[O2] Dławienie przy 1700 obr.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • camilo1987
    Classic
    • 2011
    • 8

    [O2] Dławienie przy 1700 obr.



    nocleg jest przy samej uczelni. Pokoje ok. Łazienki na korytarzu. TV + bezprzewodowy internet. Jest to w zasadzie samo centrum. Okna wychodzą na uniwerek czy polibudę ( nie pamiętam ) 5 min piechotą jest do centrum handlowego ( pasaż grunwaldzki )
    Tylko że meldujesz się w innym miejscu a potem musisz się przejść kawałek do docelowego miejsca. Ja się przeraziłam jak się poszłam meldować i odebrać klucze. Ale jest sopoko. Ceny ok.
  • mr-rhodes
    Classic
    • 2010
    • 9

    #2
    [O2] Dławienie przy 1700 obr.

    Witam
    Mam taki problem na który nie znalazłem odpowiedzi w szukajce. A mianowicie, kiedy moja Skoda dochodzi do 1700 obrotów ma lekkie dławienie (przerywa), i dalej jedzie już świetnie.
    Zapala od strzała i przyśpiesza też rewelacyjnie, tak więc wykluczał bym pompę, ale nie mam pewności. Jeżeli ktoś przerabiał taki problemik to proszę o pomoc.
    Auto jest Chipowane z 110koni na 130.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      wczesniej tego nie było? hamowałes auto po chipie? masz wykres?
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • mr-rhodes
        Classic
        • 2010
        • 9

        #4
        Zamieszczone przez piramida
        wczesniej tego nie było? hamowałes auto po chipie? masz wykres?
        nie nie hamowałem, auto jest z chipowane przez poprzedniego właściciela. Wczesniej nie występowało takie coś.
        Dzieje się tak na każdym biegu jak tylko dochodzi do 1700 obrotów. Poza tym zakresem jest juz dobrze.

        Komentarz

        • gregorianin
          Ambiente
          • 2008
          • 215
          • Octavia II (1Z3)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          BKC nie ma ani 110koni ani pompy wtryskowej więc nie wiadomo o co "kaman".
          Sprecyzuj o jaki silnik chodzi, zrób logi dynamiczne i wklej tutaj to się poradzi.
          www.DURASOFT.pl

          -Hamownia podwoziowa
          -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
          -Diagnostyka
          -Filtry FAP/DPF

          Komentarz

          • mr-rhodes
            Classic
            • 2010
            • 9

            #6
            Silnik to ASV a logi postaram się zrobić jak najszybciej

            Komentarz

            Pracuję...