Zamieszczone przez Mihau
Turbo zbyt pózno wstaje???
Zwiń
X
-
Rozwiązanie prawdopodobnie jest bardzo proste. Miałem podobny przypadek w golfie 1,9 TDi 110k. Po regeneracji (w moim przypadku wymianie - rozdarła mi się membrana od zmiennej geometrii łopatek) gruszki trzeba wyjątkowo precyzyjnie ustawić wysunięcie tego ramienia. Zmiana o 1mm spowodowała w moim przypadku odpalanie turbiny przy obrotach około 2tys(może 2,1tys). Na kanale wykręcenie gruchy i podkręcenie jednej śrubki - max 15 min. Po regulacji logi dynamiczne i wszystko jasne
Powodzenia
Komentarz
-
-
Ah to turbo nieszczęsne.Już kat wycięty.Gruszkę sprawdzaliśmy.Podpięliśmy ją bezpośrednio pod pompę vacum i zaciągnęło ją, więc czas na małą przejażdżkę.Krótkie logii.No i jak była zaciągnięta grucha to czyli kierownice otwarte do oporu.Tak?I powinna wstawać wcześniej?A tu tak samo.Przy dolocie do turbo sączy się olej kolega włożył tam rękę.Stwierdził że trochę rura dolotowa założona pod skosem.Nie wiem jak przy wylocie ciężko się dostać.Opisuję to z relacji mojego kolegi który mi pomaga w rozwiązaniu problemu.Wszystkim dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem.Proszę o więcej bo dalej walczymy.
Komentarz
-
Komentarz