A czemu? Jak założy 4300K to przecież nawet nie zauważą policmajstry, bo IMO jest to najbardziej zbliżone do zwykłej żarówy i nie powinno być problemów z odbłyśnikiem.
tu bym dyskutował, jak będzie miał zły humor i słaby utarg to zaufaj mi że przyjrzy się wszystkiemu szczegółowo
Witam.
Turbo było regenerowane w zimie.Kolega zrobił logi i turbina zaczyna się rozkręcać od ok 2100 obrotów.Sprawdzaliśmy N75 od kumpla golfa 4 bo też ma ASV i tak samo.Co może być przyczyną?Czy może to być katalizator?
Nie robiliśmy wszystkich logów bo wcześniej były robione.Kierownice nie stoją.Sztanga chodzi na turbo.Podpinaliśmy turbinę bezpośrednio pod vacum i wszystko ladnie chodzi.
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Sztanga już była regulowana. Dało to trochę ale i tak jeszcze za późno.Mieliśmy nadzieje że to N75 ale dziś sprawdziliśmy.Kolega mi mówi że może to być kat.Tylko czy aż tak by blokował?
Rozwiązanie prawdopodobnie jest bardzo proste. Miałem podobny przypadek w golfie 1,9 TDi 110k. Po regeneracji (w moim przypadku wymianie - rozdarła mi się membrana od zmiennej geometrii łopatek) gruszki trzeba wyjątkowo precyzyjnie ustawić wysunięcie tego ramienia. Zmiana o 1mm spowodowała w moim przypadku odpalanie turbiny przy obrotach około 2tys(może 2,1tys). Na kanale wykręcenie gruchy i podkręcenie jednej śrubki - max 15 min. Po regulacji logi dynamiczne i wszystko jasne
U mnie gumowa membrana już chyba ze starości się rozerwała i nie było takiego ciśnienia jak należy przez co wchodził mi w tryb serwisowy. Teoretycznie gruszka jest elementem połączonym z turbo i nie występuję jako osobny element - ale na allegro jest wszystko :twisted:
Ah to turbo nieszczęsne.Już kat wycięty.Gruszkę sprawdzaliśmy.Podpięliśmy ją bezpośrednio pod pompę vacum i zaciągnęło ją, więc czas na małą przejażdżkę.Krótkie logii.No i jak była zaciągnięta grucha to czyli kierownice otwarte do oporu.Tak?I powinna wstawać wcześniej?A tu tak samo.Przy dolocie do turbo sączy się olej kolega włożył tam rękę.Stwierdził że trochę rura dolotowa założona pod skosem.Nie wiem jak przy wylocie ciężko się dostać.Opisuję to z relacji mojego kolegi który mi pomaga w rozwiązaniu problemu.Wszystkim dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem.Proszę o więcej bo dalej walczymy.
Komentarz