Można przez to rozumieć że moderacja na tym forum popiera rozpowszechnianie linków z pirackim oprogramowaniem?
Myślę że jesteś w błędzie nikt nikogo przecież nie namawia do ściągania jakiś plików , tym bardziej pirackich . Ja osobiście nie odróżniam w tym przypadku czy to legal czy pirat , ale chętnie dowiedziałbym się więcej w temacie chipowania , chociażby dla tego że mój BXE też jest po wirusie ale jest problem z uzyskaniem 140KM , na obecnym etapie mam 127KM i 297 Nm , dodam że chip jest zrobiony przez profesjonalistę no i nie bardzo wiadomo dla czego nie idzie więcej. :x
A z tego co widzę zajmujesz się chipowaniem silników i pewnie dla tego niechętnie dzielisz się swoja wiedzą w tym zakresie . :? do tego oskarżasz forum o szerzenie piractwa :nono
Nic bardziej mylnego, nie chodzi o NAMAWIANIE ale o rozpowszechnianie, przykładowo piracki winols który znajduje się w paczce można kupić jednie z firmy EVC i kosztuje więcej niż niejeden samochód, nie da sie go zainstalować na innym komputerze niż zidentyfikowany przez firmę EVC pecet przy rejestracji.
Nadal uważasz że to bezpodstawne oskarżenia?
Witam mam kolejny problem. dziś rano skoczyłem do sklepu (skoda normalnie odpaliła i przejechałem z 2km.) Podjechałem do domu i zgasiłem silnik, gdy wyszedłem z samochodu z pod maski wyleciał obłok ciemnego dymu - koło filtra powietrza. Auto nie odpala (kręci dosyć mocno, paliwo w wężykach też jest) na zegarach świeci się ABS i miga kontrolka oleju (na żółto, słychać pisk brzęczyka, olej jest ale na wszelki wypadek dolałem tak do 3/4 bagnetu ) Koło akumulatora spalony bezpiecznik - ostatni po prawej (gdy wsadzę nowy od razu się przepala). Poza tym nawet na chwilę nie zaświeca się kontrolka grzania świec żarowych. Może ktoś wie co może być nie tak. Vaga bede miał dopiero jutro, może pojutrze. Może ktoś wie od czego jest ten bezpiecznik. Pozdrawiam
PS. Może związek ma pogoda i wilgoć?
Właśnie przypomnniało mi mi sie że komputer po awarii przez jakiś czas nie pokazywał tempearatury - same kreski
Poproszę chociaż o rozpiske bezpieczników przy aku.
To bezpiecznik od ABS-u. Jeżeli się przepala tzn że masz zwarcie ale to raczej nie ma nic wspólnego z uruchomieniem silnika, chyba że masz jekieś duże zwarcie w głównej wiązce silnikowej pod akumulatorem.
jeżeli stała na deszczu może to mieć związek z przemoczeniem jakiejś wiązki, według mnie na pewno VAG, ewentualnie można sprawdzić przekaźnik 109 lub 106 w każdym razie ten od zaworu na pompie
Problem rozwiązany (no prawie) - przepaliła się wiązka (ta pod akumulatorem) w sumie 12 kabli. Auto już odpala. VAG cały czas pokazuje zwarcie na czujniku temperatury płynu, więc dalej walcze. Pozatym spalone chyba z 6 bezpieczników w kabinie.
PS. Czy to normalne że chwile po podłączeniu VAG-a przez kilka sekund miga kontrolka ABS i ręcznego?? (Więcej błędów oprócz tego czujnika nie ma)
I jeszcze jedno pytanie: mianowicie co mogło być przyczyną przepalenia się kabla? Czy wilgoć wchodzi w gre??
a co z tym miganiem ręcznego i abs gdy podłącze vag tak ma być?
PS. Mam jeszcze pytanie zwiazane z wymianą kabli (niektóre przepalone), wymieniłem na nowe (odcinki około 10cm) o podobnej średnicy , niestety nie miałem miernika żeby sprawdzić czy parametry się zgadzają i zastanawiam się czy nie bede miał jakiś przekłamań np w pokazywaniu temperatury silnika (kable z czyjnika też poszły) albo w inych informacjach np abs itd???
witam po wymianie czujnika mam 2 następujące błędy 17970 Nastawnik dawki paliwa - górna wartość końcowa brak osprzętu /nie związany z osprzętem (tego błędu nie było wcześniej pojawił się po wymianie czujnika temp.) 1039 Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodz. -G2 nie autoryzowane - Błąd sporadyczny (nigdzie nie umiem doszukać się oco chodzi z tym nie autoryzowane)
Proszę o pomoc bo w aktualnym miejscu gdzie jestem (RADOMSKO) trudno o jakiegoś mechanika (większość to cwaniaki które chcą wymienić pół auta, a nawet vag-a nie posiadają żeby sprawdzić co jest)
Komentarz