Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chwilowe spalanie 75 l?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chwilowe spalanie 75 l?

    "Łosiu1988" taka lampka w suficie na środku to ori czy dorabiałeś?
    Mi brakuje podświetlenia z tyłu jak otworze drzwi albo otwieram auto z pilota.
    Niby lampki z tyłu mam ale one się nie zapalają przy otwieraniu drzwi (lipa jakaś :x )

    chciałbym coś zrobić przed zimą bo ciemno z tyłu i dzieciaki po ciemaku zapinam w fotele

    Jakby ktoś miał pomysł to proszę o info (mam szyberdach wiec na środku lampka odpada)

  • #2
    Chwilowe spalanie 75 l?

    Witam. Piszę na forum po raz pierwszy i bardzo proszę o poradę. Szukałem podobnych problemów ale nic nie znalazłem. No więc po pierwsze. Nie jestem mechanikiem i nie znam się na mechanice, mówią że nie ma głupich pytań tylko są niezadane. Od kilku dni zauważyłem strasznie wysokie wskaźniki chwilowego spalania paliwa. Przy ruszaniu na pierwszym biegu (słowo nie mam ciężkiej nogi) obroty w okolicy 2000 - 2500 chwilowe spalanie doszło do 70l/100km , na dwójce podobne obroty potrafiło wskazać s
    20 a czasem i 30l/100 km, bieg trzeci obroty j/w 15-18l/100 km, czasem nawet przeskakuje 20 l. Czwórka podobnie, jakieś kosmiczne wartości a potem spada już do normalnych około 4-5. Ruszenie na światłach i znów wskazuje szalone liczby typu 20/40/50 litrów na 100km. Licznik chwilowego spalania dosłownie zmienia się z sekundy na sekundę. Drugi problem nagrzewanie silnika. Po przejechaniu dwóch kilometrów temp. 90 stopni. Wcześniej (do ostatniej soboty) silnik nagrzewał się znacznie dłużej. Po wciśnięciu opcji Vehicle Status w komputerze pokazuje się napis NO ENTRY. Do tej pory nie pokazały się żadne błędy, jedyny napis jaki się wyświetla to czas do serwisu 30 dni lub 400 km. Moja Skoda to 1,9 TDI PRZEBIEG 105000 . Może przesadzam ale wole chuchać na zimne. Dziękuję za wszelką pomoc

    Komentarz


    • #3