[O2 FL] Pare pytan

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tichu
    Classic
    • 2011
    • 0

    [O2 FL] Pare pytan

    Zamieszczone przez momo05
    witam koledzy ma ktoś namiar na dobra firmę obszywającą kiery z okolic warszawy ?
    czytałem trochę na forum
    najlepiej by mi pasowało jeśli firma by to robiła na poczekaniu albo obszywała bez zdjęcia kiery była wzmianka coś o Ursusie koło wawy ale chodzi mi o aktualne nr telefonów będę wdzięczny
    Ja robiłem tutaj: http://www.autofotel.neostrada.pl/

    Tak to wygląda:


    P.S. A Ursus jest w Warszawie, a nie obok
  • maciek30_pl
    Ambiente
    • 2010
    • 192
    • Octavia III (5E3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    [O2 FL] Pare pytan

    Witam, mamy juz Octavie ponad rok, kupiona byla w marcu tamtego roku i mam pare pytan
    1) Czy to norma ze przy zbyt malych obrotach jak samochodem telepie to w tylnych dzrzwiach po stronie pasazera slychac zgrzytanie i drzenie plastiku:/?
    2) Czy wam 1.4 TSI tez tak szybko sie nagrzewa silnik?
    3) Mamy Climatronic, co ile trzeba go napelniac i wymieniac filtry? Bo tak jakby srodkowy nawiew przstal dzialac a ostatnio bardzo smierdzialo w samochodzie.

    Z gory dzieki za pomoc, Maciek

    Komentarz

    • Andys
      Elegance
      • 2007
      • 762

      #3
      Zamieszczone przez maciek30_pl
      1) Czy to norma ze przy zbyt malych obrotach jak samochodem telepie to w tylnych dzrzwiach po stronie pasazera slychac zgrzytanie i drzenie plastiku:/?
      Chyba nie jest to normą, u mnie nie telepie autem, ani nie słychać zgrzytania
      Zamieszczone przez maciek30_pl
      2) Czy wam 1.4 TSI tez tak szybko sie nagrzewa silnik?
      Nie wiem co to znaczy dla Ciebie szybko. Dla mnie ten silnik długo się nagrzewa, przekonałem się o tym ostatniej zimy.
      Zamieszczone przez maciek30_pl
      3) Mamy Climatronic, co ile trzeba go napelniac i wymieniac filtry? Bo tak jakby srodkowy nawiew przstal dzialac a ostatnio bardzo smierdzialo w samochodzie.
      Cóż, każdy powie Ci pewnie co innego, jak już śmierdzi to z pewnością trzeba ją odgrzybić, przy okazji sprawdzą poziom czynnika. Ja robię to raz do roku.
      Pozdrawiam,
      Andys

      Komentarz

      • maciek30_pl
        Ambiente
        • 2010
        • 192
        • Octavia III (5E3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Dzieki Telepie tzn jak przy 10km/h wrzucisz 3bieg i on tak drzy troche i wtedy skrzype. Skoda momentalnie rozgrzewa mi sie do ok 90stopni i tak zostaje. To sie dzieje na odleglosci gdzie Clio 1.2 ledwo o jedna kreske temp wzrasta

        Komentarz

        • Andys
          Elegance
          • 2007
          • 762

          #5
          Zamieszczone przez maciek30_pl
          Dzieki Telepie tzn jak przy 10km/h wrzucisz 3bieg i on tak drzy troche i wtedy skrzype.
          Może u mnie nie skrzypi bo nie wrzucam trójki przy tej prędkości
          Zamieszczone przez maciek30_pl
          Skoda momentalnie rozgrzewa mi sie do ok 90stopni i tak zostaje.
          U mnie to nie jest momentalnie, poza tym to co pokazuje wskaźnik na desce to nie zawsze jest prawda :szeroki_usmiech
          Pozdrawiam,
          Andys

          Komentarz

          • suchy
            Rider
            • 2009
            • 682

            #6
            Zamieszczone przez maciek30_pl
            Dzieki Telepie tzn jak przy 10km/h wrzucisz 3bieg i on tak drzy troche i wtedy skrzype. Skoda momentalnie rozgrzewa mi sie do ok 90stopni i tak zostaje. To sie dzieje na odleglosci gdzie Clio 1.2 ledwo o jedna kreske temp wzrasta
            Telepie ponieważ nie możesz przy 10km/h wrzucać trójki :!: :shock:
            No chyba że wspierasz charytatywnie serwisy :wink:
            Było, minęło:
            RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.

            Komentarz

            • abrymarz
              Ambiente
              • 2010
              • 200
              • Octavia III (5E3)
              • DKTB 2.0 TSI RS 245 KM

              #7
              Zamieszczone przez maciek30_pl
              jak przy 10km/h wrzucisz 3bieg
              ja bym 3-ki nie wrzucał przy takiej prędkości (ale może się nie znam :? )

              Komentarz

              • bzik13
                Rider
                • 2009
                • 514

                #8
                Zamieszczone przez maciek30_pl
                2) Czy wam 1.4 TSI tez tak szybko sie nagrzewa silnik?
                To trafiłeś na wyjątkowy egzemplarz, mi nagrzewa się jak diesel ....
                Mój liftback scout

                Komentarz

                • Rekin Chlebojad
                  Rider
                  • 2010
                  • 474

                  #9
                  maciek30_pl, a powiedz mi a na 5-tym biegu z jaka predkoscia jezdzisz?? nie pomysl że sie nabijam serio, tylko może ktos zle cos ci wytłumaczył, albo za powaznie wziołes do siebie ekonomiczna jazde.

                  Jeśli powyżej 40km/h na 3 biegu cos by cie tam drgało tak samo to wtedy sie zastanow co jest nie tak, samochod nie jest przystosowany do takich "przełożen" przy takich predkosciach, no chyba że masz Mercedesa Sprintera z np: 96'r (Diesel), to możesz i z 5-tki ruszac.
                  [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

                  Komentarz

                  • maciek30_pl
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 192
                    • Octavia III (5E3)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    kurde ale to nie o to z ta 3 chodzilo;p tylko tak bardzo obrazowo chcialem poprostu jak mam bieg wrzucony i po puszczeniu sprzegla sie tocze a obroty sa okolo 1300-1500 zanim turbina sie zalaczy to go telepie. Na 5 jezdze od 80 do 100-120 albo i wiecej, jak sie chce toczyc bo nieda sie wyprzedzac to przy 100 juz 6 a jak da sie wyprzedzac to i raz sie 4 ostala przy 110 :diabelski_usmiech Z tym Climatronikiem jade jutro do Łeczycy do serwisu, raz zasmierdzialo jak by sie przewody jaraly i tego samego dnia radio sie samo na vol 26 wzielo nie wiem czemu;/ chyba zwariowal a teraz nie grzeje cieplym, tylko zimnym ciagle, sa rozne poziomy zimna ale zawsze to zimno

                    Komentarz

                    • loyd
                      RS
                      • 2010
                      • 2342

                      #11
                      U mnie też się szybko nagrzewa. Wprawdzie nie jeździłem jeszcze w zimie ale teraz napewno szybcie niż Corsa C 1.2 Twinport (moje poprzednie auto).

                      Komentarz

                      • maciek30_pl
                        Ambiente
                        • 2010
                        • 192
                        • Octavia III (5E3)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        #12
                        Byłem w Łęczycy w serwisie w środę i wszystko jest ok, oprócz prowadnicy pałąka od zagłówka w fotelu pasażera. Jest luźna i lata powodując skrzypienie Dziękuję za podpowiedzi

                        A tak z innej beczki nie wie ktoś jak wygląda sprawa zagazowania tego silnika?

                        Komentarz

                        • Rekin Chlebojad
                          Rider
                          • 2010
                          • 474

                          #13
                          maciek30_pl, z tego co mi wiadomo, to wyglada tak że, silnika z TURBO na dzien dziesiejszy nie zagazujesz. Do zagazowania jest 1.6 w Skodzie (bez turbo) .
                          [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

                          Komentarz

                          • Marcinooo
                            Rider
                            • 2009
                            • 332

                            #14
                            Re: [O2 FL] Pare pytan

                            Zamieszczone przez maciek30_pl
                            2) Czy wam 1.4 TSI tez tak szybko sie nagrzewa silnik?
                            W mojej Octavce przy temperaturze zewnętrznej ok. 20 stopni silnik osiąga temperaturę 90 stopni po 2-3 km. Za to w zimie w korkach przy temperaturze ok. -10 trudno jest osiągnąć 90 stopni.

                            Komentarz

                            Pracuję...