Zamieszczone przez Dobrzyl
POMOCY
Zwiń
X
-
POMOCY
Witam
Wczoraj oddałem moją ocię do lakierowania drobnego zarysowania na tylnym zderzaku
Dzisiaj przy odbiorze samochodu z warsztatu okazało się iż termometr temperatury zew. pokazuje -10'C i po przekręceniu kluczyka nie świecą kontrolki na liczniku oraz podświetlenie licznika. Facet stwierdził że auto było lakierowane w komorze i musiał odłączyć akum i nie ma pojęcia co się mogło stać.
Podłączył kompa i wyskoczyły błędy:
- graniczne działania na skutek podwyższonego napięcia i
- górna wartość graniczna przekroczona
oraz stwierdził iż nie może połączyć się z modułem sterowania licznika.
Moje pytanie czy ktoś miał podobny przypadek i co mogło się zepsuć.
Wydaje mi się że mogło nastąpić przepięcie które uszkodziło jakiś moduł ponieważ odkręcał klemę dodatnią.
Z góry dzięki za odpowiedzi,podpowiedzi.
-
-
leszekmw, jeśli można to chciałbym zapytać po co odpina się akum do lakierowania?MOJA (była) PEREŁKA
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mario_tgWydaje mi się że mogło nastąpić przepięcie które uszkodziło jakiś moduł ponieważ odkręcał klemę dodatnią.W urządzeniach gdzie jest więcej elektroniki niż w samochodzie właśnie najpierw odłącza sie klemę dodatnią.
Podaj dokładnie numer błędu jaki wyskakuje
Komentarz
-
Komentarz