Emissions Workshop + 3 bledy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lufex
    Ambiente
    • 2011
    • 101

    Emissions Workshop + 3 bledy

    Busku, sorry ale jakieś voodoo uprawiasz. Wiadomo, że jak nie trzeba to lepiej rehabilitacją leczyć. Artroskopia polega na tym, że zamiast kroić całe kolano robi się 3 otwory (kamera, narzędzia, dren) i jest to oczywiście mniej inwazyjna metoda. Ja miałem takie coś 13 lat temu i po tygodniu chodziłem. Niestety była to u mnie tylko przygrywka do dużej operacji - naprawa zerwanego więzadła, która mnie położyła na 2 miesiące.
  • hubi2000
    Rider
    • 2010
    • 601

    #2
    Emissions Workshop + 3 bledy

    Witam dzis wracalem z nad morza 350km i pojawil sie komunikat na kompie :



    na dodatek mam takie bledy

    19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
    P3101 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 2793 /min
    Torque: 176.0 Nm
    Speed: 121.0 km/h
    Load: 40.8 %
    Voltage: 13.91 V
    Bin. Bits: 00101000
    Torque: 218.0 Nm
    Torque: 180.0 Nm

    17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
    P0691 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 2331 /min
    Torque: 14.0 Nm
    Speed: 123.0 km/h
    Load: 6.7 %
    Voltage: 13.98 V
    Bin. Bits: 00101000
    Temperature: 85.5°C
    Duty Cycle: 9.6 %

    19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
    P3102 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 138.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 12.46 V
    Bin. Bits: 00101100
    Torque: 0.0 Nm
    Torque: 354.0 Nm

    Jak myslicie czy jest to wina Kalpy gaszenia (zawor EGR) ?
    Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

    https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      przetarte przewody?
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • kowal 2002
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 5161

        #4
        hubi2000, odłącz klapkę gaszącą ( znaczy wtyczkę z przewodami ) wymień bezpiecznik ( jeśli się spalił ) i sprawdź czy działa wentylator na chłodnicy ( jest zasilany z tego samego bezpiecznika co klapka gasząca ). Jak wentylator ruszy to na 99,9% uszkodziła się elektronika klapki gaszącej ( jest możliwość, że przetarły się przewody, ale z niechlubnej historii BKD stawiam na to 0,1% ). Co dalej to już znajdziesz na forum np. TUTAJ .
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz

        • hubi2000
          Rider
          • 2010
          • 601

          #5
          a jesli bezpiecznik bedzie caly a wentylator nie bedzie dzialal to mozna jakos na krotko podlaczyc te przewody od czujnika temperatury i je zmostkowac
          Ps: gdzie znajde ten czujnik w chlodnicy ?

          Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

          https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            #6
            Czujnik temperatury nie ma tu nic do rzeczy. Po prostu elektronika w klapce gaszącej ( tej przy EGR-erze ) jest zasilana z tego samego miejsca co wentylator. Jak klapka gasząca się uszkadza to robi zwarcie na zasilaniu i wtedy wywala bezpiecznik, co automatycznie unieruchamia wentylator. Jak odłączysz wtyczkę od klapki gaszącej to przyczyna ( "zwarcie" ) zniknie i po wymianie bezpiecznika na nowy wentylator będzie już działał. Bez klapki gaszącej da radę trochę pojeździć; a z typowych objawów będziesz miał jedynie szarpanie przy gaszeniu auta.
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            • hubi2000
              Rider
              • 2010
              • 601

              #7
              a jesli padla elektronika w klapie gaszenia i odlacze wtyczke to moge tak jezdzic....
              wentylator bedzie dzialal ?
              Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

              https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

              Komentarz

              • kowal 2002
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 5161

                #8
                Zamieszczone przez hubi2000
                a jesli padla elektronika w klapie gaszenia i odlacze wtyczke to moge tak jezdzic....
                wentylator bedzie dzialal ?
                Jak wymienisz bezpiecznik to wentylator powinien ruszyć. Z uszkodzoną klapką teoretycznie można jeździć, ale raczej szukaj nowej...
                Oczywiście Emission Workshop cały czas będzie się świecić...
                Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                Komentarz

                • hubi2000
                  Rider
                  • 2010
                  • 601

                  #9
                  Gdzie znajde bezpiecznik od klapy gasznie ... ?

                  Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

                  https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

                  Komentarz

                  • piotrek_gdy
                    RS
                    • 2008
                    • 7723
                    • Volkswagen
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    #10
                    hubi2000, dublujesz tematy
                    pozukaj na forum
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz

                    • Mach
                      Rider
                      • 2004
                      • 349

                      #11
                      Zamieszczone przez hubi2000
                      Gdzie znajde bezpiecznik od klapy gasznie ... ?

                      Obrazek
                      sprawdz w instrukcji bedzie opisany jako bezpiecznik "zawory sterujące" czy cos takiego,
                      jesli dobrze pamietam to jest ten pierwszy po lewej od przekaźnika 458.

                      tutaj wlasnie podsumowalem swoj temat sprzed 2 lat ;-)))
                      A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                      Komentarz

                      • revolta12
                        Drive
                        • 2010
                        • 49

                        #12
                        ja tez tak miałem i to była wina EGRu, podobno juz tam membrany sie rozszczelniły, wymieniłem na nowy ( tzn uzywany ) i jak do tej pory jest ok.

                        Komentarz

                        • palioza
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 417

                          #13
                          ja mialem dokladnie to samo, szlag trafil silnik od klapy gaszacej tak, ze robil zwarcie, pod to byl podlaczony wentylator, co powodowalo, ze klima jeszcze mi przestawala dzialac, wymiana klapy pomogla.
                          Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

                          Komentarz

                          • pawlito12
                            Drive
                            • 2010
                            • 79

                            #14
                            Re: Emissions Workshop + 3 bledy

                            Zamieszczone przez hubi2000
                            Witam dzis wracalem z nad morza 350km i pojawil sie komunikat na kompie :

                            Obrazek

                            na dodatek mam takie bledy

                            19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
                            P3101 - 000 - -
                            Freeze Frame:
                            RPM: 2793 /min
                            Torque: 176.0 Nm
                            Speed: 121.0 km/h
                            Load: 40.8 %
                            Voltage: 13.91 V
                            Bin. Bits: 00101000
                            Torque: 218.0 Nm
                            Torque: 180.0 Nm

                            17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
                            P0691 - 000 - -
                            Freeze Frame:
                            RPM: 2331 /min
                            Torque: 14.0 Nm
                            Speed: 123.0 km/h
                            Load: 6.7 %
                            Voltage: 13.98 V
                            Bin. Bits: 00101000
                            Temperature: 85.5°C
                            Duty Cycle: 9.6 %

                            19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
                            P3102 - 000 - -
                            Freeze Frame:
                            RPM: 0 /min
                            Torque: 138.0 Nm
                            Speed: 0.0 km/h
                            Load: 0.0 %
                            Voltage: 12.46 V
                            Bin. Bits: 00101100
                            Torque: 0.0 Nm
                            Torque: 354.0 Nm

                            Jak myslicie czy jest to wina Kalpy gaszenia (zawor EGR) ?
                            mozesz napisać co było przyczyną tego ze wyskoczył ci ten napis Emissions Workshop
                            nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś

                            Komentarz

                            Pracuję...