ile taka przyjemność?
[O1] Przekładka Silnika
Zwiń
X
-
[O1] Przekładka Silnika
Panowie jest w ogóle jakaś mozliwosc przełożenia silnika z benzynowego( 1,4 16V) na diesla ?
Jakie są konsekwencje takiej przekładki i koszt ?
Jestem Laikiem dlatego pytam . :roll:Była : Skoda Octavia I '04 1,4 16V 75 KM
Był : Opel Vectra C 1.9 CDTI 150KM
Jest : Seat Cordoba 1.9 TDI 101 KM
Jest: Skoda Octavia 1.9 TDI 105 KM
-
-
Silnik chciałbym nowy , chociaż wiem ze to raczej nie możliwe , a wsadzić bym chciał " coś" co chodzi dobrze
Wiadomo chodzi mi zrobienie samochodu na cacy ...bym był z niego zadowolony na długie lata .
A jak wygląda sytuacja z papirologią ?Była : Skoda Octavia I '04 1,4 16V 75 KM
Komentarz
-
-
abc_rlz., myśle że jednak tańsza opcja to sprzedać benzynke a zakupić diesla.Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
http://campaign.scania.com/v8/
Komentarz
-
-
Wiesz co, to jest robota dla tych co chcą pokazać "że da się zrobić"...
Krótko mówiąc, zrobić da się wszystko ale po co?? Czy to ma sens?? Setki TDików do sprzedania, a Ty chcesz udowadniać wszystkim, że zrobisz??
I po co?
1. Żeby mniej paliło? Koszty przekładki i roboty to różnica w paliwie z 5 lat dobrej jazdy))
2. Żeby było szybsze?? to wsadź 1,8T i będzie prosto, taniej i dużo szybciej...
3. Żeby przy każdej awarii zastanawiać się jak to elektryk i na jakim patencie podłączył???
Sprzedaj, dołóż to co chciałeś na swap przeznaczyć i ciesz się niezawodnym wozem a nie ultrawynalazkiem
Komentarz
-
-
Panowie spokojnie , ja tylko pytam :roll:
Jak to nie możliwe, 10-15tsy i masz pod maską nowe serducho.
Wiesz co, to jest robota dla tych co chcą pokazać "że da się zrobić"...