raczej wymiana paska nie pomoze bo to nie jest raczej przyczyna problemu tylko sprawdz czy ewentualnie nie przeskoczył jesli nie to ja bym sie dobrze przyjrzał zaworowi n205 bo to on moze powodowac ten bałagan
[O1] Wspomaganie kierownicy
Zwiń
X
-
[O1] Wspomaganie kierownicy
Witam.
Problem (o ile w ogóle istnieje) mam właściwie od początku użytkowania Octy, czyli od równo dwóch lat.
Objawia się to tym, że rano, na zimnym silniku, przy wyjeżdżaniu z garażu kierownica chodzi niezwykle leciutko. Jednak z każdym przejechanym kilometrem wspomaganie działa coraz mniej wydajnie, dodam zauważalnie ciężej. Oczywiście nadal da sie kręcić jedną ręką (tak tak wiem wiem.. na kursie za to leją po łapach ) ale opór jest jednak dużo większy.
Macie jakiś pomysł co może być przyczyną ??
-
-
pomysł jaki?????? dlaczego tak się dzieje to proste gdy płyn jest gęsty zwiększa się ciśnienie w pompie, natomiast gdy się rozgrzeje ciśnienie opada.
a może chodziło ci o pomysł jak tą usterkę wyeliminować???????. Na to pytanie odpowiedz jest prosta wymień pompę potem maglownicę i powinno chyba pomóc. Ja osobiście też zadawałem tego typu pytanie mam ten sam objaw co Ty. I co????? żadnych podpowiedzi jak usunąć usterkę, aż przykro, pozdrawiam...
Komentarz
-
Komentarz