Witam.
Zastanawiam się czy problem dotyczy mojego zaniedbania. Otóż jadąc w trasie zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka oleju. Dojechałem do celu, po czym... zapomniałem dolać oleju. Nastepnego dnia zrobiłem jeszcze ze 20 km po mieście i zostawiłem samochód na (bardzo) lekkim zjeździe.
Teraz nie mogę go odpalić. Przy przekręceniu kluczykiem Skoda kręci, ale silnik się nie uruchamia. Potem pojawia się czerwona kontrolka oleju od ciśnienia, z sygnałem dźwiękowym.
Oleju dolałem do odpowiedniego poziomu, ale to raczej teraz nie w tym rzecz. Nic to nie zmienia.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek naprowadzenie na rozwiązanie tego problemu.
Pozdrawiam
Swego czasu jak grzebałem przy EGRze to miałem podobne objawy, nie wiem z czego to wynikało. Po rozruszaniu przepustnicy w EGRze silnik zapalił. Prawdopodobnie u Ciebie jest coś innego oby tylko nie zatarcie :roll:
Swego czasu jak grzebałem przy EGRze to miałem podobne objawy, nie wiem z czego to wynikało. Po rozruszaniu przepustnicy w EGRze silnik zapalił. Prawdopodobnie u Ciebie jest coś innego oby tylko nie zatarcie :roll:
Gdyby to było zatarcie, to by silnik wogóle nie kręcił. Odłączyć aku, podłączyć ponownie. A jak nie to VAG.
czerwona kontrolka zapaliła sie na zjeździe, więc jednak oleju było tak mało, że wystąpił chwilowy brak smarowania. powinna odpalić. może inna przyczyna wystąpiła razem z brakiem oliwy
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
może poprostu trzeba skasować błąd przez VAG-a.
słyszałem taką historie, że komuś w chyba Audi A6 skończyła się waha i samochód zgasł, po czym została dolana benzyna i dalej samochód nie chciał odpalić i dopiero ingerencja VAG-iem załatwiła wszystko.
dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
Póki co nic się nie zmieniło. Próbowałem tylko wersje z odłączeniem akumulatora. Nie pomogła.
Nie mam VAG-a, więc go zamówiłem. Jak przyjdzie, to zobaczymy
może poprostu trzeba skasować błąd przez VAG-a.
słyszałem taką historie, że komuś w chyba Audi A6 skończyła się waha i samochód zgasł, po czym została dolana benzyna i dalej samochód nie chciał odpalić i dopiero ingerencja VAG-iem załatwiła wszystko.
tez mi sie cos takiego obilo o uszy....
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Temat stary a problem nowy... ( Octavia I combi 1.8i 92kw 125km)
Jadąc autostradą obrotów ok 3,500 (120/h)
zapala się czerwona lampka z sygnałem ostrzegawczym oleju. Zatrzymuje się natychmiast sprawdzam stan oleju... wszystko gra. Odpalam i kontrolka nie świeci, jadę spokojnie i ponownie przekaczając 3000 obr. lampka się zapala i sygnał., zwalniam do około 2,200 obrotów lampka gaśnie...
Teraz gdy jadę w granicy 1500-2200 obr to wszystko gra, gdy natomiast dobijam do 3000- 3500 to ponownie się włącza i piszczy... zwalniam to gaśnie I tak w kółko.
Temat stary a problem nowy... ( Octavia I combi 1.8i 92kw 125km)
Jadąc autostradą obrotów ok 3,500 (120/h)
zapala się czerwona lampka z sygnałem ostrzegawczym oleju. Zatrzymuje się natychmiast sprawdzam stan oleju... wszystko gra. Odpalam i kontrolka nie świeci, jadę spokojnie i ponownie przekaczając 3000 obr. lampka się zapala i sygnał., zwalniam do około 2,200 obrotów lampka gaśnie...
Teraz gdy jadę w granicy 1500-2200 obr to wszystko gra, gdy natomiast dobijam do 3000- 3500 to ponownie się włącza i piszczy... zwalniam to gaśnie I tak w kółko.
Czy to czujnik ciśnienia jest walnięty??
Proszę o pomoc.
na poczatek to sprawdzilbym na twoim mniejscu cisnienie oleju manometrem
WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM OD PEWNEGO CZASU ZAPALA SIE KONTROLKA OD CISNIENIA OLEJU W B5 1.8T 1998 ROK WYMIENILEM CZUJNIK DALEJ TO SAMO OBIAWY SA TAKIE ZE GDY ZAPALA SIE KONTROLKA SLYCHAC ZAWORY KONTROLKA GASNIE ZAWORY CISZA NIERAZ JADE 300KM I NIC SIE NIE DZIEJE A NIERAZ ODPALE I JUZ MIGA SPRA...
Komentarz