Turbo zbyt pózno wstaje???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PGP
    Classic
    • 2010
    • 2

    Turbo zbyt pózno wstaje???

    Zamieszczone przez Mihau
    A czemu? Jak założy 4300K to przecież nawet nie zauważą policmajstry, bo IMO jest to najbardziej zbliżone do zwykłej żarówy i nie powinno być problemów z odbłyśnikiem.
    tu bym dyskutował, jak będzie miał zły humor i słaby utarg to zaufaj mi że przyjrzy się wszystkiemu szczegółowo
    PGP
  • wlodek_81
    Classic
    • 2009
    • 7

    #2
    Turbo zbyt pózno wstaje???

    Witam.
    Turbo było regenerowane w zimie.Kolega zrobił logi i turbina zaczyna się rozkręcać od ok 2100 obrotów.Sprawdzaliśmy N75 od kumpla golfa 4 bo też ma ASV i tak samo.Co może być przyczyną?Czy może to być katalizator?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Logi wrzuc, jak kierownice stoja to podmiana N75 nic nie da
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • wlodek_81
        Classic
        • 2009
        • 7

        #4
        Nie robiliśmy wszystkich logów bo wcześniej były robione.Kierownice nie stoją.Sztanga chodzi na turbo.Podpinaliśmy turbinę bezpośrednio pod vacum i wszystko ladnie chodzi.

        Komentarz

        • rss
          L&K
          • 2009
          • 1098

          #5
          moze regulacja sztangi ?
          kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
          _________________________________________
          Do sprzedania:
          komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
          zaciski do hamulcow 280mm.

          Komentarz

          • wlodek_81
            Classic
            • 2009
            • 7

            #6
            Sztanga już była regulowana. Dało to trochę ale i tak jeszcze za późno.Mieliśmy nadzieje że to N75 ale dziś sprawdziliśmy.Kolega mi mówi że może to być kat.Tylko czy aż tak by blokował?

            Komentarz

            • gifek
              Drive
              • 2010
              • 43

              #7
              Rozwiązanie prawdopodobnie jest bardzo proste. Miałem podobny przypadek w golfie 1,9 TDi 110k. Po regeneracji (w moim przypadku wymianie - rozdarła mi się membrana od zmiennej geometrii łopatek) gruszki trzeba wyjątkowo precyzyjnie ustawić wysunięcie tego ramienia. Zmiana o 1mm spowodowała w moim przypadku odpalanie turbiny przy obrotach około 2tys(może 2,1tys). Na kanale wykręcenie gruchy i podkręcenie jednej śrubki - max 15 min. Po regulacji logi dynamiczne i wszystko jasne

              Powodzenia

              Komentarz

              • laurin
                Rider
                • 2009
                • 727

                #8
                no tez mi to pachnie gruchą - albo sie sypła albo źle wyregulowana.

                Ja miałem takie objawy, że od 2000 - 2100 szedł jak burza - padła grucha.
                Po wymianie wszystko wróciło do normy

                Komentarz

                • gifek
                  Drive
                  • 2010
                  • 43

                  #9
                  U mnie gumowa membrana już chyba ze starości się rozerwała i nie było takiego ciśnienia jak należy przez co wchodził mi w tryb serwisowy. Teoretycznie gruszka jest elementem połączonym z turbo i nie występuję jako osobny element - ale na allegro jest wszystko :twisted:

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    wlodek_81, ogarnąłeś temat?
                    :wink:
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • b-bar01
                      Elegance
                      • 2007
                      • 985
                      • Octavia I (1U2)
                      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez gifek
                      Teoretycznie gruszka jest elementem połączonym z turbo i nie występuję jako osobny element - ale na allegro jest wszystko
                      tu można kupić gruszki nowe (ok.150pln) i używane (ok 90pln):
                      *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                      Komentarz

                      • rob555
                        Rider
                        • 2006
                        • 748

                        #12
                        Przytkany katalizator podobnie sie objawia
                        pozdrawiam

                        Diagnostyka i tuning
                        hybrydowe wtryski i turbiny
                        programy na ulice jak i do sportu

                        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                        www.tune-up.pl

                        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                        Komentarz

                        • wlodek_81
                          Classic
                          • 2009
                          • 7

                          #13
                          Ah to turbo nieszczęsne.Już kat wycięty.Gruszkę sprawdzaliśmy.Podpięliśmy ją bezpośrednio pod pompę vacum i zaciągnęło ją, więc czas na małą przejażdżkę.Krótkie logii.No i jak była zaciągnięta grucha to czyli kierownice otwarte do oporu.Tak?I powinna wstawać wcześniej?A tu tak samo.Przy dolocie do turbo sączy się olej kolega włożył tam rękę.Stwierdził że trochę rura dolotowa założona pod skosem.Nie wiem jak przy wylocie ciężko się dostać.Opisuję to z relacji mojego kolegi który mi pomaga w rozwiązaniu problemu.Wszystkim dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem.Proszę o więcej bo dalej walczymy.

                          Komentarz

                          • robekcool
                            RS
                            • 2009
                            • 2041
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            w tym silniku rura od icka do turbiny jest "pod skosem", kwestia czy jest dobrze założona :idea:
                            www.k-mot.pl
                            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                            Autoholowanie.
                            Robert Kulma

                            Komentarz

                            Pracuję...