[O1] Wymiana gum stabilizatora O1 - Zerwany gwint

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PitS
    Classic
    • 2010
    • 3

    [O1] Wymiana gum stabilizatora O1 - Zerwany gwint

    to ja wam powiem że kiedyś jak na stacji benzynowej zahaczyłem kołem o metalowe okucie krawężnika i rozerwałem oponę to również miałem jeden sygnał dźwiękowy klaksonu i też byłem zaskoczony....
    TenisNET Team
  • lukgrom
    Classic
    • 2008
    • 2

    #2
    [O1] Wymiana gum stabilizatora O1 - Zerwany gwint

    Jak w temacie. Wczoraj wziołem sie za przesmarowanie słynnych gum na stabilizatorze ponieważ nieźle skrzypiały i przy składaniu pojawił sie problem: po prawej stronie w ramie zerwał się gwint. Śruba bez większego oporu kreci się w koło nie chcąc się dokręcić. Chciałem to w jakiś sposób nagwintować ale strasznie mało tam miejsca . Może ktoś z was miał taki problem i wymyślił jak to rozwiązać- naprawić.

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      wklej śrubę na dobry klej np. tzw. płynny metal. nie nagwintujesz,chyba, że zastosujesz większą śrubę :idea:
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • chimek11
        Rider
        • 2007
        • 482

        #4
        można przyspawać do elektrody inna nakrętke, po czym masz możliwość manewrowania nią i przykrecenia. Później łatwo oderwiesz tą elektrode a nakretka zostanie, co prawda tylko do nastepnego odkrecenia ale dla mnie łatwiejsze to było niż klejenie i późniejsze gwintowanie. 15 min roboty. Ja tak już jeżdze od 2 lat.

        Komentarz

        • Pawka123
          Ambiente
          • 2009
          • 175

          #5
          U mnie było podobnie.ja przyspawałem nową nakrętkę.Nie obyło się bez wyciagania tej tulejki zamontowanej pionowo przed ta nakrętką.Rozginałem profil,wyciągałem tulejkę,przyspawałem nakrętkę, poskłądałem wszystko do kupy i jest oki.
          Nie wiem jak płynny metal będzie trzymał nakrętkę,ja stosowałem ten preparat do uszczelniania i wypełniania pęknięć.
          powodzonka
          JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE

          BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE

          Komentarz

          • lukgrom
            Classic
            • 2008
            • 2

            #6
            Właśnie tak jak kolega Pawka123 przyglądałem się żeby tak zrobić z wyjęciem tej tulei pionowej i dospawaniem nowej nakrętki. No cóż czeka mnie zabawa z tym. Dzięki wszystkim za info.

            Komentarz

            Pracuję...