Chodzi mi po głowie jedno pytanie - jaka jest trwałość całego układu napędowego tylnej osi w Octavii I 4x4?
Po iluset tysiącach km mogą być konieczne wymiany tych specyficznych i nietypowych jak na standardową Octavię elementów?
Jaki jest wtedy ewentualny koszt części i robocizny, oraz jak z dostępnością jednego i drugiego?
Załóżmy wariant optymistyczny (olej w haldex wymieniany od nowości co 15kkm) i wariant pesymistyczny ('a to tam trzeba coś wymieniać')
Z góry dzięki za info!
Po iluset tysiącach km mogą być konieczne wymiany tych specyficznych i nietypowych jak na standardową Octavię elementów?
Jaki jest wtedy ewentualny koszt części i robocizny, oraz jak z dostępnością jednego i drugiego?
Załóżmy wariant optymistyczny (olej w haldex wymieniany od nowości co 15kkm) i wariant pesymistyczny ('a to tam trzeba coś wymieniać')
Z góry dzięki za info!
Komentarz