Witam.Silnik cały był składany od początku.Więc moje pytanie,jak odpowietrzyc układ paliwowy.Gdzieś słyszałem ze pompy w TDi autoatycznie się odpowietrzają,ale to tylko takie"słyszałem".Chce mieć pewną odpowiedź zeby nie było jakiegos dżołka .
Jest to silnik 1.9 TDI 110KM ASV z 2003 roku.
Z góry dzięki.Pozdrawiam
Powinien się sam odpowietrzyć.Żeby ulżyć akumulatorowi i rozrusznikowi,a także ,aby pompa nie pracowała na sucho powinno się zalać ON filtr paliwa,poluzować nakrętki na wtryskiwaczach i pokręcić kilka razy rozrusznikiem.Jak paliwo dojdzie do wtryskiwaczy i będzie pryskać z przewodów trzeba je dokręcić i odpalać.
Sam się nie odpowietrzy pompa nie przepchnie powietrza, musi mieć trochę paliwa
Zakładałem pompę po regeneracji, filtr paliwa zalałem do oporu, poluzowałem rurki , kręciłem aż aku przysiadł i nic, dopiero zalałem strzykawką pompę przez zasilający przewód i po kilku obrotach paliwo strzykało z rurek
pompa w tdi sama nie zaciągnie... nie tworzy podciśnienia na tyle duzego zeby zassać rope.
najlepiej zalać filtr i przewód z filtra do pompy. wtedy zaciągnie
E21 335csi reconstruction in progress ;]
Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car
Z filtra paliwa wychodzą 2 przewody, jeden jest przeźroczysty i w tym właśnie przewodzie mam taki pęcherz powietrza, czasem jak jadę to autem szarpnie ale raz na ileś km. Zastanawiam się czy ten pęcherzyk ma tam być czy właśnie on to powoduje ...
Skoda Octavia II Elegance BKC 1.9 77kW 105KM/240Nm
Skoda Octavia I Celebrate ASV 1.9 VP 81kW 110KM/235 Nm
Z filtra paliwa wychodzą 2 przewody, jeden jest przeźroczysty i w tym właśnie przewodzie mam taki pęcherz powietrza, czasem jak jadę to autem szarpnie ale raz na ileś km. Zastanawiam się czy ten pęcherzyk ma tam być czy właśnie on to powoduje ...
Ja u siebie w tym samym silniku wymieniłem oring na tym trójniku, który jest nad tymi dwoma przewodami i nie ma pęcherzyków.
Komentarz