[O1] Pisk i podpórka (zawieszenie) wydechu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wikol
    Classic
    • 2010
    • 10

    [O1] Pisk i podpórka (zawieszenie) wydechu

    Mam kolegę co prowadzi serwis francuzów i powiedział,że 407 ma trochę kiepskie zawieszenie ( słabe na nasze drogi ),a tak po za tym to ok
    Zamieszczone przez Coke
    psuje się, nie przyspiesza, dużo pali, jest nic nie warty
    z tą częścią wypowiedzi nie mogę się zgodzić,swego czasu przed skodą miałem 406 2.0 hdi 110 koni i byłem bardzo zadowolony,z osiągów i spalania.
  • zpluta
    L&K
    • 2008
    • 1194

    #2
    [O1] Pisk i podpórka (zawieszenie) wydechu

    Ostatnio upał, więc podczas jazdy do pracy i z pracy zamiast używać klimatyzacji zacząłem jeździć z otwartymi szybami bocznymi. No i podczas jazdy usłyszałem, że coś mi przeraźliwie piszczy - jak tarcie plastiku o plastik albo blachy o blachę. Nie tylko na nierównościach, więc raczej nie z zawieszenia. Nie umiałem zlokalizować źródła ale kolega podpowiedział mi, że to może być związane z mocowaniem wydechu. Obejrzałem spód auta na kanale i znalazłem winowajcę - między katalizatorem a środkowym tłumikiem rura leży na takiej podpórce, która z kolei przymocowana do poprzecznej ośki na dwóch gumach. Piszczało na styku rury ztą podpórką, która była nieco przekrzywiona ku przodowi samochodu. Podpórkę przesunąłem bardziej do pionu i pisk ustał - nie wiem jednak na jak długo.

    No i tu moje pytanie: czy rura ma być do tej podpórki przyspawana czy tak ma na niej leżeć luźno? Z oglądu rury ani z książki Etzolda jakoś to jednoznacznie nie wynika ... Zostawić to tak? Przyspawać albo tymczasowo skręcić jakimś drutem?

    [ Dodano: Wto 20 Lip, 10 11:34 ]
    Pytanie nadal aktualne. Hmm ... za trudne, czy co?
    :

    Komentarz

    Pracuję...