Nie mam VAG-a, więc go zamówiłem. Jak przyjdzie, to zobaczymy

                  Komentarz

                  • rss
                    L&K
                    • 2009
                    • 1098

                    #10
                    Zamieszczone przez Mihau
                    może poprostu trzeba skasować błąd przez VAG-a.
                    słyszałem taką historie, że komuś w chyba Audi A6 skończyła się waha i samochód zgasł, po czym została dolana benzyna i dalej samochód nie chciał odpalić i dopiero ingerencja VAG-iem załatwiła wszystko.
                    tez mi sie cos takiego obilo o uszy....
                    kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                    _________________________________________
                    Do sprzedania:
                    komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                    zaciski do hamulcow 280mm.

                    Komentarz

                    • Mihau
                      RS
                      • 2009
                      • 7460
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #11
                      rss, możliwe, bo ja to chyba od sesika słyszałem
                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                      Komentarz

                      • johny bravo
                        Classic
                        • 2010
                        • 4

                        #12
                        błąd w komputerze był.
                        Jednak za awarie odpowiedzialny był jeszcze filtr paliwa.

                        Jeszcze raz dzięki za pomoc

                        Komentarz

                        • pawel88heh
                          Classic
                          • 2012
                          • 15

                          #13
                          Witam,

                          Temat stary a problem nowy... ( Octavia I combi 1.8i 92kw 125km)

                          Jadąc autostradą obrotów ok 3,500 (120/h)

                          zapala się czerwona lampka z sygnałem ostrzegawczym oleju. Zatrzymuje się natychmiast sprawdzam stan oleju... wszystko gra. Odpalam i kontrolka nie świeci, jadę spokojnie i ponownie przekaczając 3000 obr. lampka się zapala i sygnał., zwalniam do około 2,200 obrotów lampka gaśnie...

                          Teraz gdy jadę w granicy 1500-2200 obr to wszystko gra, gdy natomiast dobijam do 3000- 3500 to ponownie się włącza i piszczy... zwalniam to gaśnie I tak w kółko.

                          Czy to czujnik ciśnienia jest walnięty??

                          Proszę o pomoc.

                          Komentarz

                          • mobi65
                            Rider
                            • 2009
                            • 291

                            #14
                            Zamieszczone przez pawel88heh
                            Witam,

                            Temat stary a problem nowy... ( Octavia I combi 1.8i 92kw 125km)

                            Jadąc autostradą obrotów ok 3,500 (120/h)

                            zapala się czerwona lampka z sygnałem ostrzegawczym oleju. Zatrzymuje się natychmiast sprawdzam stan oleju... wszystko gra. Odpalam i kontrolka nie świeci, jadę spokojnie i ponownie przekaczając 3000 obr. lampka się zapala i sygnał., zwalniam do około 2,200 obrotów lampka gaśnie...

                            Teraz gdy jadę w granicy 1500-2200 obr to wszystko gra, gdy natomiast dobijam do 3000- 3500 to ponownie się włącza i piszczy... zwalniam to gaśnie I tak w kółko.

                            Czy to czujnik ciśnienia jest walnięty??

                            Proszę o pomoc.

                            na poczatek to sprawdzilbym na twoim mniejscu cisnienie oleju manometrem

                            Komentarz

                            • jacki64
                              Drive
                              • 2010
                              • 82
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                              #15
                              WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM OD PEWNEGO CZASU ZAPALA SIE KONTROLKA OD CISNIENIA OLEJU W B5 1.8T 1998 ROK WYMIENILEM CZUJNIK DALEJ TO SAMO OBIAWY SA TAKIE ZE GDY ZAPALA SIE KONTROLKA SLYCHAC ZAWORY KONTROLKA GASNIE ZAWORY CISZA NIERAZ JADE 300KM I NIC SIE NIE DZIEJE A NIERAZ ODPALE I JUZ MIGA SPRA...

                              Komentarz

                              Pracuję...