Zapowietrzony układ paliwowy 1,9 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fijol687
    Classic
    • 2010
    • 8

    Zapowietrzony układ paliwowy 1,9 tdi

    darek_wawa, z tego co pamiętam to jeszcze jakąś przejsciówkę MDI-USB i będzie hulało
  • barmanek
    Classic
    • 2008
    • 17

    #2
    Zapowietrzony układ paliwowy 1,9 tdi

    Ostatnio mam taki problem: moje autko ma spadek mocy. Po odpaleniu (pali na dotyk) zauważyłem w przewodzie paliwowym biegnącym od filtra do pompy spienione paliwo. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów w przewodzie widzę więcej powietrza niż paliwa, ale silnik nie gaśnie. Dwa miesiące temu wymieniałem filtr paliwa i dałem nowy trójnik z nowymi oringami, więc wykluczam w tym punkcie nieszczelność. Na poprzednim filtrze zbierała mi się minimalna ilość paliwa, myślę że wynikało to z nieszczelności na trójniku, ale wtedy autko jechało normalnie. Obecnie filtr jest suchutki. Podejrzewam nieszczelność na wężykach paliwowych, ale nie mam zielonego pojęcia jak to wyczaić. Będę niezmiernie wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
    Zbychu z Gliwic

    Komentarz


    • #3
      A czy w wezyku wychodzocym z filtra paliwa nie powinno byc wogole powietrza?! Zwrocilem uwage ostatnio ze podajac paliwo do silnika na obrotach biegu jalowego przez przewod idzie rowniez troszke powietrza co jakis czas, ale u mnie auto jedzie rowno i nie muuuli.
      Przepraszam za podpinke do tematu.

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Posprawdaj czy sa mocno zacisniete opaski na wezach od filtra. Stamtad moze zasysac powietrze.
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • sebu
          L&K
          • 2008
          • 1304
          • Octavia II (1Z3)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          #5
          Zamieszczone przez barmanek
          wymieniałem filtr paliwa
          jaki filtr zastosowałeś i ile kilometrów już na nim zrobiłeś :?:
          Zamieszczone przez Golas27
          A czy w wezyku wychodzocym z filtra paliwa nie powinno byc wogole powietrza?
          jest dozwolone,ale około 0,5cm
          Zamieszczone przez Golas27
          przez przewod idzie rowniez troszke powietrza
          A kiedy wymieniałeś filtr i ile kilometrów już na nim zrobiłeś :?:

          Miałem taki sam problem,ale u mnie była wina filtra paliwa
          Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
          jak pomogłem to daj punkcik
          sprzęgło od G 60

          Komentarz


          • #6
            no jeszcze od kupna nie wymienilem, jezdze od ok 2 miesiecy dopiero w tym miesiacu mam zamiar wymienic. Powietrza nie ma duzo co jakis czas ida male banieczki, ale w zaden sposob nie wplywa to na obroty. Wymienie filtr i posprawdzam wezyki. Dzieki dzieki

            Komentarz

            • barmanek
              Classic
              • 2008
              • 17

              #7
              Po problemie, mechanik od razu stwierdził zanieczyszczenie ssaka w baku paliwa, przeczyścił i po problemie
              Zbychu z Gliwic

              Komentarz

              • pawel32kr
                Classic
                • 2013
                • 17

                #8
                Witam. Jestem nowy proszę o pomoc. Kupiłem Octavie z 00 110 tdi. Mam problem z powietrzem w wężyku który idzie z filtra do pompy. Auto gdy jest zimne odpala, jak jest ciepłe to trochę gorzej. Sprawdzałem przewody wydaje się mi że wszystko szczelne. Silnik nie kopci, nie gaśnie, nie brakuje mu mocy. Zimny silnik ma małe falowanie, gdy jest ciepły to ustaje. Pozdrawiam

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  pawel32kr, imo nie będzie to problemem, w wielu autach widać tam małe bąbelki powietrza i nic się nie dzieje. Przydała by się jakaś szersza diagnostyka samochodu.
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • pawel32kr
                    Classic
                    • 2013
                    • 17

                    #10
                    Te bąbelki nie są małe, muszę oddać auto do mechanika ale obawiam się że to może być coś poważnego...

                    Komentarz

                    Pracuję...