Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Odcina przy 150km/h?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Odcina przy 150km/h?

    beaviso "Trwałość, obniżone spalanie, cisza - te cechy nie idą w parze z dobrą oponą na deszcz. "
    w 100% jestem za - mój brat trochę jeżdzi (100tkm/rok) i w ramach oszczedności mają różne programy flotowe (tak jakoś idzie, że oszczędności zawsze mijają się z bezpieczeństwem). Kiedyś zakupili wszystkim bridgestony b250 - twarda opona, o przebiegach do 40tkm tak ją reklamowano - dopiero po 6 skasowanych autach (model dzwona ten sam: wszyscy się zatrzymali a mi ...wa 2 metry zabrakło no i się "jaśki" potwierały) odpuścili i mogli wybierać w średniej cenie co chcieli. Teraz dostali na lato (kolejny program oszczędnościowy) hankook evo cośtam. Jak sucho to OK, ale jak jesienia popadało to kolejne stłuczki bo się aquaplaning pojawił - a oponki pierwszy sezon :? na autkach.
    Grunge is not death

  • #2
    [O1] Odcina przy 150km/h?

    Wiem, że temat nieco dziwny ze względu na maksymalną prędkość obowiązującą w Polsce, ale zaniepokoiło mnie coś. Dobra, powiedźmy, że "byłem" w Niemczech i postanowiłem sprawdzić osiągi swojej Szkody na jednej z tamtejszych autostrad. Silnik wyposażony w 100km dosyć żwawo podszedł do 120km/h, ale napotkał później opory. Przy 150km/h mogę rzec, że pojazd przestał reagować na gaz i zaczął zwalniać. Nie mam pojęcia czy tak może być, ale uznałem to za problem zważywszy na to, że Skoda "katalogowo" ma prędkość maksymalną wynoszącą 190km/h. Na YT również kilka osób poleciało 210km/h (oczywiście to nie prędkości dla mnie). Jeżeli Wy testowaliście Wasze O1 z silnikiem stu konnym to jakie uzyskaliście prędkości na 'NIEMIECKICH' autostradach? Jest to problem który muszę czym prędzej zbadać czy tak ma być?

    Komentarz


    • #3
      tak napewno nie powinno być słuchaj a jak już osiągnie 150 km/h to czujesz jakieś dławienie, szarpanie? czy automatycznie, bez żadnych objawów spada prędkość? a może masz w kompie blokadę nałożoną :diabelski_usmiech

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez delanopl
        tak napewno nie powinno być słuchaj a jak już osiągnie 150 km/h to czujesz jakieś dławienie, szarpanie? czy automatycznie, bez żadnych objawów spada prędkość? a może masz w kompie blokadę nałożoną :diabelski_usmiech
        Poza tym, że autem zaczyna trząść (jak Seicento przy 130km/h) to nic się nie dzieje. Z górki to wskazówka idzie w górę dalej, więc to nie kaganiec (blokada lub ogranicznik).

        Komentarz


        • #5
          To moja wersja 75km idzie więcej jechalem 180 licznikowo
          Fiat Palio Weekend 1.2 16v 59kw. 2002r

          Komentarz


          • #6
            Mickul, Weź ją sprawdź 0-100km/h jak będzie ok to zerknij czy spadochronu nie ciągniesz za sobą
            U mnie kiedyś AEE miała takie coś że przestała latać 180 i 160 to dla niej był spory wysiłek. Wziąłem stoper i zonk zamiast poniżej 15 katalogowo to ponad 17 za każdym razem wychodziło.
            A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
            AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
            O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
            -------------------------------------------------
            Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez splawik
              U mnie kiedyś AEE miała takie coś że przestała latać 180 i 160 to dla niej był spory wysiłek. Wziąłem stoper i zonk zamiast poniżej 15 katalogowo to ponad 17 za każdym razem wychodziło.
              I co zrobiłeś później?

              Komentarz


              • #8
                przy takich predkosciach rosną opory toczenia - wystarczy np. za mało powietrza w oponach a juz wiecej nie pójdzie, lub minimalna zbierznosc.....jesli wkreca Ci sie na obroty na niskich biegach i przyspieszenie jest dobre to raczej silnik mozna wykluczyc. ja bym zaczał od cisnienia w kolach tym bardziej jesli masz jakies szerokie buty, druga sprawa jaką bym obstawiał to zasyfiony filtr powietrza, przy zasyfionym fitrze paliwa raczej powinno szarpac wiec ja bym to wykluczyl:P

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Mickul
                  I co zrobiłeś później?
                  Silnik nie domagał, trzeba było pare rzeczy porobic.
                  A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                  AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                  O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                  -------------------------------------------------
                  Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                  Komentarz


                  • #10
                    Diagnoza padła na sprzęgło. Ciekawe czy po wymianie będzie coś lepiej.

                    Komentarz


                    • #11
                      jesli predkosc jest stała a obroty rosną dalej to jest sprzęgło (slizga sie).....jesli auto nie przyspiesza a obroty stoją w miejscu mimo wcisnietego pedalu to od razu mozesz je wykluczyć

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X