POMOCY

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • efish
    Ambiente
    • 2010
    • 136

    POMOCY

    Zamieszczone przez Dobrzyl
    a co sadzicie o tym urzadzeniu :?
    http://allegro.pl/vw-skod...1299439440.html
    Dobrzyl, pisałem swoje doświadczenia w tym poście:

    pozdrawiam
    EFISH




    Moc jest ze mną i lepiej niech się mnie trzyma dla swojego dobra :-)
  • mario_tg
    Drive
    • 2008
    • 65

    #2
    POMOCY

    Witam
    Wczoraj oddałem moją ocię do lakierowania drobnego zarysowania na tylnym zderzaku
    Dzisiaj przy odbiorze samochodu z warsztatu okazało się iż termometr temperatury zew. pokazuje -10'C i po przekręceniu kluczyka nie świecą kontrolki na liczniku oraz podświetlenie licznika. Facet stwierdził że auto było lakierowane w komorze i musiał odłączyć akum i nie ma pojęcia co się mogło stać.
    Podłączył kompa i wyskoczyły błędy:
    - graniczne działania na skutek podwyższonego napięcia i
    - górna wartość graniczna przekroczona
    oraz stwierdził iż nie może połączyć się z modułem sterowania licznika.
    Moje pytanie czy ktoś miał podobny przypadek i co mogło się zepsuć.
    Wydaje mi się że mogło nastąpić przepięcie które uszkodziło jakiś moduł ponieważ odkręcał klemę dodatnią.
    Z góry dzięki za odpowiedzi,podpowiedzi.

    Komentarz

    • leszekmw
      RS
      • 2005
      • 5356

      #3
      Zamieszczone przez mario_tg
      i musiał odłączyć akum i nie ma pojęcia co się mogło stać.
      coś mi się wydaje że on właśnie o tym zapomniał... :?
      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
      GVI 1.4TSI
      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

      Komentarz

      • domisnis
        Elegance
        • 2008
        • 884
        • Opel

        #4
        leszekmw, jeśli można to chciałbym zapytać po co odpina się akum do lakierowania?
        MOJA (była) PEREŁKA
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957

        Komentarz

        • Damianjg
          Rider
          • 2008
          • 621

          #5
          Zamieszczone przez mario_tg
          Wydaje mi się że mogło nastąpić przepięcie które uszkodziło jakiś moduł ponieważ odkręcał klemę dodatnią.
          To to nie W urządzeniach gdzie jest więcej elektroniki niż w samochodzie właśnie najpierw odłącza sie klemę dodatnią.
          Podaj dokładnie numer błędu jaki wyskakuje

          Komentarz

          • leszekmw
            RS
            • 2005
            • 5356

            #6
            domisnis, nie mam pojęcia , ale jak słysze takie tłumaczenia to od razu mi się to źle kojarzy
            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
            GVI 1.4TSI
            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              co ma lakierowanie w komorze do odpinania aku?
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • mario_tg
                Drive
                • 2008
                • 65

                #8
                Zamieszczone przez Damianjg
                Podaj dokładnie numer błędu jaki wyskakuje
                kody błędu to 00447 oraz 001

                Komentarz

                • Damianjg
                  Rider
                  • 2008
                  • 621

                  #9
                  Kto te błędy sczytywał??
                  Ten pierwszy to 00447 Silnik ABS-ASR – połączenia elektryczne 2
                  a drugi nie istnieje lub jest niepełny

                  Komentarz

                  • mario_tg
                    Drive
                    • 2008
                    • 65

                    #10
                    nie wiem jaki mają program do diagnostyki jutro udam się do serwisu na diagnostykę to będę wiedział coś więcej ale ma to związek z przekroczeniem granicznego punktu napięcia

                    Komentarz

                    Pracuję...