[O1] jak ustawic kat wtrysku w 1.9 TDI AHF z pelnym kolem?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michonas
    Ambiente
    • 2008
    • 100
    • Ford
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    [O1] jak ustawic kat wtrysku w 1.9 TDI AHF z pelnym kolem?

    Nic tylko wspolczuc

    Jak zobacze we Wroclawiu, to zareaguje bardzo szybko na wlasciwy numer ... :evil:
    O1 ASV+ by MR Motors - sprzedana
    O2 BXE jeszcze seria
    Perfectservice by DGW
  • wofek
    Drive
    • 2007
    • 59

    #2
    [O1] jak ustawic kat wtrysku w 1.9 TDI AHF z pelnym kolem?

    Obecnie kat wtrysku statyczny na goracym silniku wynosi ok 77 i lekko faluje 75-79. Znalazlem opis wykonania regulacji tego kata poprzez poluzowanie pompy i jej przesuniecie (opis byl dla Audi A4 i silnika AHF ale podluznie). Pomyslalem ze w Octavii bedzie tak samo. Zdjalem plastik i okazalo sie, ze nie ma tak latwo. Kolo od pompy wtryskowej jest pelne i nie ma mozliwosci odkrecenia pompy i jej regulacji. Natomiast na samym kole sa 3 sruby z podkladkami i otwory sa w ksztalcie łuku/łezki. Na chlopski rozum wystarczy te 3 sruby poluzowac i lekko przestawic kolo wzgledem pompy. Jesli dobrze mysle to jak to zrobic i w ktore strone obracac aby zmniejszyc/zwiekszyc kat?

    W ksiazce Etzolda jest zaznaczone, iz sruby te nalezy tylko raz uzywac - po odkreceniu nalezy zastapic nowymi. Prawda to?

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95431 Tam masz zdjecie i opis.
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • wofek
        Drive
        • 2007
        • 59

        #4
        Dzieki bardzo za linka!

        [ Dodano: Pon 12 Kwi, 10 00:53 ]
        Wracajac do tematu napisze dla potomnych...

        Po zmianie kata wtrysku z 77 do ok. 52-55:

        NA PLUS:
        auto zaczelo wyraznie ciszej pracowac na biegu jalowym, odglos w trakcie przyspieszania przy duzym/pelnym gazie ucichl, poprawilo sie odpalanie na cieplym silniku (tak o 20/30% krocej kreci), auto mniej kopci przy duzym obciazeniu

        NA MINUS:
        troszke jakby oslablo i wolniej przyspiesza (nie wbija tak w fotel i jakby z opoznieniem reaguje na wcisniecie pedalu gazu) jednak osiaga podobne predkosci max (jechalem przez chwilke na A4 ok. 210 licznikowe).

        Komentarz

        Pracuję...