Maglownica - samodzielna regeneracja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur gaska
    Classic
    • 2008
    • 10

    Maglownica - samodzielna regeneracja

    Zamieszczone przez makog
    smer, to szybko udalo Ci sie ja opchnac
    No, złom to nie był...
    Mam nadzieję, że nowemu właścicielowi przyniesie zadowolenie


    Zamieszczone przez bzyq_74
    smer gratulacje z nowej furki
    Teraz będzie więcej przygód równoległych :diabelski_usmiech
    No, wracając do domu po zakupie, ścignąłem się ze świateł z kolegą który mnie wiózł po auto.
    On ma Vectrę C z 3 litrowym 6-cio cylindrakiem. Jakoś tak dziwnie bez problemu zostawiłem go z tyłu... DSG rulez :diabelski_usmiech
  • Rapist
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 99

    #2
    Maglownica - samodzielna regeneracja

    Witam,

    Wczoraj wyleciał mi olej z przekładni. W sumie luzów, ani stuków wcześniej nie miałem; awaria jest raczej efektem stanu polskich dróg.

    Tak czy inaczej pytanie czy ktoś próbował samodzielnie uszczelniać maglownicę. Na allegro można kupić komplet uszczelek za 120zł.

    Pozdrawiam!
    Była:
    ASV + chip
    HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
    Teraz: S2C fiolet amethyst

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      Rapist, sa zakłady ktore regenerują przekładnie(np Nagengast w Gdańsku)
      nawet jesśli sam to zrobisz to nie będziesz mógł zrobić próby ciśnieniowej czyli ryzykujesz, że np. wymiana uszczelnień może być potrzebna ponownie
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • Rapist
        Drive
        S_OCP Member
        • 2007
        • 99

        #4
        Dzięki.

        Mam prośbę do osób posiadających ETKĘ o przesłanie zrzutu maglownicy. Może jednak zaryzykuję
        Była:
        ASV + chip
        HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
        Teraz: S2C fiolet amethyst

        Komentarz

        • Damianjg
          Rider
          • 2008
          • 621

          #5

          Komentarz

          • kower
            Drive
            • 2010
            • 54
            • Octavia III combi (5E5)
            • CJSB 1.8 TSI 180 KM

            #6
            Rapist, udało Ci się coś z tą regeneracją?
            W oczekiwaniu na 2.0 tsi w O3 scout...

            Komentarz

            Pracuję...