Ok, dzięki za podpowiedź, we wtorek kupuję nowy przepływomierz, jako że auto jest mi we wtorek niezbędne na dłuższą trasę i nie mam czasu na mechanika muszę oprzeć się na własnej diagnozie a raczej pomocy forum gdyż sam nie bardzo się na tym znam. Po wymianie rzucę info czy wszystko oki.
Problem Centralny
Zwiń
X
-
od kodowania kluczyka, zgodnie z procedrapablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablo_doctorod kodowania kluczyka, zgodnie z procedra
1. włączyć zapłon i pozostawić rozkodowany kluczyk w stacyjce.
2. używając drugiego kluczyka zamknąć mechanicznie (zamkiem) drzwi kierowcy.
3. wcisnąć na nim raz przycisk otwierania auta (powinien się raz odezwać klakson/syrena).
4. odczekać ok. 6 sekund i ponownie wcisnąć przycisk otwierania. kluczyk w stacyjce zostanie zaprogramowany.
/ programując większą liczbę kluczyków (2, 3 lub 4) procedura jest identyczna z tym, że w kroku 3 należy wcisnąć przycisk otwierania tyle razy ile wynosi numer kodowanego kluczyka (zachowując 1 sekundowy odstęp między wciśnięciami). /
5. otworzyć drzwi zamkiem i wyłączyć zapłon.
6. wyjąć kluczyk ze stacyjki i sprawdzić działanie
7. w razie potrzeby włożyć kolejny kluczyk i powtórzyć całą procedurę. można zaprogramować do 4 kluczyków.
Komentarz
-
Komentarz