Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

POLIURETAN czy guma ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • POLIURETAN czy guma ???

    Duże spalanie, czasami dobrze, czasami żle, po skasowaniu błedów jakiś czas dobrze, itd.
    W moim przypadku był przełamany przewód podgrzewania sondy (pierwzszej, przed katalizatorem), wewnątrz izolacji, przy samej sondzie. Był to skutek złego montażu/prowadzenia przewodów, były zbyt mocno, pod ostrym kątem załamane przy samej sondzie. Silnik i caly układ wydechowy, jak wiadomo drga w czasie jazdy, i należy nawet profilaktycznie sprawdzić prowadzenie przewodów i ewentualnie powiekszyć "pętlę" przy samej sondzie w ten sposób, aby była jak największa, co zapobiegnie przełamywaniu.

  • #2
    POLIURETAN czy guma ???

    Witam pewnie juz temat w podobny sposob był poruszany ale mam juz dosc wymiany tuleji w przednim wahaczu w mojej octavce1 jakie jest najleprze rozwiazanie na to ? słyszalem o jakis tulejkach z POLIURETAN co o tym sadzicie?

    Komentarz


    • #3
      jak lubisz twardość zawiasu a'la "wóz drabiniasty" to poliuretan będzie rozwiązaniem dla Ciebie,
      natomiast jeżeli nie jesteś hardcore'owcem to szukaj gum z Seata Leona Cupry.
      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

      Komentarz


      • #4
        aha... słyszalem o tych tulejkach od Seata Leona Cupry ze niby one sa pełne w srodku (guma) ale czesc twierdzi ze normalnie te tulejki wchodza w wahacz a czesc ze cos nie bardzo ?

        Komentarz


        • #5
          chrypo, ta część co im "nie wchodzi" niech zmieni mechanika :szeroki_usmiech
          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

          Komentarz


          • #6
            Albo uzyje innej wazeliny :lol:
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              ok to sprobuje wtedy od leona te lulejki zalozyc czy jest jakis konkretny model ,nr (rok czy nie ma znaczenia) tych tulejek zeby dopasowac do skodziany

              Komentarz


              • #8
                poliuretan. samochod zaczal reagowac na ruchy kierownica. wczesniej zanim uklad wyslal sms do kol to troche to trwalo...
                http://dobryprojekt.org

                stage 1 - 250 / 370
                stage 2 - 287 / 394

                Komentarz


                • #9
                  Przednie tuleje wahacza oryginalne a tylne tuleje przedniego wahacza wymień na pełne od Seata Cupry numer 8N0 407 181B ok. 74 pln za szt w ASO VW lub Seata Wytrzymują 3 razy dłużej
                  *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                  Komentarz


                  • #10
                    ok to bende działał , bo dokładnie 3 miech temu załozyłem jakies kompletne wahacze firmy topran z allegro i teraz pływam po drodze skodą jak na pontonie :?

                    Komentarz


                    • #11
                      Ta... nowe wahacze no-name bo taniej, a po kilku miesiacach kupa jakich malo. Ale nie Ty pierwszy :diabelski_usmiech
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        temat stary jak świat ale już nie będę zakładał nowego, czy ktoś się orientuje może czy jakiś polski producent poliuretanów ma w ofercie gumy zawieszenia na tył do O2 ? Jak na razie to widzę tylko Powerflexa ale ich ceny są z lekka przesadzone bo komplet na przód i tył wyszedłby mnie jakieś 2 tysiaki

                        Komentarz


                        • #13
                          Sprawdź poliuretany olkusz. Ja brałem do fabkii kilka rzeczy.
                          PerfectService by DGW
                          Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                          Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                          Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Adrian
                            Sprawdź poliuretany olkusz. Ja brałem do fabkii kilka rzeczy.
                            właśnie z tego co widzę mają tylko na przód, najwyżej zadzwonie do nich w poniedziałek

                            Komentarz


                            • #15
                              Może się okazać ze nie ma na stronie. Jak chciałem u nich kupić gumy do stabilizatora to kazali poczekać ok 2/3 tygodni i aż wdrożą do produkcji. No i trzeba trzeba przyznać ze po 2 tygodniach można było zamówić na stronie. Dodatkowo jak bys chcial cos zamawiac to wpisz sobie w w Google rabat i nazwe ich sklepu i wyskoczy kilka stron innych forum gdzie maja rabaty i podane jest haslo
                              PerfectService by DGW
                              Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                              Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                              Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                              Komentarz


                              • #16
                                tuleje do wachaczy przod najlepiej dac pełne od audi S3 lub TT , nie do zajechania i drozsze od zwyklych o 6zl na sztuce.
                                do stabilizatora tylko oryginalne gumy z aso chyba ze lubicie jak piszczy i skrzypi przy przejezdzaniu nierownosci
                                www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez gregor10
                                  tuleje do wachaczy przod najlepiej dac pełne od audi S3 lub TT , nie do zajechania i drozsze od zwyklych o 6zl na sztuce.
                                  do stabilizatora tylko oryginalne gumy z aso chyba ze lubicie jak piszczy i skrzypi przy przejezdzaniu nierownosci
                                  nie wiem czemu wszyscy straszą tym piszczeniem? ja w O1 mam przód poliuretany czerwone (nawet nie pamiętam już producenta) tył pełne gumy z TT od chyba już 2 lat prawie i nic nie skrzypi a nie smarowałem tego od zamontowania ani razu w ogóle nie pamiętam że tam poliuretan siedzi...

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    strasza bo testowane na nie jednym aucie i skrzypialo jak stary tapczan , tylko gumy z aso nie skrzypia na dluzsza mete.
                                    www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez gregor10
                                      strasza bo testowane na nie jednym aucie i skrzypialo jak stary tapczan , tylko gumy z aso nie skrzypia na dluzsza mete.

                                      no to ja nie wiem 2 lata czekam i nic nie skrzypi może jestem wyjątkiem w każdym razie do O2 też będę kładł poliuretany na przód a na tył pełne tuleje z Cupry

                                      [ Dodano: Pon 06 Maj, 13 12:34 ]
                                      Zamieszczone przez Adrian
                                      Może się okazać ze nie ma na stronie. Jak chciałem u nich kupić gumy do stabilizatora to kazali poczekać ok 2/3 tygodni i aż wdrożą do produkcji. No i trzeba trzeba przyznać ze po 2 tygodniach można było zamówić na stronie. Dodatkowo jak bys chcial cos zamawiac to wpisz sobie w w Google rabat i nazwe ich sklepu i wyskoczy kilka stron innych forum gdzie maja rabaty i podane jest haslo

                                      Niestety dzwoniłem dzisiaj i tył mogą zrobić dopiero na koniec maja bo mają tyle roboty no i trzeba im coś wysłać na wzór a ja niestety auta na cegłach nie postawię. Jeśli ma ktoś stare wahacze an tył i drążek kierowniczy tył to proszę o kontakt na PW Aha oczywiście chodzi mi o wahacze do O2 tak dla jasności.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Jeśli chodzi o gumy wahacza do O1 , to jak wypada jakościowo Lemforder w porównaniu z ori?
                                        W katalogu Lemfordera widzę dwa rodzaje tylnego silentbloka wahacza. Standard 21113 01, oraz jakaś wersja HD wzmocniona 31479 01. Jaka się jeździ na tej wzmocnionej? czy to jest taka pełna jak z Cupry? Nie chcę raczej nic dodatkowo utwardzać, chcę zrobić solidną serię.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez mariush19
                                          Jeśli chodzi o gumy wahacza do O1 , to jak wypada jakościowo Lemforder w porównaniu z ori?
                                          W katalogu Lemfordera widzę dwa rodzaje tylnego silentbloka wahacza. Standard 21113 01, oraz jakaś wersja HD wzmocniona 31479 01. Jaka się jeździ na tej wzmocnionej? czy to jest taka pełna jak z Cupry? Nie chcę raczej nic dodatkowo utwardzać, chcę zrobić solidną serię.
                                          tylna guma wahacza w serii to jest tragedia załóż od TT i będziesz miał spokój na lata od 2 lat taką mam i nie narzekam

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            w katalogu lemfordera dla audi tt są przewidziane takie same tulejki jak do O1 , których numery podałem wyżej. Różnica w cenie ~30pln za zwykłą i ponad 150 za tą wzmocnioną, zdecyduje chyba że zostanie seria :|

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              ja mam poliuretany w grubszych stabilizatorach i po około 90kkm po zimie zaczęły tak skrzypieć że wstyd było tym jeździć, podłożyłem podkładki i spokój :lol:
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Ja aż tak grubo nie idę w poliuretany, mam jedną tulejkę miękką i trochę mnie ściąga, dodatkowo drgania przy 100km/h się pojawiły, chcę to ogarnąć w miarę sensownie czyli wymienić obydwie tulejki przy obydwu wahaczach, bo szkoda nowych kapci 8)

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez mariush19
                                                  w katalogu lemfordera dla audi tt są przewidziane takie same tulejki jak do O1 , których numery podałem wyżej. Różnica w cenie ~30pln za zwykłą i ponad 150 za tą wzmocnioną, zdecyduje chyba że zostanie seria :|
                                                  tu masz: Link ewentualnie szukaj na allegro po numerze 8N0 407 181B tylko zaznacz opcję szukania w opisach ważne żeby była pełna choc ja bym raczej brał lemfordera niż jakiś noname majątku nei kosztuje a spokój masz na lata

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X