witam. mam problem z haldexem w skoda octavia 2002 1.9 tdi. otóż tył się nie załącza. Mam pytanie czy ktoś mógł by mi napisać jak krok po kroku wyjąć sterownik z haldexa ?? Problem polega na tym ze błędów nie ma tył się nie załącza, napięcie ze sterownika jest(ok 13v ale jak się podepnie w to miejsce żarówkę12v to świeci jak by na 4v) pompka działa (na krótko jak się podłączyło pompkę to działało).
Haldex problem.
Zwiń
X
-
Skąd kolego jesteś ??Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
-
-
to daleko będziesz miał do mnie ,sprawdzałeś wtyczkę od strony zderzaka na dyferencjale czy nie po gniły piny ? , trzeba sprawdzić kompem czy jest komunikacja między sterownikami ,grupa 50 i 51 ,olej i filtr kiedy wymieniany ? pompkę sprawdziłeś więc działa , co do sterownika haldexa to dobrze się najpierw zaopatrzyć w uszczelki
pozycja 43 dwa oringi i uszczelka .ok
Sterownik przykręcony jest na 2 śruby imbusowe .Części zamienne do Skoda Octavia, Europa rynku, 2003 rok modelu, oś tylna group, allradkupplung, sterownik napędu na cztery koła, pompa wstępnego ładowania podgrupyBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Nie pompka na odpalonym silniku ma pracować. Jeśli nie tak jak pisałem napięcia zasilania albo linia komunikacji CAN niesprawna lub sam sterownik. Jak będziesz miał VAG-a to bloki pomiarowe 125 tam masz status komunikacji CAN z ECU i ABS mają być 1. Napięcie zasilania też tam gdzieś jest blokach. Sterownik idzie wyjąć ale trzeba mięć małe rączki sporo sprytu klucz imbusowy z kulka na końcu albo przegubem i da się bo sam wyjmowałem.
Komentarz
-
-
Nie odpisałeś na pytanie kiedy zmieniałeś olej i filtr, w Haldexie jest to bardzo ważne, zbyt mała jego ilość będzie powodowała nieprawidłowe działanie układu, włącznie z odcięciem.
Odnośnie sterownika - można spokmojnie zdjąć bez odkręcania sprzęgła/wału, ale jak pisano - sprawne dłonie. Co do uszczelki, nie kupuj uszczelki i oringów - nowa uszczelka jest wyprofilowana i używa się jej bez oringów.
Podepnij pod VAGa i zrób output test -sprawdzisz czy działa zawór w ECU i zobaczysz jak pracuje pompka. Pompka powinna pracować tak, że siedząc na miejscu kierowcy (drzwi otwarte, tylko zapłon) będziesz ją słyszał - w garażu rzecz jasna, nie przy głównej ulicy
pzdr
Hubi
Mr Haldex - jak umiem to zawsze pomogę.
www.awdcarparts.com
Komentarz
-
-
hubi_pl
ja podałem koledze również oringi gdyby rozkładał sterownik ,do samego zdjęcia i późniejszego założenia wystarczy tylko uszczelka , kolega nie podaje najważniejszych danych jak przebieg i czy kiedykolwiek był wymieniany filtr i olej ,a chce otrzymać pomoc - odpowiedź na problem , to nie ciastko z wróżbą .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kamil2c25 Zobacz wpisPrzebieg auta to magiczne 300 000 prawie. Kiedy filtr i olej był wymieniany tego nie wiem jak go mam przez 15 tyś km i nie wymieniałem w tym czasie.
Podpinałeś pod VAGa w celu zrobienia testu wyjść (output test)?Mr Haldex - jak umiem to zawsze pomogę.
www.awdcarparts.com
Komentarz
-
-
Witam pomijając temat haldexa miał ktoś problem z przeładowaniem turbiny ? wyskoczył mi błąd 17965. sytuacja ma miejsce tylko na 4 lub 5 biegu przy wyprzedzaniu to istna masakra. układ szczelny grucha pracuje tak jak powinna ...
A co do haldexa to nowość to wyskoczyły dwa błędy 00526 - (dziwne bo wymieniałem czujnik świateł stop i kasowałem błędy) oraz błąd 01155 którego dotąd nie odnotowanoOstatnio edytowany przez kamil2c25; 42949.
Komentarz
-
-
kamil2c25 spójrz tutaj 16 strona :
⇒⇒ ⇒ SKODA - Forum Użytkowników Skody Octavia , Skoda Fabia , Skoda Superb, Skoda Roomster , Skoda Yeti - FORUM, KLUB ⇐⇐⇐Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
jeśli będziesz musiał się zalogować a nie masz konta to napisz to wyślę ci na maila.ok
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
01155 mimo rozkazu sterownika haldex nie dołączył tyłu. Elektrycznie ok problem mechaniczny. Powodem może być brak oleju niedrożny filtr. U mnie np uszkodzony był zawór w sterowniku. Tzn siedzi tam silnik krokowy który przez tryb porusza iglicą przez tryb płaski. U mnie się wyrobił i silnik krokowy nie zamykał zaworu.
Komentarz
-
-
Wolga85 u mnie problem leżał w pompce wstępnej haldexa , zużyły się szczotki i pompka raz się załączała a raz nie.okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
bez auta to wrózenie z fusówOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
dobrze prawisz rOBERTO795Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
kamil2c25 z własnego doświadczenia wiem że ciężko kończą się szczotki i komutator na wirniku i już nie ma co regenerować , szukaj drugiej pompki i wymień ją razem olejem .ok
nowa u kolegi Hubiego to koszt 800zł ma wystawione nawet na allegro
wkleiłem w ten sposób bo można dodać tylko jeden link w poście, wpisz nr aukcji i wyjdzie strona .okKup teraz na allegro.pl za 799,00 zł - NOWA! Pompka Haldex Audi Vw Skoda Seat 02D525557 (5967123841). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz