[O1] centralny zamek ma kaprysy:)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andrzejzpl
    Classic
    • 2011
    • 12

    [O1] centralny zamek ma kaprysy:)

    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez WIELKIBONGO
    piotrek_gdy, Mihau, jeżeli mi nie wierzycie to mogę jutro zrobić zdjęcie
    zresztą kolega Ćwiarteczka może potwierdzić ten fakt bo zna ten samochód :lol:
    ja tam wierzę na słowo, żebym przypadkiem tylko się na tym zdjęciu nie załapał
    no jutro go będę ujeżdżał

    tak,że zapraszam Paweł jak cóś :diabelski_usmiech :twisted:
  • dudoslav
    Drive
    • 2010
    • 40

    #2
    [O1] centralny zamek ma kaprysy

    Kurcze kolejna rzecz się sypnęła;/ sam nie wiem o francuskich autach takie zle opinie są, ale przez cały żywot mojego poprzedniego francuza miałem z nim mniej kłopotów, niż z tą skódka w ciągu tygodnia;/ wiadome, kwestia egzemplarza, ale jak na ironie...
    Mój nowy problem, to centralny zamek (bez pilota) do tej pory dzialał ok (chyba...), zeby otworzyc cale auto musiałem 2 razy tak jakby u kierowcy otworzyć i otwarło się wszystko, jesli tylko raz otwarłem kluczykiem, to otwierała się tylko strona kierowcy, bez bagaznika, nie wiem czy tak ma byc, czy nie, ale to jakoś logiczne nawet powiedzmy by było. Dzisiaj pod sklepem stanąłem i nie potrafiłem zamknąć samochodu... od kierowcy zamykam i zamykają się tylko drzwi kierowcy, reszta nic... za to z bagażnika dało rade zamknąć całośc Wychodzi teraz na to, że:
    - u kierowcy kluczykiem z drzwi otworze tylko drzwi kierowcy, za chyba 10 razem dopiero zaskoczyło wszystko...
    - z panelu wewnątrz od początku da rade otwierać całe auto za 1 razem, ale zamknąć już nie do końca, bo tak samo reaguje dopiero kiedy guzik zamknięcia się przytrzyma
    - z klapy bagażnika raczej jest wszystko ok
    - z drzwi pasażera jak sie zamknie, czy otworzy, to już poprzedni własciciel ostrzegał, że wtedy trzeba pokombinować pozamykać/pootwierać, by z kierowcy drzwi dało rade otwierać/zamykać, bo tak jakby zamek pasażera wpływa negarywnie na działanie zamka u kierowcy w drzwiach...
    Powiedzmy, że da rade to jakoś okiełznać, zawsze mogę otworzyć poprostu same drzwi pasażera, z listwy w środku otworzyć całe auto A zamknąć za to od środka się nie da (da się ale tak wybiórczo raz chce, raz nie chce), za to z drzwi kierowcy zwykle zaskakuje... Paranoja;/ Myśle, że poprostu gdzieś na stykach cos się porobiło, jak mogę się do tego dostać, to wszystko rozumiem, że jest pod boczkami w drzwiach?

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      poszukaj w szukajce mikrostyk i będzie OK znajdziesz tematy pokrewne :szeroki_usmiech
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • bubuDE
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2007
        • 763
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Ten temat tez dla Ciebie: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...drzwi+kierowcy .
        PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

        Komentarz

        • snowar
          Classic
          • 2009
          • 15

          #5
          mikrostyk jak byk ja tydzień temu wymieniałem. Tylko moja rada jest taka abyś zaraz poprawił zimne luty w zamku tu masz dokładny opis co i jak. Oczywiście tapicerke troszku inaczej się wyjmuje. A i jeżeli mogę doradzić to aby poprawić zimne luty najlepiej wyjąć całość tych kół zębatych (ten po rozczłonkowaniu zamka) wtedy jest pewność że się nic nie poprzestawia. Jeżeli pierwszy raz to robisz to zarezerwuj sobie ze 4 godz :P Dla wymieniających więcej niż 1 raz to pracy jest na godzinkę

          Komentarz

          • dudoslav
            Drive
            • 2010
            • 40

            #6
            witam ponownie, uporałem się z tym problemem, musiało coś być na stykach widocznie, tylko drzwi kierwocy odkręciłem no i śmiga... prawie śmiga, mam pewne zastrzeżenia:
            1. kiedy kluczem otwieram auto i przytrzymuje, to się otworzą drzwi, a szyby sią opuszczą... kiedy zaś zamykam, to zamki się zamkną, ale gdy przytrzymuje ,to on momentalnie non stop jakby zamyka, a szyby nie chcą się zamknąć. Z zamka pasażera działa wszystko ok. Z bagażnika podobnie, poza otwarciem całego auta... otwiera mi tylko bagażnik, zaś gdy auto jest otwarte, to ok da rade zamknąć z zamka w bagażniku.
            2. ze środka na panelu na drzwiach wszystko ładnie otwiera i zamyka, jednak przy zamykaniu tylne prawe drzwi czasem po zamknięciu "odskakują"... czasem za 1 razem uda się zamknąć bez zarzutu, a czasami trzeba pare razy wcisnąć, pokombinować typu... otwórz/zamknij, zamknij, zamknij/otwórz/zamknij i sie zamknie całe auto...
            Był moment, że wszystko działało jak należy ze środka, zamykał/otwierał wszystko, ale wyszedłem, by z zewnątrz sprawdzić, czy działa no i jak wróciłem do środka to już z listwy zaś ten tylni prawy odbijał. Odbija na zasadzie, że wciskam "zamknij" zamknie się wszystko, włącznie z tym prawym tylnym, ale momentalnie ten prawy tylny się otworzy...

            Komentarz

            • tomus7
              RS
              • 2010
              • 1896
              • Peugeot

              #7
              Zamieszczone przez dudoslav
              witam ponownie, uporałem się z tym problemem, musiało coś być na stykach widocznie, tylko drzwi kierwocy odkręciłem no i śmiga... prawie śmiga, mam pewne zastrzeżenia:
              1. kiedy kluczem otwieram auto i przytrzymuje, to się otworzą drzwi, a szyby sią opuszczą... kiedy zaś zamykam, to zamki się zamkną, ale gdy przytrzymuje ,to on momentalnie non stop jakby zamyka, a szyby nie chcą się zamknąć. Z zamka pasażera działa wszystko ok. Z bagażnika podobnie, poza otwarciem całego auta... otwiera mi tylko bagażnik, zaś gdy auto jest otwarte, to ok da rade zamknąć z zamka w bagażniku.
              2. ze środka na panelu na drzwiach wszystko ładnie otwiera i zamyka, jednak przy zamykaniu tylne prawe drzwi czasem po zamknięciu "odskakują"... czasem za 1 razem uda się zamknąć bez zarzutu, a czasami trzeba pare razy wcisnąć, pokombinować typu... otwórz/zamknij, zamknij, zamknij/otwórz/zamknij i sie zamknie całe auto...
              Był moment, że wszystko działało jak należy ze środka, zamykał/otwierał wszystko, ale wyszedłem, by z zewnątrz sprawdzić, czy działa no i jak wróciłem do środka to już z listwy zaś ten tylni prawy odbijał. Odbija na zasadzie, że wciskam "zamknij" zamknie się wszystko, włącznie z tym prawym tylnym, ale momentalnie ten prawy tylny się otworzy...
              I wie KTOŚ jak ten problem rozwiązać bo to dość ciekawe? :?:
              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

              Komentarz

              • dudoslav
                Drive
                • 2010
                • 40

                #8
                czy ja wiem czy takie ciekawe... zapomnialem dodac ze z mikrostykiem wszystko ok. Wizualnie przynajmniej nic nie podpada, wrecz zdziwilem sie jak wszedzie ogolne polaczenia przy kablach do panelu na drzwiach np sa w wrecz zanadto idealnym stanie, bez zadnych smieci itp, juz nie mowiac o wilogoci...

                [ Dodano: Wto 11 Maj, 10 20:40 ]
                witam! dzisiaj jeszcze raz porozkrecalem wszystko no i dziala! w sumie nic nie zrobilem tylko poruszalem tam stykami... Jedyna rzecz, która szwankuje, to jak otwieram auto i przytrzymuje klucz, by otwarł szyby, to otwiera wszystkie poza tylnymi lewymi.

                Komentarz

                • mirek19
                  Classic
                  • 2009
                  • 33

                  #9
                  Proponuje poprawić lutowania na płytkach drukowanych wewnątrz zamków.
                  Wymaga to troszkę pracy. U mnie profilaktycznie poprawiłem wszystkie lutowania i centralny przestał fiksować.

                  Komentarz

                  Pracuję...