[O1] Cewka wymieniona a nadal szarpie!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krz
    Drive
    • 2010
    • 43

    [O1] Cewka wymieniona a nadal szarpie!

    Zamieszczone przez mariu_sz
    Ja mam podobne wrażenia jak pitersoonn, może faktycznie xenony muszą się "rozkręcić", ale powiem szczerze, że zrobiłem 10kkm i w nocy średnio mi się jeźdźi. W mojej starej ibizce miałem H4 i prawie wogóle nie włączałem długich świateł po prostu jeździło mi się świetni, a teraz wydaje mi się, że światła świecą bardzo blisko i bez długich świateł nie ma szans.
    U mnie nie ma problemów. Kilka razy zdarzyło mi się, że pasażerowie pytali się, czy mam włączone długie, czy też świecą same ksenony Światełka są boskie
  • m4g
    Drive
    • 2008
    • 81

    #2
    [O1] Cewka wymieniona a nadal szarpie!

    Witam.
    Walczę z tym problemem od początku zimy. Najpierw szarpanie ustało po wymianie świec i przewodów. W tamten poniedziałek wymieniłem Cewkę zapłonu. Problem ustał na (sic!) tydzień! Dziś po odpaleniu znowu zaczęło się szarpanie ale nie gaśnie czuć szarpanie na jałowym biegu jak by odłączył się jeden cylinder i jak dodaje gazu dławi się i szarpie. Komputer pokładowy od początku nic nie pokazywał. Przed wymianą cewki działo się tak w deszczowe dni lub śnieżyce.
    Co mam robić na co jeszcze zwrócić uwagę co można jeszcze wymienić? Dodam ze przepustnica była czyszczona tez już z 3 razy w ostatnim czasie.
    Silnik AEE 1.6 z 98r.
    Proszę o pomoc.
    Jest 1.4 TSI Elegance Blue Race 18' Golus
    Mój błękitny Skarb!

    Komentarz

    • AdamB
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 8039
      • Octavia IV (NX3)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      m4g, sprawdzałeś przerwę na świecach przed ich zamontowaniem?. Za duża przerwa na świecach obciąża zbyt cewki i takie objawy mogą być tego powodem.
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz

      • m4g
        Drive
        • 2008
        • 81

        #4
        nie sprawdziłem tego ale sprawdzę dzięki za info. Coś jeszcze?
        Jest 1.4 TSI Elegance Blue Race 18' Golus
        Mój błękitny Skarb!

        Komentarz

        • morgh
          Drive
          • 2009
          • 90

          #5
          Mam to samo :evil:
          moze ktos pomoc bo juz rece zalamuje przepustnica czyszczona przewody swiece nowe a nadal jest praca na 3 cylindrach przez jakis czas zwlaszcza na zimnym silniku jak pojezdzi sie troche to jest luzik

          Komentarz

          • b707
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1272

            #6
            Kopułka rozdzielacza sprawdzona? Jest dość wrażliwa na wilgoć. Sprawdziłbym też czy sa wszystkie osłony bo woda lubi dostawac sie dołem i chlapać na kopułke.
            morgh, sprawdziłeś czy nie ma przebić na kablach?

            Kiedyś miałem podobny problem czyli szrpania na jałowym, falowanie obrotów i nierówna praca.
            Przepustnica była czyszczona pare razy i adaptowana a potem wkoncu wymieniona. Za każdym razem pomagała na pewien okres...
            Później sie okazało że winny był alternator. Dawał zbyt duże napięcie i przestawiał komputer. Wymiana alternatora na regenerowany pomogła.
            pzdr
            Adam

            Komentarz

            • owsiak1
              Classic
              • 2010
              • 9

              #7
              pomóżcie mam to samo na zimnym silniku jest wszystko ok ale jak się rozgrzeje to szarpie na jak dodaje gazu ale to raz na jakiś czas najgorzej jak chce wyprzedzać
              świece przewody cały aparat zapłonowy wymieniony przepustnica adaptowana i dalej to samo jużnie mam pojeci co może być na komputerze nic nie wyskakuje pozdrawiam

              [ Dodano: Sro 16 Cze, 10 18:23 ]
              dodam silnik 1.6 aee

              Komentarz

              • Dlugi_Zuraw
                Classic
                • 2010
                • 2

                #8
                witajcie

                to samo, szarpie kilka razy dziennie ale nie gaśnie (tak jakby wypadał zapłon)

                wymieniony cały układ zapłonowy - dalej to samo zarówno na gazie jak i benzynie

                czyszczony cały układ dolotowy i połączenia masowe w komorze, zero błędów na vagu i nic nie pomaga

                wstawiam niżej log z zaznaczonym zjawiskiem, niestety bez odczytu ciśnienia z kolektora
                Załączone pliki

                Komentarz

                Pracuję...