Zamieszczone przez Agamek12
problem z zawieszeniem
Zwiń
X
-
problem z zawieszeniem
Koledzy mam problem ze zbieżnością, auto ciągle ściąga w prawo. Problem powstał po tym jak musiałem uciekać do rowu bo jakiś baran mi wyjechał na środek drogi. Byłem ustawiać zbieżność i mechanik powiedział ze spręzyna mi siadła, kąt pochylenia kół jest inny i nie ustawi zbieżnosci. Mam teraz do was pytanie bo nie znam sie za bardzo a dostałem wydruk czy
na podstawie tego mozna stwierdzic ze spręzyna jest do wymiany.
Moje auto to skoda octavia 2.0 tdi kombi (140km, bmm)
Dodam ze do rowu (dość płytki) wjechałem przy predkosci 50km do wymiany miałem błotniki i zderzak,osłony od spodu,w zawieszniu nic nie było wymieniane.
Do rowu wjechałem prawa strona.
Link do zdjecia:
-
-
wklej bardziej wyrazne foto, i ktorym kołem zaliczyłes rowka??
Jesli dobrze patrze lewe koło -1.40 prawe ok +0.05, lewe masz schowane gora do środka, jest to bardzo duża roznica, nie wiem jaka budowe zawieszenia ma Skoda, ale przyczyn może byc wiele min: skrzywiona zwrotnica, łozysko koła, poducha amortyzatora, amortyzator, pewnie jeszcze cos by sie znalazło.
Zbieżnośc juz masz dobrze ustawiona, ale widac że była nieciekawa jak przyjechałes, cos musiało trafic to koło.
Tylko czemu nie masz danych osi tylniej?? i W stosunku do czego człowiek, ustawił ci zbieżnośc , jak ja sie ustawia w stosunku do osi tylnej.
PS: Geometrie robiłes na b.dobrym sprzecie (jak dobrze wykalibrowany możesz byc pewny wyniku)
Komentarz
-
-
Witam. Ja też miałem wygięte koło górą do środka i na geometrii powiedzieli że to może być zwrotnica albo amortyzator i że nie da się tego zdiagnozować dokładnie no i że mają przypadkiem komplet używki jeśli chce wymienić Mój mechanik powiedział że żeby zwrotnice pokrzywiło to musiało by pół auta skasować więc wymieniłem amortyzator i już jest wszystko prościutko
Komentarz
-
-
Ja miałem w styczniu małe spotkanie z krawężnikiem i dość wysoką zaspą. Po wstępnych oględzinach do wymiany felgi i lakierowanie kilku elementów. Jednak po geometrii i sprawdzeniu zawieszenia okazało się że do wymiany wahacze dolne. Także po każdej takiej sytuacji na drodze trzeba sprawdzić całe zawieszenie.
Komentarz
-
Komentarz