[O1] hamulce oraz paliwo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal1980red
    Classic
    • 2010
    • 33

    [O1] hamulce oraz paliwo

    Zamieszczone przez baca10
    Bo, zawsze przy wyborze lokalizacji nie biora pod uwage Gliwic, od poczatku jak jestem na forum to zawsze olewaja Gliwice, nie wspominajac o bardzo przykrych dla mnie PW, jakie dostalam, ale to nie wazne, jade wypoczywac nad Polskie morze
    hmmm a ja sobie nie przypominam by padła kiedykoliwek propozycja Krakowa he he a tyle ich już było a może się myle...ale coż ciesze się że odległości dla Ciebie to już nie problem :diabelski_usmiech
    1.9tdi 110km Elegance
  • dylan80
    Rider
    • 2009
    • 625

    #2
    [O1] hamulce oraz paliwo

    witojcie....

    mam dwa pytania:

    do osób mających w skodzie przednie wentylowane tarcze 280mm - składają sie one niby z dwóch pierścieni(części -nie weim jak to wyrazić) : czy obydwie części tarczy, zewnętrzna i wewnętrzna mają u was taką samą grubość? bo u mnie zewnętrzna jest ok 2 mm cieńsza niż wewnętrzna, próbuje to rozszyfrować, bo od jakiegoś czasu mam problemy z drgającą kierownicą podczas hamowania.... tarcze były już przetaczane i są dobrze zrobione, sprawdzane czujnikiem, nawet dziś na samochodzie, bicie nie przekracza 0,05mm. miałem li na drążku kierowniczym i to mógłbyć powód, jednak drążek wymieniony, zawieszenie w porządku, bo wymieniony również sworzeń i tuleja, auto po szarpakach w najgorszej stacji, w której mało które auto za pierwszym razem przechodzi przegląd, i do niczego sie nie doczepił diagnosta, mówi, ze wszystko w porządku z zawiechą....
    podsumowując - tarcze przetaczane(max.bicie 0.05mm, klocki frezowane i proste, żadnych luzów w układzie i zawieszce, a jednak min. drgania kierownicyprzy lekkim naciśnięciu na hamulec są... i to im auto bardziej obciążone, tym mocniej to czuć...
    czy zaryzykować i wymienić tarcze i mieć nadzieje, że to już sie skończy...???

    drugie pytanie dotyczy paliwa....

    mam silnik AGR na pompie jak wszyscy wiedzą.... mam okazje to tańszego lania, bo to co sie ostatnio z cenami paliwa wyprawia to szok..... znajomy jeździ w PKS-ie i upłynnia oszczędności i mam zamiar skorzystać z okazji, jednak sam mówił , ze nie jest to paliwo pierwszej jakości.....

    zaryzykować i spróbować wlać i zobaczyć co sie bedzie działo? myśle, ze przecież zanieczyszczenia w paliwie powinien filter wyłapać, a co do składu, to cóż, niektórzy na opałówce jeżdzą i nic sie nie dzieje..... jak takie paliwo z PKSa może wpłynąć na mojego AGRa?
    poradźcie.... bo wiem, ze są tu dobrzy ludzie....

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #3
      Ze swojej strony mam pytanie odnośnie tarcz które jeżdżą w Twoim aucie.
      Jakiej są grubości ?
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • deviltomek
        Ambiente
        • 2010
        • 246

        #4
        jesli nie jezdzisz daleko w trasy i nie potrzebujesz pewnego paliwa i róznica w cenie to ja bym zaryzykował......w najgorszym przypadku wylejesz to z baku i wymienisz filtr....co do opałówki czesto sie zdarza ze jakosciowo przewyższa napędówke.....nowoczesne piece tez na byle czym nie pojada, zresztą proces wytwarzania ten sam jedynie inne barwniki (nie prawdą jest że jest sucha itp) co do ropy z PKSu to jakosc moze zalezec jedynie od warunków przechowywania, zardzewiałe zbiorniki, czas przechowywania itp.... dokladnie ją obadaj wizualnie jak nie bedzie niczego podejzanego lej - tym bardziej w lato

        co do tarcz to wazne zeby na krawedzi nie mialy za duzego rantu i nie był widac na gładkiej powierzchni rys (czyli pęknieć) nie znam minimalnej grubosci, i tarcza to jest jeden element po srodku ma odstęp do wentylacji, jesli jedna strona zużywa sie mniej lub wiecej mozliwe ze zacisk jest zapieczony, ale jesli kolo sie nie grzeje a hamulce sa skuteczne to raczej jest wszystko ok.

        Komentarz

        • dylan80
          Rider
          • 2009
          • 625

          #5
          właśnie... zapomniałem napisać... tarcze Brembo Max, rowkowane, oryginał 22mm, teraz po przetoczeniu 20,2mm . specjalnie były tyle przetaczane, zeby właśnie sie tych rowków pozbyć bo istniało podejrzenie , ze to przez to drga... chociaż coś tam z rowków jeszcze zostało... myslałem , żeby kupić jakieś gładkie, ale nie weim, czy sens jest kupować, czy czekać aż te umrą....
          tarcze brembo rowkowane, klorci ferodo....

          [ Dodano: Pon 07 Cze, 10 22:52 ]
          hamulce są skuteczne, grzeją sie jak zwykle w każdym aucie, auto hamuje dobrze, tyle, ze zewnętrzna część tarczy ma ok 6mm a wewnętrzna ok.8-8,5mm.
          minimum na tych tarczach to 19mm.
          wkurza mnie to drganie, mimo, ze dużo słabiej niż przed robotą z tarczami i zawiechą i drążkiem(luz na jabłku był) to jednak minimalnie go wyczuwam.... i to nie daje mi spokoju, nigdy w zadnym aucie tak nie miałem ....

          Komentarz

          • Tomek_dx
            Rider
            • 2008
            • 398

            #6
            dylan80, Niestety od paru lat na forach skody czy VW wszyscy piszą że Brembo to syf i pojawiaja się drgania kierownicy. Ja kupiłem do starego VW właśnie te Brembo max i drgania pojawiły się po przejechaniu ok 10-15tys km.

            Od póltora roku uzytkuje w skodzie nacinane ATE plus klocki ATE i zero problemów.

            Ewentualne jakieś dobre wywazenie kół
            Tomek

            Komentarz

            • dylan80
              Rider
              • 2009
              • 625

              #7
              ja myśle, żeby sie pokusić na tanie a myśle, ze niezłe Ferodo gładkie plus klocki Ferodo..... żadnych rowków oraz nacięć? co wy na to ? przejdzie czy nie?

              Komentarz

              Pracuję...