Ostatnio zaobserwowalem co jakis czas lekkie drgania w kabinie na biegu jalowym, obroty utrzymuja sie w okolicach 900, czyli ok. Nie wystepuje to caly czas. Po "muśnięciu" pedalu gazu drgawki ustają. Niewazne czy zimny silnik czy cieply.
Przyczyna moze byc czujnik temperatury (zauwazylem ostatnio spadek temp na trasie, po chwili wracala do normy)?
jest kilka przyczyn mogących powodować drgania, zależy jakie jest ich nasilenie. bez sprawdzenia parametrów się nie obejdzie, chyba, że to dwumas się odzywa. co do spadku temp. - może termostat się przycina :wink:
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
to jest diesel - ma takie odruchy
jesli zacznie sie to nasilać i wystepować cześciej to wtedy jest to początek końca koła dwumasowego :/
Niby tak, ale kiedy zaczyna drgac to jest inny dzwiek silnika, jakby nie chodzil na wszystkie gary. Trzeba sie wsluchac.
EDIT:
Przed chwila sprawdzilem, wciskam do polowy pedal sprzegla, ktory drga i slychac jakby ocieranie
Teraz pytanie....czy dwumas czy lozysko oporowe?
Czy warto kupic uzywany dwumas wraz ze sprzeglem? Np to:
ocieranie może być spowodowane zużyciem łożyska lub oberwaniem okladziny tarczy sprzęgła (wtedy masz drgawki przy ruszaniu). dwumas używany raczej się nie opłaci. za 1200 masz kpl sprzęgło z kołem dwumasowym i łożyskiem + wymiana oczywiście
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
W takim razie mam nadzieje, ze to tylko lozysko oporowe lub tarcza...jakos nie usmiecha mi sie wymieniac dwumasy :roll:
Moge z tym jezdzic dopóki siądzie czy raczej rozbierac?
Komentarz