Busku, sorry ale jakieś voodoo uprawiasz. Wiadomo, że jak nie trzeba to lepiej rehabilitacją leczyć. Artroskopia polega na tym, że zamiast kroić całe kolano robi się 3 otwory (kamera, narzędzia, dren) i jest to oczywiście mniej inwazyjna metoda. Ja miałem takie coś 13 lat temu i po tygodniu chodziłem. Niestety była to u mnie tylko przygrywka do dużej operacji - naprawa zerwanego więzadła, która mnie położyła na 2 miesiące.
Emissions Workshop + 3 bledy
Zwiń
X
-
Emissions Workshop + 3 bledy
Witam dzis wracalem z nad morza 350km i pojawil sie komunikat na kompie :
na dodatek mam takie bledy
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2793 /min
Torque: 176.0 Nm
Speed: 121.0 km/h
Load: 40.8 %
Voltage: 13.91 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 218.0 Nm
Torque: 180.0 Nm
17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
P0691 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2331 /min
Torque: 14.0 Nm
Speed: 123.0 km/h
Load: 6.7 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101000
Temperature: 85.5°C
Duty Cycle: 9.6 %
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
P3102 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 138.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.46 V
Bin. Bits: 00101100
Torque: 0.0 Nm
Torque: 354.0 Nm
Jak myslicie czy jest to wina Kalpy gaszenia (zawor EGR) ?
-
-
hubi2000, odłącz klapkę gaszącą ( znaczy wtyczkę z przewodami ) wymień bezpiecznik ( jeśli się spalił ) i sprawdź czy działa wentylator na chłodnicy ( jest zasilany z tego samego bezpiecznika co klapka gasząca ). Jak wentylator ruszy to na 99,9% uszkodziła się elektronika klapki gaszącej ( jest możliwość, że przetarły się przewody, ale z niechlubnej historii BKD stawiam na to 0,1% ). Co dalej to już znajdziesz na forum np. TUTAJ .Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Czujnik temperatury nie ma tu nic do rzeczy. Po prostu elektronika w klapce gaszącej ( tej przy EGR-erze ) jest zasilana z tego samego miejsca co wentylator. Jak klapka gasząca się uszkadza to robi zwarcie na zasilaniu i wtedy wywala bezpiecznik, co automatycznie unieruchamia wentylator. Jak odłączysz wtyczkę od klapki gaszącej to przyczyna ( "zwarcie" ) zniknie i po wymianie bezpiecznika na nowy wentylator będzie już działał. Bez klapki gaszącej da radę trochę pojeździć; a z typowych objawów będziesz miał jedynie szarpanie przy gaszeniu auta.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hubi2000a jesli padla elektronika w klapie gaszenia i odlacze wtyczke to moge tak jezdzic....
wentylator bedzie dzialal ?
Oczywiście Emission Workshop cały czas będzie się świecić...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
-
ja mialem dokladnie to samo, szlag trafil silnik od klapy gaszacej tak, ze robil zwarcie, pod to byl podlaczony wentylator, co powodowalo, ze klima jeszcze mi przestawala dzialac, wymiana klapy pomogla.Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)
Komentarz
-
-
Re: Emissions Workshop + 3 bledy
Zamieszczone przez hubi2000Witam dzis wracalem z nad morza 350km i pojawil sie komunikat na kompie :
Obrazek
na dodatek mam takie bledy
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2793 /min
Torque: 176.0 Nm
Speed: 121.0 km/h
Load: 40.8 %
Voltage: 13.91 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 218.0 Nm
Torque: 180.0 Nm
17075 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
P0691 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2331 /min
Torque: 14.0 Nm
Speed: 123.0 km/h
Load: 6.7 %
Voltage: 13.98 V
Bin. Bits: 00101000
Temperature: 85.5°C
Duty Cycle: 9.6 %
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
P3102 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 138.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.46 V
Bin. Bits: 00101100
Torque: 0.0 Nm
Torque: 354.0 Nm
Jak myslicie czy jest to wina Kalpy gaszenia (zawor EGR) ?nie myśl o tym czego chciałeś ciesz się tym co dostałeś
Komentarz
-
Komentarz