Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Duże drżenie podczas przyspieszania!!!!!!!!!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Duże drżenie podczas przyspieszania!!!!!!!!!!!

    Zamieszczone przez SP9XWW
    No to ja OT :diabelski_usmiech. Planuje z żoną pojawić się jutro po pracy wieczorem w Kryspinowie. Czy będzie ktoś miał ze sobą jakieś ciemne wlepki na dupkę na zbyciu i VCDS'a? Korci mnie opcja staging'u. Nie ma to jak zrobić sobie AirWolf'a ze Skodżitsu. :lol:
    ze jaka znaczy sie opcja??? montujesz wirnik i smigla?? :szeroki_usmiech widze ze koledze korki doskwieraja :diabelski_usmiech

  • #2
    [O1] Duże drżenie podczas przyspieszania!!!!!!!!!!!

    Witam od pewnego czasu mam duży problem z drżeniem kierownicy i całego samochodu podczas przyspieszania w Octavii 1.9TDI 110KM.
    Na początku tarpanie i drżenie występowało przy ruszniu i oczywiście późnie przy przyspeszaniu też.
    Pojechałem do warsztatu i stwierdzono że to dwumas! Umówiłem się na wymiane całego kompletu wraz ze sprzęgłem i na jakieś dwa trzy dni jak ręką odjoł wszystko było ok.
    Po tych kilku dniach wrociło drżenie podczas stanowczego przyspieszania które jest bardzo odczuwalne na wysokich biegach (4;5). Koła zostały wyważone a mimo to drży i to nie tak lekko tylko dość poważnie. Proszę o poradę bo już mnie krew zalewa.
    Laurin&Klement

    Komentarz


    • #3
      Zamiast wymieniac dwumase trzeba bylo wpierw w serwisie zamienic kola... u mnie kiedys przy takiej sytuacji problem rozwiazany zostal poprzez zamiane przednich opon z tylnymi, mimo ze oponiarz ogladal dokladnie oponki i nie bylo sie do czego przyczepic
      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

      Komentarz


      • #4
        Sprawdź przeguby wewnętrzne.
        OIIT BSE LPG, Rapid SB CJZC LPG

        Komentarz


        • #5
          opony bym raczej wykluczyl bo problem dotyczy tylko przyspieszenia, wiec rozumiem ze jak jedziesz stałą predkoscią to nie drży(a koła sie krecą) mi to bardziej wygląda na problemy z silnikiem, który pod obciążeniem moze nie miec mocy na jeden gar i tak to sie też będzie okazywać- stary dwumas nie dawał rady i przenosiło sie to na karoserie nowy sobie radzi ale na 4 i 5 jest maksymalne obciążenie i nie umi tego wytłumić to są tylko moje domniemania, najpierw bym sprawdził silnik- nie stracił Ci mocy? chodzi równo? nie kopci? chyba że poduszki silnika...

          Komentarz


          • #6
            Stawiam na dłuższą półoś- jest ona pusta w środku i ma tendencję do wichrowania się - info z serwisu na Syreny

            Komentarz


            • #7
              Silnik kopci jak jest zimny a i moc stracił. Od czasu do czasu łapie drugi oddech i wtedy faktycznie drżenie w dużym stopniu ustaje.

              [ Dodano: Pon 21 Cze, 10 22:52 ]
              Myśle że muszę sprawdzić sprężanie na cylindrach bo faktycznie szukam problemu w zawieszeniu a nie biorę pod uwagę silnika
              Laurin&Klement

              Komentarz


              • #8
                Miałem taki objaw. Ustąpił po wymianie przegubów wewnętrznych. Silnikowi daj spokój.

                Komentarz


                • #9
                  Tak jak koledzy piszą-przeguby wewnętrzne do wymiany.
                  Przerabiałem to kilka lat temu.
                  Po wymianie jak ręką odjął.
                  Jaro

                  Komentarz


                  • #10
                    co maja przeguby do mocy- no i to ze czasami idzie dobrze juz je wyklucza ja stawiam na silnik

                    Komentarz


                    • #11
                      witam

                      To ja też się wypowiem na ten temat

                      Kiedyś miałem ochotę ruszyć baaardzo dynamicznie i niestety skończyło się to porażką bo urwała mi się półośka (lewa) :evil: Od czasu wymiany podczas przyspieszania na 3,4,5 biegu było czuć drgania które wzrastały wraz z obrotami silnika. Wielu mechaników obstawiał przegub wewnętrzny lewy bądź prawy (prawy był wymieniany i objawy nie ustały) a przyczyną usterki została poduszka silnika która przez moje dość gwałtowne ruszenie (próbę ruszenia ) została mocno uszkodzona a po wymianie jak ręką odjął

                      Każdy ma swoje zdanie ale zacznij od najprostszych elementów do wyeliminowania

                      Pozdro

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam.
                        Miałem taki problem, Jak dałem gaz to całe auto wibrowało, jak leciał luźno to nic. Rozebrałem skrzynie biegów, oglądałem dwumasę, półosie, felgi a okazało sie tak jak wyżej piszą koledzy: lewy przegub wewnętrzny miał minimalne wyszczerbienia. Kupiłem nowy za stówke i zapomniałem o problemie.
                        Pozdro

                        Komentarz


                        • #13
                          Jeżeli chodzi o poduszki to zostały wymienione i nic to nie dało. Dwumas jest wymieniony. Drżenie jest na 3,4,5 biegu. Mam jeszcze jedno pytanie.
                          Jak bo zdemontowaniu przegubu wewnętrznego można poznać że jest w jakiś sposób uszkodzony a jak nie można to króry częściej się uszkadza???
                          Laurin&Klement

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X