Koledzy mają rację wstaw do salonu i niech oni się martwią możesz im dać to wyjaśnienie które Ci przesłałem niech w wolnych chwilach się dokształcają. A tak Nawiasem zareklamuj auto jako niezgodne z ofertą tzw wada ukryta i niech się z tym bujają. Ma się rozumieć na piśmie. Bo wykpią się i powiedzom, że klient o tym nie informował. skończyłem :hehe
Witajcie,
Przy zamykaniu samochodu kluczykiem - mam zamek centralny manualnie zamykany - zablokował się kluczyk, a zamek centralny zaczął wariować. Otworzył wszystkie szyby, a kiedy udało mi się wyciągnąć kluczyk i zamknąć szyby, to ponownym otwarciu drzwi znowu otworzył szyby. Rygielka nie da się wcisnąć, więc nie da się zamknąć lewych przednich drzwi.
Udało mi się dorwać szybko jakiegoś speca od alarmów i zamków, który stwierdził, że padł siłownik do zamka centralnego od strony kierowcy. Wg niego wkładka jest ok i zamek też ale siłownik padł. W hurtowniach takiego siłownika nie ma i powiedział, ze mi to zamontuje tylko żebym siłownik skombinował.
Podzwoniłem trochę po sklepach z częściami i ustaliłem, że ten siłownik stanowi jedną część z zamkiem i osobno go kupić nie można. Koszt z zamkiem w granicach 500-700zł no makabra. Na allegro nie ma.
Wiecie coś może na ten temat? Czy można gdzieś używany siłownik dostać, czy on jest nieodłączalny od zamka? Może wiecie gdzie to znaleźć? Zamieściłem ogłoszenie na forum ale bez odzewu.
Miałem niedawno taki na sprzedaż za 200zł i w tych cenach oscyluje zamek. na allegro można znaleźć nawet za 80zł ale co do jego jakości sie nie wypowiem bo nie jest mi znana. Jeśli nie allegro to szrot. Ja kupiłem na szrocie, koleś przy mnie wyjmował z drzwi rozbitej octy. Jednak może to być wkład zamka a nie od razu centralka. zobacz jak bedzie sie zachowywał jak zamykasz samochód od strony pasażera lub bagażnika.
mam zamek centralny manualnie zamykany - zablokował się kluczyk, a zamek centralny zaczął wariować
Wymontuj wkładkę i sprawdź czy obraca się bez zacięć.Kluczyk może się zablokować tylko we wkładce-bębenku zamka.Jak już wymontujesz wkładkę,weź płaskiego wkrętaka i włóż w otwór tam gdzie wchodzi tzw. wiosełko z wkładki i obracając sprawdź działanie zamka.Zamykaniem i otwieraniem sterują dwa mikrostyki wewnątrz siłownika i one nie powinny stawiać żadnego oporu przy obracaniu.
Panowie dzięki za rady ale mechanik ze mnie żaden, sam chyba w tym grzebał nie będę.
Powiedzcie mi tylko, czy rzeczywiście siłownik jest na stałe z zamkiem i nie można go osobno kupić? Fachowiec powiedział że to siłownik padł, więc zakładam, że się nie myli.
Weź popukaj młotkiem w mikrostyki i w tym samym czasie zamykaj i otwieraj drzwi.
Znajomy mi tak robił (niestety mnie przy tym nie było) tylne drzwi i działa do dzisiaj.
Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz